Ik heb hem, mn temp is achteruit gegaan van 37°C met kauwgum naar 45°C met AS3 en deze koeler, mn oude koeler had net dezelfde heatsink, alleen een fan met meer rpm maar met kleinere vinnen, ook coolermaster, mn 3e en laatste cm koeling, ik zou zeggen koop die dure koeler icm heatsink zoals ze hierboven zeggen, deze cm maakt duidelijk hoorbaar een teringgeluid waar ik weinig last van heb aangezien ek mn headphones altijd op heb, stil is hij niet, goed koelen doet hij evenmin, een waste of money, ga voor die papst met alpha, als ik binnen 2-3 maand een xp koop neem ik tegelijk ook zo een combo, stil en goed, ow ja ik heb dus een duron 700@800 en temps van 40+, de heatsink wordt weldegelijk warm, wat duidelijk maakt dat de AS3 zn werk goed doet, de koeler zelf is alleen retebrak, de warmte kleeft eraan, wordt niet effectief weggeblazen door de prutfan kortom het ding is kut
/edit/
ok misschien wat te hatelijke uitspraken voor het ding
als je low noise wilt en goede koeling, is dit zeker nix, het is een GEWONE koeler, niet beter of eentje die je standaard bij je proc opgekleefd krijgt als je een nieuwe comp koopt