[wedstrijd] win een Ferrari

Pagina: 1
Acties:

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:09
Geen idee of dit topic al eerder langs is gekomen, ik ben niet zo'n /14 regular, maar ik kwam in de D-Zone het volgende artikeltje tegen:
...Meganet Corporation zegt met haar product Virtual Matrix Encryption (VME) een niet te kraken encryptie te hebben om data te beschermen. De onderneming is zo zeker van haar zaak dat ze iedereen uitdaagt haar product te kraken. De eerste die dat lukt, krijgt een Ferrari 360 Challage!...
Aangezien hier nogal wat die-hard coders zitten, leek me dit wel een aardige job. Zijn er mensen die zin hebben om zich daarop te storten? Meer info is te vinden op www.meganet.com

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Wel beetje oud nieuws eigenlijk ;)

Maar deze zin maakt het ook lastig: "Winner must collect prize from Meganet Corporation headquarter facilities in Los Angeles**. "

Verwijderd

Daar moet je meer een wiskundige dan een informaticus zijn denk ik ;)

Verwijderd

Nou die Ferrari gaat er dus of uit binnen afzienbare tijd of niet omdat men bang is om opgepakt te worden wegens het schenden van auteurs rechten etc.

• ksmedts
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
Hij is inderdaad al eens langs gekomen..... Maar als je je verveeld veel suc6

-edit-
sneller leren typen :(
-edit-

• Willem
  • Laatst online: 09:09
HGM:
Wel beetje oud nieuws eigenlijk ;)
Wist ik dus niet :P
HGM:
Maar deze zin maakt het ook lastig: "Winner must collect prize from Meganet Corporation headquarter facilities in Los Angeles**. "
Hmm, daar heb je een retourtje USA toch wel voor over? :D
Lastig word het alleen lijkt me met transport/invoerrechten c.q. kosten... maar goed, wist niet of er interesse was.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• CSCExter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-02-2024
Je moet denk ik om de vervoerskosten van die auto te betalen, eerst die auto verkopen :+

• drm
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Ja inderdaad, dat lijkt mij ook het grootste probleem. Die ferrari. Dat kraken is zo gebeurd :O ;)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:11
Op vrijdag 12 april 2002 11:54 schreef Tuin het volgende:
Nou die Ferrari gaat er dus of uit binnen afzienbare tijd of niet omdat men bang is om opgepakt te worden wegens het schenden van auteurs rechten etc.
nouja :)

ik leen wel wat geld van m'n ma

kom ik terug verkoop ik die ferrari en betaal ik d'r weer terug.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:46

Pelle

🚴‍♂️

Op vrijdag 12 april 2002 11:54 schreef Tuin het volgende:
Schenden auteursrechten :?
Voor een grote internationale klant van ons heb ik een keer een site gebouwd waarop men een MG-F kon winnen. Op het laatste moment heeft MG zich echter teruggetrokken, omdat er ook landen in de wereld zijn waar ze geen support leveren of geen importeurs hebben, en derhalve zou het niet haalbaar zijn de winnaar van het contest met een MG te belonen indien deze in een of ander 3e wereld land zou wonen.

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
Dat ferrari probleempje lijkt me een stuk makkelijker dan het kraken. Je verkoopt dat ding daar, en verdeelt de opbrengst over de deelnemers, die elk een leuk autotje kunnen kopen, of iets anders leuks met hun geld doen.

Dat kraken echter schijnt niet zo heel eenvoudig te zijn. Ze hebben al eerder prijzen van een miljoen enzo uitgeloofd, maar wat ik zo opmaak uit hun site is het nog nooit iemand gelukt om iets te kraken. Ze gebruiken dacht ik ook een 1Mbit grote sleutel ofzo.

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

• jvdmeer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 13:08
Op vrijdag 12 april 2002 11:58 schreef drm het volgende:
Ja inderdaad, dat lijkt mij ook het grootste probleem. Die ferrari. Dat kraken is zo gebeurd :O ;)
Begin maar met kraken, want als je 'm daar even ophaalt (ca €2000 retour), zegt niemand dat je 'm niet daar 2e-hands verkoopt? Kan toch wel €100.000,- opbrengen denk ik.
Pagina: 1