Politiek forum dumpplek voor ALLE politiek?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verkiezingen etc en LPF discussies kan ik begrijpen. Echter zie ik ook Israel en wereldbeeld/politiek in het politiekforum verdwijnen?

Is dat niet een beetje te ruime definitie van politiek? Zeker aangezien deze andere kwesties na de verkiezingen echt wel doorgaan, maar het forum dicht gaat.
Ofwel, kan een andere discussie met politiek alsraakvlak niet beter in NSTM of W&L blijven staan?

Of zijn politieke discussies op deze manier de komende tijd verdoemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

eeeehm wat mij betreft heb je gelijk, volgens mij was het TF alleen bedoeld voor binnenlandse politiek, dus de landelijke verkiezingen en aanverwanten.

We hebben daar eigenlijk niet echt over gecommuniceerd (dacht dat het wel duidelijk was :P)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 01:03
ach, ik denk dat je ze er wel in kunt laten staan, als het thema dan weer veranderd wordt move je ze gewoon naar het meest geschikte forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gelukkig zie ik dat Lunatic zijn nek uitsteekt en reeds met moves is begonnen.

Mijn persoonlijke mening is dat de gemovede topics nu VEEEEEEEl beter tot hun recht komen op de huidige lokatie.

Discussie over staatsterrorisme in Iran hoort IMHO echt niet in het politieke forum... anders is het politieke forum ook gewoon permanent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:29

Jaymz

Keep on moving !

Volgens mij was de bedoelde insteek inderdaad de komende kabinetsverkiezingen :)

Misschien moeten we dat ietsjes duidelijker maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die topics horen in WL of SG thuis ;)

TF is voor de binnenlandse politiek; Lunatic: is ook zo doorgenomen meen ik hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:21

Elvhenk

/me hartje GO

Okay my mistake. Ik was idd in de veronderstelling dat het politiek forum voor alle politieke onderwerpen was. Vandaar dat ik het Israel-onderwerp daar naar toe verplaatst had.
Pagina: 1