Toon posts:

[netscape] Hoe @#*^%$# aan de praat!

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik gebruikte netscape via wingate zodat je je gateway een poortnummer mee kon geven (in wingate). Nu heb ik echter ADSL (Getweakte Alcatel, gnagna), maar netscape wil bij advanced/proxies beslist een poortnummer hebben. De speedtouch van Alcatel heeft helemaal geen poortnummer. Het is gewoon een gateway, punt. Uiteraard heb ik die gateway bij m'n netwerkinstellingen keurig ingevuld. Microsnots internet explorer werkt prima, maar ik wil netscape, |:(

Weet iemand hoe ik dit netscape aan het verstand kan prutsen?

Yo!

Pieter

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:02
Een gateway is geen proxy. Die kan je dus leeg laten. Je moet de gateway bij je netwerkinstelling neer zetten.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 april 2002 12:40 schreef Jeroen Blom het volgende:
Een gateway is geen proxy. Die kan je dus leeg laten. Je moet de gateway bij je netwerkinstelling neer zetten.
Ik heb me vergist, netscape op de windows machine werkt wel (fautje, bedankt, :?), maar op mijn Linux bak (RedHat 7.2) met Mozilla niet. In de preferences staat de verbinding op "direct connection to the internet" De netwerkinstellingen hebben de juiste gateway en dns nrs.

Heb je hier ook kaas van gegeten?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Als je ee normale topic titel kunt bedenken, mag je een nieuwe openen.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.