Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
En waarom zou je je kast uit Duitsland halen???
Zijn toch wel genoeg kasten in NL te krijgen....
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Specs:
Neues Gehäuse ... 300W mit PFC 2. Netzteillüfter,
2 Lüfter im Seitenteil eingelassen,
Front-USB und Sound, abnehmbare Seitenteile, gefalze Kanten,
seht gute Verarbeitung!
Kosten: 49 euro
Verwijderd
Relaxed @ all times.Op vrijdag 12 april 2002 14:28 schreef toastingnow het volgende:
Excuses.....ennuh relax joh!
Ik zou eerder een simpele case nemen om te modden. Zelf mooi maken. Hier zit gewoon te veel plastic aan.
Je zou alleen wat aan kunnen modden aan de zijkanten, en maybe wat aan de voorkant. Je kunt er iig minder aan modden dan een normale systeemkast.
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Verwijderd
Ik heb de midi-versie: Er is veel plaats in deze kast, dus als je een venster steekt, dan zie je heel mooi de processor zitten (de voeding is redelijk plat en mooi weggestoken).
Onderaan is ook genoeg plaats voor andere onderdelen zoals waterkoeling en electronica-componenten
Dit is 'm:
Verwijderd
Ja, leuk om de dremel in te zettenOp vrijdag 12 april 2002 15:10 schreef Metal-Kool4 het volgende:
dit is wel een mooie miditower om te modden...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
kost 76..
check mijn mod in deze kast:
[topic=464547]
Pic van mijn Aopen kassie
http://members.home.nl/gijskorthals/Foto%27s/MODS/P4_Totaal.jpg
Keb er effe een link van gemaakt, wel zo sociaal voor de 56k'ers
wat heb je nu gemodOp vrijdag 12 april 2002 15:22 schreef Go0s het volgende:
Mijn Aopen case was makkelijk te modden. Van de zomer ga ik nog een Aopen miditower kopen met een Celly 1000 ofzo, die ga ik ook modden
Pic van mijn Aopen kassie
http://members.home.nl/gijskorthals/Foto%27s/MODS/P4_Totaal.jpg
Keb er effe een link van gemaakt, wel zo sociaal voor de 56k'ers
Ook koelers achter boven de voeding. En geschilderd: de zijkant en de voetjes... de meeste vinden dit niet zo'n spectaculaire mod, maar ik ga binnenkort verder met nog meer modden (windows etc)Op vrijdag 12 april 2002 15:27 schreef Bl4cKH4T het volgende:
[..]
wat heb je nu gemodbuiten een sticker of tekening en een baybus zie ik niets dat op een mod zou kunnen lijken
Verwijderd
Doe niet zo zielig, noob.Op vrijdag 12 april 2002 15:27 schreef Bl4cKH4T het volgende:
[..]
wat heb je nu gemodbuiten een sticker of tekening en een baybus zie ik niets dat op een mod zou kunnen lijken
je ziet het toch wel.....
[edit]
Go0s , vette casemod
[edit]
Verwijderd
die case hebbie ook bij gistron.com maar dan in de gold edition dies mooier maareh daar issie 69,90 incl 300W
maar ik zal ff piccies zoeken

echt super mooi
Specificaties
Midi Tower ATX model
3 x 3.5" and 3 x 5.25" drive bay
Reset and power switch
Power and HDD LED aan voorkant
drie casecoolers (1x voorkant, 2x zijkant)
*silver*
300Watt PSU
Ook geschikt voor P4
ff een typo weg een een quote gemaakt
yup, een paar foutjes maken heOp vrijdag 12 april 2002 15:10 schreef Bl4cKH4T het volgende:
de lian-li kastjes zijn perfect om te modden !!![]()