Athlon TB 1200, Zalman CNPS6000-Cu, MSI K7T Turbo, 256 MB SDRAM, Asus V7700 Deluxe GeForce 2 GTS, Maxtor 60 GB 7200 RPM, Pioneer 40x DVD, Acer CDR, In-Win Q500, 19" monitor, Win 98&XP
Verwijderd
plaats alles tussen een megabende van die PTT elastieken 
(heb ik bij mn broers autoradio gedaan (zou slaat ie niet meer over met 150 door een scherpe bocht
), staat nog koel ook...of het wat voor een PC is...)
(heb ik bij mn broers autoradio gedaan (zou slaat ie niet meer over met 150 door een scherpe bocht
Volgens mij werkt dit wel. Heb het eens geprobeerd bij een fan, en dat scheelde echt wel. Je kunt ook andere stukken rubber gebruiken, het hoeven niet perse ringentjes te zijn. (Deze zijn trouwens moeilijk te vinden) Door de schroef zal er neit echt veel doorgegeven worden denk ik. maar probeer eht gewoon eens!!!
Hoop is uitgestelde teleurstelling
Rubberen schokdempertjes met aan bijde einden een stukje draadeind. Worden in de techniek vaak gebruikt om printplaatjes op trillende machines te monteren.
elastiekjes? had ik nog niet aan gedacht!
tnx voor de reakties, ik ga het maar gewoon proberen en zie wel hoeveel het scheelt
tnx voor de reakties, ik ga het maar gewoon proberen en zie wel hoeveel het scheelt
Athlon TB 1200, Zalman CNPS6000-Cu, MSI K7T Turbo, 256 MB SDRAM, Asus V7700 Deluxe GeForce 2 GTS, Maxtor 60 GB 7200 RPM, Pioneer 40x DVD, Acer CDR, In-Win Q500, 19" monitor, Win 98&XP
Verwijderd
Het gaat idd door de bout heen. Dit kun je ook elimineren door rubberen ringetjes te gebruiken. Zo 'hangt' het boutje (bijna) helemaal in het rubber. Alleen de draad is dan nog 'rubberloos', maar door het goed vast (lees: niet muur vast) te draaien hoeft dit niet uit te maken.
Ik gebruik deze doorvoerrubber voor kabels:

Werkt geweldig. Ik heb wel even met een 7mm boor de gleuf in m'n HD-rack wat opgeruimd (gewoon boren waar de HDD schoef zit), maar ik weet uit ervaring dat dat niet noodzakelijk is.
Vervolgens die doorvoerringen erin en vastschroeven. Werkt perfect, want er is geen enkel metaal-metaal contact tussen HDD en kast. Echt een waanzinnig verschil, en geen gekloot met postelastieken enzo.
Werkt geweldig. Ik heb wel even met een 7mm boor de gleuf in m'n HD-rack wat opgeruimd (gewoon boren waar de HDD schoef zit), maar ik weet uit ervaring dat dat niet noodzakelijk is.
Vervolgens die doorvoerringen erin en vastschroeven. Werkt perfect, want er is geen enkel metaal-metaal contact tussen HDD en kast. Echt een waanzinnig verschil, en geen gekloot met postelastieken enzo.
ik heb ook aardig aan lopen kutten met die elastieken, hou er ook rekening mee dat et nogal van nadelige invloed is op de snelheid van je hd als je em in elastieken hangt, ik zag mijn hd een stukje bewegen uit zichzelf, en hoorde em even haperen.. dus daarna heb ik em maar snel weer vastgeschroefdOp vrijdag 12 april 2002 15:22 schreef AcouSE het volgende:
[afbeelding]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Waar koop je die dingen? En wat kosten ze?Op vrijdag 12 april 2002 15:22 schreef AcouSE het volgende:
[afbeelding]
Waar? Bij de elektroboer op de hoek, bij Conrad, bij Display... kosten geen bal, 10 voor een euro ofzo...
Fotos? Ik snap nog steeds niet precies hoe/waar ik die rubbers/elastiekjes ertussen zou moeten proppenOp vrijdag 12 april 2002 15:22 schreef AcouSE het volgende:
[afbeelding]
idemOp zaterdag 13 april 2002 18:33 schreef miekol het volgende:
[..]
Fotos? Ik snap nog steeds niet precies hoe/waar ik die rubbers/elastiekjes ertussen zou moeten proppen
Deze dingen heten tules.doorvoerrubber voor kabels
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
ik heb m'n HD ook in elastiekjes hangen, scheelde een enorme berg geluid, voornamelijk die irritante fluitttoon is nu weg (maxtor 40 gieg 7200 rpm)
yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....
Pagina: 1