Nieuwe hacks/Cheats voor CS 1.4

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023
Two hacks have been released to the public that hack cs version 1.4!!!!

XQZ2 XP and 1.4 wallhack

Also new cheats released:

MD OGC 7.42: Lets you program it to run around for you, good for when you are afk or just plain lazy.
Oftewel je kunt rustig een biertje gaan pakken of ff gaan poepen, OGC neemt het tijdelijk van je over. Stopt het dan nooit?!

Laat die gasten wegkwijnen in hun eigen speeksel! BAH!
Al de tijd dat ze de scourcecode hebben vrijgegeven zijn ze vrolijk met 1.4 beziggeweest!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gatsiedamme. :r :r
Ik vraag me toch ook af waarom er mensen die dingen toch maken. Dat sommigen het gebruiken kan ik nog een beetje inkomen, omdat die gewoon te dom zijn om het te begrijpen dat ze een spel verneuken. Maar die gasten die dat maken hebben neem ik aan een hoger IQ toch? :?

🌞🍃

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Als die rondloop bot dan niet schiet vind ik het best :D

Zie je zo'n mafkees rondjes rennen ofzo :D

Wallhack is minder leuk :{

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 10:49
DIT verk##t een spel dus.... ;(
Errug jammer... :'(

MW | BF1 Stats

• RaDKiLL
Marv, ga er maar vanuit dattie alles schiet wattie tegenkomt... :r

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Waar heb je invredesnaam cheats voor nodig???? Ben je niet goed genoeg ofzo?

Money for nothin' and your chicks for free

• Marv
Op vrijdag 12 april 2002 13:51 schreef RaDKiLL het volgende:
Marv, ga er maar vanuit dattie alles schiet wattie tegenkomt... :r
Ik neem aan dat die bot nog niet zo geavanceerd is dat ie "menselijk" loopt... geen probleem om iemand te bannen dus :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Vind het maar vaag allemaal ;( beetje een spel verneuken voor andere :( en wat hebben die gasten der aan :r laast ook zat ik in een server spreek iemand een cheater aan dat ie cheat , gaat ie dreigen dat ie de server zou laten crashen :D je kan der helaas gewoon niks aan doen ;( ...

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

ach ja gewoon ff een gode server zoeken waar admins zijn en probleem opgelost. Maar ik moet toegeven het is idd wel erg lame... :{

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 13:52 schreef DeeJee het volgende:
Waar heb je invredesnaam cheats voor nodig???? Ben je niet goed genoeg ofzo?
Mensen cheaten omdat:
Ze er zelg geen RUK van kunnen.
Ze zo goed zijn dat maar gaan cheaten
Gefrusteerd zijn door andere cheaters en zelf gaan cheaten

Maar cheater zijn echt :( :'( :r |:( :Z ;(

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Op vrijdag 12 april 2002 14:20 schreef slindenau het volgende:

[..]

Mensen cheaten omdat:
Ze er zelg geen RUK van kunnen.
Ze zo goed zijn dat maar gaan cheaten
Gefrusteerd zijn door andere cheaters en zelf gaan cheaten

Maar cheater zijn echt :( :'( :r |:( :Z ;(
Juist !

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

CHEATERS SUCK!

Dikke smerige stakkers, neem me niet kwalijk maar ik vind cheaters dus echt een zonde van mijn tijd. Peer hem altijd direct wanneer er één in dezelfde room zit. Heb zat invisible cheaters gezien en die zijn toch verdomde irri. Dit wel allemaal in versie 1.3 maar toch.

Voor invisible cheats zijn trouwens patches zodat je ze wel kan zien. Is te vinden op duitse CS site...

http://www.counterstrike.de

• RaDKiLL
De voornaamste reden van cheaten is AANDACHT!
Die mensen zijn bang onder te doen voor de "normale" spelers, daarom gaan ze zich dmv cheats boven het normale nivo scharen...Wat daarvan het gevolg?! Mensen gaan vragen of je een clan hebt, dat je goed bent, gaan lopen schelden dattie cheat, gaan zeuren om een kick etc. ALLE reakties nav die ene persoon! Het totale speelveld is gefocussed op de cheater. Daar kicken die gasten op....Meer issut niet. Tevens denken ze daardoor (aandacht) wat te bereiken..... nl een bepaalde status, wat ook weer gerelatteerd is aan de aandacht waar ze zo op geilen....

Het beste is dan ook de cheater gewoon negeren...Evt kun je (indien FF aan staat) om de beurten zijn HP tot een minimum schieten of hem teamkillen. Na 8 rondes houden ze het dan echt wel voor gezien...

Verwijderd

Is een goed idee dat laatste, maar ik heb dat al eens gedaan waardoor ik een BAN opliep :'(

Negeren lijkt me een zeer goede oplossing btw :)

• RaDKiLL
Vaag, als je gebanned wordt betekend datter een admin in de buurt was...En als het overduidelijk is dattie cheat had hij eerder de cheater gebanned...Bedoel je niet dat je gekicked werd na 3 teamkills?! Je moet het ook om de beurten doen.
Gelukkig heb ik dat probleem nu niet, want ik ben nu zelf admin.

Over mijn eerdere verhaal, denk daar maar eens over na...Ik heb me ook altijd afgevraagd wat die cheaters bezield, en ben zodoende op die theorie gekomen....Te lam voor woorden dus. Feitelijk moet je medelijden met die gasten hebben, omdat ze een tekort aan aandacht hebben. Mijn haat gaat juist naar degenen die die cheats/hacks programmen....Daz veel erger...

Ik weet niet wie de film Reservoir Dogs heeft gezien, maar graag hebbik zo'n programmer op een stoel voor me zitten! :r

• Marv
Op vrijdag 12 april 2002 14:39 schreef RaDKiLL het volgende:
Vaag, als je gebanned wordt betekend datter een admin in de buurt was...
Je hebt ook scripts die automatisch iemand bannen na 2 of 3 teamkills :Y)

Verwijderd

ik wacht wel op NWO. want ogc zuigt!!!!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-11 09:18
damn, zou wel sucken als er echt nu alweer cheats voor zijn :(
is het dan nooit es afgelopen :'(

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Nu pas cheats voor 1.4?
Ze worden wel langzamer :D

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10 09:31
LOL...ooh iedereen in diepe shock |:(
Jah idd iedereen had natuurlijk verwacht dat het cheaten voor bij zou zijn met 1.4

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-10 18:29

uppie8374

Sousousou

Bweg cheats :r

Hmm, er zou eigenlijk meer mensen aan de anti-cheat programma's moeten werken...|:(

Rebuilding knowledge database

• .GoO
  • Laatst online: 02-11 10:21
Gewoon zorgen dat je beter bent als de cheater :)

• Oxin|A
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08-2005

Oxin|A

hoi

zeg nou maar niet te snel
ik heb gehoord dat het erg moeilijk is om in 1.4 te cheatern
ook kun je filteren op Anti-Cheat servers
---
oh ja OGC stopt ermee :D

STUFU hl2

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:37
Op vrijdag 12 april 2002 15:14 schreef Oxin het volgende:
zeg nou maar niet te snel
ik heb gehoord dat het erg moeilijk is om in 1.4 te cheatern
ook kun je filteren op Anti-Cheat servers
---
oh ja OGC stopt ermee :D
OGC stopte met 1.3 zijn verder met 1.4

Ook zijn der andere versies zoals Joolz en JAPS OGC

binnenkort komt ook CSGuard 8.00 uit :)

Tis echt geen verrassing voor mij dat der al cheats zouden zijn, zelfde als met 1.3, wallhacken en aimbotte ed zou niet meer kunnen, uur later waren ze al te downloaden.
Toch wel fijn he, die publieke beta's :)

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

steam is nog niet eens active.

• RaDKiLL
Datter cheats kwamen wist ik ook wel, maar zeg nou zelf...Een bot die het terwijl je ff AFK bent overneemt?! Dit gaat gewoon heel errug ver!

Verwijderd

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

zo :)

Het enige doel van cheaters is om mensen boos te maken dus vooral geen aandacht aan geven want als je dat wel doet en boos wordt vinden ze het juist leuk

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Volgens mij zijn we het er wel over eens dat cheaters sucken en geen piemel hebben. Maar laten we het ens over tegenmaatregelen hebben. CSGuard, is dat nou het beste serverprogramma?

Het schijnt heel vaak ge-update te worden om cheaters voor te blijven...

edit:

"Voor blijven" is onzin, eigenlijk, want CSGuard zoekt naar bestaande cheats en daarvoor moet die cheat eerst uitgevonden zijn. CSGuard hobbelt dus steeds achter de feiten aan.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

leuk :'(

1.4 nog niet eens uit en al cheats ervoor.

GVD wat is die engine van Half-Life ook ONTZETTEND buggy, ZOVEEL cheats dat er voor zijn :'(

maja, hopen dat Valve\Sierra er nog iets aan doet

Verwijderd

GVD ze maken het spel gewoon niet speelbaar meer.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op vrijdag 12 april 2002 16:58 schreef Captain Pervert het volgende:
Volgens mij zijn we het er wel over eens dat cheaters sucken en geen piemel hebben. Maar laten we het ens over tegenmaatregelen hebben. CSGuard, is dat nou het beste serverprogramma?

Het schijnt heel vaak ge-update te worden om cheaters voor te blijven...

edit:

"Voor blijven" is onzin, eigenlijk, want CSGuard zoekt naar bestaande cheats en daarvoor moet die cheat eerst uitgevonden zijn. CSGuard hobbelt dus steeds achter de feiten aan.
Als ik dan het utopia voor gamers mag beschrijven.

Allemaal achter een workstation, je ziet speelt en beleefd de game via een terminal. Het spel draait ergens anders. Namelijk op de server, zodat iedereen een gelijkwaardig spel heeft. Config aanpassingen die mogen worden van te voren vast gestelt, en de rest word zo ingesteld dat ze niet veranderd kunnen worden.

Dan pas is het mogelijk om niet meer te cheaten. Al denk ik dat de technologie dit nog niet echt aan kan. Kan wel, maar dan word het iets te duur voor de gemiddelde gebruiker.

Realistisch?

Altijd achter de feiten aan blijven hobbelen is het enige wat je kan doen. Maar de truuk is om het zo snel mogelijk te doen. Het probleem is niet dat er 1 cheater is, of 100. Het is pas een probleem als het hele massa's worden. Hoe sneller je dus zelf die cheat te pakken hebt, en je er een tegenmaatregel voor vind dan roei je het gewoon bij de kern uit, want het programma werkt gewoon niet meer. Dit resulteert voor de crackers, de term hackers verdienen ze niet, in het nog sneller updaten. En hier komt het op aan, ik geloof dat er mensen die zonder cheats willen spelen zijn die beter en sneller programmeren dan de crackers. Waardoor deze iedere keer overtroeft worden.

Snelheid bij programmeren is het enige wat je ertegen kan doen.

Verwijderd

Ik begin er zelfs aan te twijfelen of ik wel cs:cz ga kopen ik irrieteer er zo aan. Ze moeten gewoon doen als mogelijk die cheaters bannen 4 life wat nouw hier wegegooid geld voor die kerels jammer dan m8 leert ze dat.
Dan als ze hun ip flashen m8 kappe ze dan.
Alleen dan houw je nog die kerels die achter routers enzo zitten.

**** die ******* cheaters :r

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Waar blijf je Illem.

Steam

• buzz
Op vrijdag 12 april 2002 18:13 schreef JeanLucPicard het volgende:
Waar blijf je Illem.
ik zat ook al te wachten op zijn visie

zal hem wel aan het downen en proberen zijn :X :X :X

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik denk dat die cheats uit komen voor een groot deel licht aan de engine waar CS op draait.
Deze is volgens mij veel 'hack' gevoeliger dan die van UT (noem er maar een)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• buzz
Op vrijdag 12 april 2002 18:17 schreef Scarecrow het volgende:
ik denk dat die cheats uit komen voor een groot deel licht aan de engine waar CS op draait.
Deze is volgens mij veel 'hack' gevoeliger dan die van UT (noem er maar een)
Ik weet niet hoor, maar waar denk je dat ut pure voor is?

Verwijderd

kunnen die cheat makers niet een keer aan gepakt worden.

moet je voor de gein eens een 24+ server joinen staat er zow'n gozer boven aan 76 - 4 dan weet ik al genoeg.

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 09:26

Jumpiefox

Hoi ?

huh? in 1.4 zou toch zo een anti cheat system zitten? en die zit toch nog niet in de steam?

The first casualty in war is always the truth...

Verwijderd

Toch wel handig dat beta-testen voor publiek :r
Anders GEEF je ze gewoon ff de code van die ingebouwde anti-cheat..

• KeRsTmAnNeKe
Sinds OGC 7.4 uit is scant CSGuard niet meer naar OGC maar blokkeert die et (alles tot 7.42 offi ogc) wallhack, aimbot ed zijn niet meer te gebruiken, zelfde principe als Cheating-Death... alleen CD vereist weer een client, maar lijkt me wel beter werken dan die CSG blokkeer zooi :)

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op vrijdag 12 april 2002 18:35 schreef Alpha-xp het volgende:
huh? in 1.4 zou toch zo een anti cheat system zitten? en die zit toch nog niet in de steam?
denk je echt dat zo'n anti cheat systeem werkt? ik dacht het niet ;). zat zo'n anticheat systeem ook niet in cs 1.3?

Verwijderd

uiteindelijk blijft het strijd cheat- anti cheat

dit gaat oneindig door :z :)

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op vrijdag 12 april 2002 20:18 schreef ReV3rEnD het volgende:
uiteindelijk blijft het strijd cheat- anti cheat

dit gaat oneindig door :z :)
yup... helaas heb je gelijk. Het zal me niks verbazen als de anticheat middelen op een gegeven moment de hoop opgeven.

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Moet je voor de lol eens de adebot uitproberen. Niet op servers natuurlijk ;) dan kom je erachter hoe zo'n bot werkt. Als ik een aimbot heb win ok nauwelijks van bots omdat alle kogels mis gaan en je zelf je wapen niet kan richten zodat je iig nog iets raakt. AIMBOTS ZUIGEN EN ZIJN SLECHT :(

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

LOL dat ding is echt leuk man dan programeer je gewoon dat ie in italy een paar rondjes door de map gaan banjeren en dan kan je zelf alles afschiete, is toch handig, kan je met 1 hand spelen...lekker biathja dr bij en een peuk...
aaaaaaaaaaah...bliss

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-11 18:00

Sponge

Serious Game Developer

Hmm, ik speel UT en heb genoeg Aimbots gezien.. de laatste tijd valt het echter mee (nieuwe CHSP, UTPURE), maar nu hebben we het fenomeen "Sponge, turn of your aimbot!!!!", waar ik dus zo zat van wordt.. ben vandaag al weer 2x als aimbot beschuldigd...

Ik denk dat aimbots eerder gemaakt worden "om het te proberen"... Zelf doe ik ook wel eens zulk soort dingen, alleen dan met Java games (reflex spellen..de muis cursor bewegen, door naar de kleur van het object te zoeken, en een klik te simuleren..of gewoon geheugen addressen direct manipuleren, bijv. bij slimeball.tk...)

MAar dit zijn gewoon singleplayer games... bij multiplayer vindt ik het dus echt verschrikkelijk irritant... 1 persoon verpest gewoon het spel voor iets van 15 personen (of zelfs meer op sommige servers)

Helaas valt er weinig aan te doen luitjes... wat op de client computer staat (dus het spel), kan veranderd,gemanipuleerd, etc worden... geheugen/checksums manipuleren, data onderscheppen of juist zelf pakketjes in elkaar knutselen en versturen naar de server...het kan allemaal. Bijv, neem nou het AIM (Aol instantmessenger) protocol...deze is in principe helemaal reverse-engineered.. en ze hebben alleen maar veel tijd besteed aan het kijken wat de client ontvangt/verstuurd naar de server...

:(

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-11 22:03

Mary Wana

keyboard nut

OMG! CS was toch allang dood! vind het wel jammer voor zo een spel ;(

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 19-10 15:13
vandaag weer een zooi cheaters gezien, waren van een of andere clan.

1. Continue headies (9 van de 10 kills)
2. Wist precies waar zijn tegenstanders zaten (en dan ook nog eens ping 200 hebben)
3. 1 en 2 samen

en maar beweren dat ik een n00b was en dat ze niet cheaten, ik een demo opgenomen, en ik waarschuwde ze en plots waren de headies en andere shit weg |:(

ik :r :r op cheaters

me stats weer verneukt, ik stond mooi 1 death/3 kills en in die game stond ik 6/18 :o (-12 dus), en ik weet ook wel dat er betere spelers zijn (je hebt tactical en shooting skills), maar niet dat ze continue weten waar je zit (terwijl je geluidloos beweegt) en je gelijk neer headshotten :r |:(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• buzz
Op vrijdag 12 april 2002 23:39 schreef Bamibal het volgende:
vandaag weer een zooi cheaters gezien, waren van een of andere clan.

1. Continue headies (9 van de 10 kills)
2. Wist precies waar zijn tegenstanders zaten (en dan ook nog eens ping 200 hebben)
3. 1 en 2 samen

en maar beweren dat ik een n00b was en dat ze niet cheaten, ik een demo opgenomen, en ik waarschuwde ze en plots waren de headies en andere shit weg |:(

ik :r :r op cheaters

me stats weer verneukt, ik stond mooi 1 death/3 kills en in die game stond ik 6/18 :o (-12 dus), en ik weet ook wel dat er betere spelers zijn (je hebt tactical en shooting skills), maar niet dat ze continue weten waar je zit (terwijl je geluidloos beweegt) en je gelijk neer headshotten :r |:(
Deze post voegt wel veel toe aan de discussie ja |:(

Verwijderd

Je moest eigenlijk eens weten hoe simpel het is die cheats voor half-life te maken.....

oftewel: CS zuigt best wel...

net zoals met een update van CS, toen kon je gewoon spontaan met radeon driver xxxx door muren heen kijken, ik bedoel, waar slaat zoiets nou weer op :?

(Trouwens, als je drie-dubbele muren maakt, dan gaat het toch niet meer? (die wallhacks kijken altijd maar door 1 muur))

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:06
nou, als ik een cheater zie, schiet ik um af... :)

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-11 10:52
Daarom w8 ik dus op CS:CZ met de single player.... speel nu voornamelijk CS op gamecity omdat er veel admins zijn..... Is gewoon fijn spelen als je weet dat er een admin in de server zit...

Aap!

• OutSIdeR
  • Laatst online: 23:18
Ja man.
Die cheaters zijn egt loosers.
Bij DFLW ook.
Ik noem enkele voorbeelden:
Raised sights,
White landscape,
Autonade,
Speed cheat,
Auto aim
Wallhack,
Autoknife, etc etc.

Ik :r egt van die gasten
Alleen maar om een GOA te worden

• OutSIdeR
  • Laatst online: 23:18
edit verkeerd knopje oeps :P /edit

Verwijderd

wie gaat er mee met mij die OGC gasten inelkaar rammen?

niet allemaal tegelijk >:)

Verwijderd

Waar kan ik ze downloaden :9~

(;))

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 08:20 schreef Jorick het volgende:
Probleem is alleen dat hij jou al een uur volgt door de muur en schiet zodra jij ook maar om het hoekje komt (en dat is als je mazzel hebt :r )

Maarja, CS en cheats, denk dat het zo bepaald is ofzo ?
Ooit eens? lang geleden? Ergens ? mja

Zit ook al sv_aim in.. voor de beginnende spelers om te "HELPEN" bij aimen
Dan vraag ik je... waarom zeg je niet gelijk dat het een aimbot vriendelijke ENGINE is.........

btw, een amdin kan alleen overduidelijke cheaters kicken
Dan zijn er idd wel minder cheaters, maar hoe groot is de kans dat er een slimme tussen zit? en dus niet overduidelijk cheat

A good cheater, is a dead cheater..

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 19:31 schreef Paestero het volgende:

A good cheater, is a dead cheater..
damn right! :P

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:13

Flapmo

and back is gigi!

Tis zo makkelijk om cheaters weg te krijgen, gewoon achter hem aanlopen en dan ff tegen em aanlopen flipt die OGC toch ej :P, hele aim verneukt :), kannie niet auto switchen moet je dan dat poppie is zien hahahaha :P, das 1337..

Nadeel: gaat beetje moeilijk alsie tegen je zit (lees: andere team :P)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• likkepot
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Ik heb een vraagie;
Lang geleden vond mijn broertje het leuk om OGC te instaleren. Zonder dat ik het wist...
Ik log in op mijn favourite stat server, en BAM, csguard, cheat detected ! BANNED !!!
Ik kende haast iedereen op die server...een ramp.
Ik heb die troep er meteen afgegooit en mijn broertje een pak rammel gegeven :) maar soms word ik nog steeds gekickt omdat bij mij OGC wordt ontdekt.
Tijdens het typen realizeer ik me nu dat ik het gewoon ga uninstallen en de Sierra folder gewoon delete.
:z

nikszolekkeralss.exe

• likkepot
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Op zaterdag 13 april 2002 18:27 schreef OutSIdeR het volgende:
Ja man.
Die cheaters zijn egt loosers.
Bij DFLW ook.
Ik noem enkele voorbeelden:
Raised sights,
White landscape,
Autonade,
Speed cheat,
Auto aim
Wallhack,
Autoknife, etc etc.

Ik :r egt van die gasten
Alleen maar om een GOA te worden
Een van de vele redenen dat ik ben afgestapt van DFLW. Als je vroeger nog goed kon snipen dan was dat gewoon een kunst, nu roept iedereen CHEATER en blah blah.
DFLW blijft DE snipe game tot heden ! 8-)

nikszolekkeralss.exe

• DWZ
  • Laatst online: 29-11-2021

DWZ

ik own al zonder cheats.... als ik dat kan, kan iedereen het..... LEER HET..

Verwijderd

De makers van 1.4 zijn pas de echte losers. Vanaf de eerste versie was het cheaten overduidelijk, en nu tig versies later is er nog steeds geen functionele oplossing :? Shame on u proggers.

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 20:20 schreef DWZ het volgende:
ik own al zonder cheats.... als ik dat kan, kan iedereen het..... LEER HET..
nie zo opscheppen :P

• Damian
  • Laatst online: 14:10

Damian

Insane Obtrusion

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Damian: wat is website van mygot?
!__MaXxX__!: wat wilje daarmee dan
!__MaXxX__!: (Link: www.myg0t.com)www.myg0t.com
!__MaXxX__!: hehe
Damian: er zou volgens GoT een nieuwe cheat uitzijn
Damian: wil wel eens weten of die lui hem al hebben
Damian: is voor 1,4 :(
!__MaXxX__!: KEWL!
Damian: ziek
Damian: staat daar dus niet :)
Damian: mooi
!__MaXxX__!: hmm
!__MaXxX__!: dan moet ik maar zoeken
Damian: whehe lamer
Damian: 1.4 is nog niet eens uit man
!__MaXxX__!: handy voor op lan ;)
Damian: 1.4 IS NOG NIET UIT!!! duh

5 seconden later:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
!__MaXxX__!:  ftp://???????:??????@127.0.0.0/newdownloads/counter-strike%201.4/)
!__MaXxX__!: ownage
Damian: zucht
!__MaXxX__!: de leet cheeter vind dat
!__MaXxX__!: zoals ik
!__MaXxX__!: :)
Damian: tering cheater!
Damian: echt lame!
!__MaXxX__!: \hehe
!__MaXxX__!: wie zegt dat ik het use :)
!__MaXxX__!: leech ze wel ff
!__MaXxX__!: :)
!__MaXxX__!: stel je voor dat
!__MaXxX__!: stel je voor dat ik hem is nodig heb
!__MaXxX__!: je weet maar nooit

dammit, ik schaam me dat ik hem ken :(

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Soef
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

er is zo'n site daar kan je iemand aangeven, dan gaan ze zorgen voor het bannen van die wonid dacht ik :)

Some things can not happen until they happen...

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op zondag 14 april 2002 21:18 schreef Soef het volgende:

--FOUT LINKJE--

daar kan je iemand aangeven, dan gaan ze zorgen voor het bannen van die wonid dacht ik :)
zou het linkje maar weghalen als ik jou was :)

is pr0n :)

• Soef

Soef

-Soef^IO-

Op zondag 14 april 2002 21:19 schreef Damian het volgende:

[..]

zou het linkje maar weghalen als ik jou was :)

is pr0n :)
EDIT plz....

ik weet zo niet meer wat die site was, maar da was een grote databees met allerlij cheaters die aangegeven waren, en dan proberen ze er wat aan te doen ofzo :P

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op zondag 14 april 2002 21:20 schreef Soef het volgende:

[..]

EDIT plz....

ik weet zo niet meer wat die site was, maar da was een grote databees met allerlij cheaters die aangegeven waren, en dan proberen ze er wat aan te doen ofzo :P
http://blacklist.clanrdw.com/

• Soef

Soef

-Soef^IO-

Op zondag 14 april 2002 21:24 schreef Damian het volgende:

[..]

http://blacklist.clanrdw.com/
jah, das er ook 1, maar ik bedoel een nederlandse...

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Het lijkt me een uitdaging om zoiets te maken, maar dan moet je het niet uitbrengen. Een keer een cheat gebruiken is grappig, weet je ook weer hoe dat werkt. Maar dan wegflikkeren die zooooooooooi :r :r :r

Verwijderd

Nee man beter gaat techt uitkome, cs spelen met 1 hand hahahaaha wat wil je nog meer?

• DWZ
  • Laatst online: 29-11-2021

DWZ

als ik iets wil doen met 1 hand, dan zijn er nog een heleboel andere dingen die ik met 1 hand kan doen....

CS is iets om beide handen te gebruiken :p

Verwijderd

GADVERDAMME !!!!!!!!!!

Zecht al genoeg denk ik................

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 12 april 2002 15:04 schreef devv05 het volgende:
Gewoon zorgen dat je beter bent als de cheater :)
Op zaterdag 13 april 2002 08:20 schreef Jorick het volgende:
Jullie spelen duidelijk niet genoeg cs anders zouden jullie wel weten dat zelfs de beste spelers niets tegen cheaters kunnen. Ja, terug cheaten maar dat is net zo lame.

Maargoed, dit was natuurlijk te verwachten. Snap niet waarom iedereen nou opeens zo geschokt reageerd, dit had ik je een jaar geleden ook al wel kunnen vertellen.

• Pete_Sampras
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

De Denen hebben www.thecleaners.dk.

Hebben we in Nederland ook zoiets ?

Old school gamer met een lag en een traan.

• KeRsTmAnNeKe
Werken nederlanders aan mee :)

oa van Gamepoint

Kan verder melden dat CSGuard 8.0 uit is :)

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

is er geen mogelijkheid om cheaters voor alle servers te bannen? dat zou gewoon de oplossing zijn (denk ik) :7

jep

• buzz
Op maandag 15 april 2002 22:05 schreef GIAS het volgende:
is er geen mogelijkheid om cheaters voor alle servers te bannen? dat zou gewoon de oplossing zijn (denk ik) :7
|:( ik denk dat die er zeker is, maar ze hebben het nog niet gedaan omdat ze de cheaters leuk vinden |:(
Pagina: 1