Hier zou wat zinnigs moeten staan...
Virussen? Scan ze hier!
Nu je het zegt is het inderdaad voornamelijk bij lichte beelden. Dan valt het op ja.Op vrijdag 12 april 2002 13:01 schreef TAG_Speedy het volgende:
Alleen bij lichte beelden toevallig? Dan idd misschien de Trinitron strepen (al zie ik ze op mijn TV niet, wel op een Trinitron monitor). En is het in het midden of op ongeveer 1/3 en 2/3 ?
Het wisseld waar de streep zicht bevindt. soms op 1/3 en soms op 2/3 In het midden heb ik het nog niet gezien.
wat zijn dan trinitron strepen, en kan het gerepareerd worden?
Nee its not a bug, its a feature !Op vrijdag 12 april 2002 13:06 schreef Fritske het volgende:
[..]
Nu je het zegt is het inderdaad voornamelijk bij lichte beelden. Dan valt het op ja.
Het wisseld waar de streep zicht bevindt. soms op 1/3 en soms op 2/3 In het midden heb ik het nog niet gezien.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
repareren?? nee joh, die strepen krijg je er gratis bij als je zo'n tv koopOp vrijdag 12 april 2002 13:06 schreef Fritske het volgende:
[..]
Nu je het zegt is het inderdaad voornamelijk bij lichte beelden. Dan valt het op ja.
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
als dit niet zo is is het dus een ander probleem.
Ik dacht dat het alleen voor CRT monitoren goldt.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
alles met een trinitron buis erin.Op vrijdag 12 april 2002 19:43 schreef Majestic het volgende:
Hebben tv's hier ook al last van dan ?
Ik dacht dat het alleen voor CRT monitoren goldt.
bij tv's valt het wat minder op omdat die over het algemeen wat meer brightness hebben en omdat je er verder vanaf zit.
Ze zijn niet altijd te zien. dat is het em juist. Ik ga toch maar eens met de winkel bellen.Op vrijdag 12 april 2002 19:34 schreef aatos het volgende:
als het de ophangdraden van het gaatjesmasker zijn zijn ze altijd te zien (dus niet aan en uit, of sterker en zwakker ofzo), en ook altijd op precies dezelfde plek.
als dit niet zo is is het dus een ander probleem.
Ik heb ook een constante zoem toon. dus er moet iets anders aan de hand zijn
In mijn geval wordt het veroorzaakt door t gebruik vd svhs en audio in. Als ik bv een filmpje kijk via de tv-out op mn compu, dan krijg ik die balk en de brom. Bij gewoon tv kijken (terwijl de compu nog aan de tv hangt) heb ik er geen last van.
Als tijdelijke oplossing haal ik de antennekabel los als ik via de compu ga kijken, dan is er nl geen balk en ook geen brommend geluid.
Maar waarom het gecombineerd niet werkt zou ik niet weten
Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.
hmmmm.... klinkt als een spanningsverschil tussen de aarde van je antennekabel en de aarde van je video. probeer die eens direct aan elkaar te hangen (afscherming van de antennekabel aan de kast van de video) met een draadje, en kijk dan of het probleem er nog steeds is.Op vrijdag 12 april 2002 23:09 schreef Lone Gunman het volgende:
k heb ongeveer hetzelfde probleem. Een lopende horizontale balk (iets lichter dan de rest vh beeld) en een irritante brom...
In mijn geval wordt het veroorzaakt door t gebruik vd svhs en audio in. Als ik bv een filmpje kijk via de tv-out op mn compu, dan krijg ik die balk en de brom. Bij gewoon tv kijken (terwijl de compu nog aan de tv hangt) heb ik er geen last van.
Als tijdelijke oplossing haal ik de antennekabel los als ik via de compu ga kijken, dan is er nl geen balk en ook geen brommend geluid.
Maar waarom het gecombineerd niet werkt zou ik niet weten
Die zoem die blijft echter wel constant.