Niet hier, maar google is je vriend in het duister
En anders Teoma
En anders Teoma
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik kan hier dus ook niks op vinden!Op vrijdag 12 april 2002 11:27 schreef CyBeR het volgende:
Niet hier, maar google is je vriend in het duister
En anders Teoma
Eerm java.sun.com
Daar komen die javax.* pakketten meestaltoch vandaan
Verwijderd
dat lijkt me wel ja..maar als hij dat pakket wil downloaden, zou hij toch ook wel moeten weten dat Java van Sun afkomstig is, toch?
Anders raad ik je aan om eerst eens even een bezoekje te brengen aan de website van sun. Kun je een hoop van leren,
Adios
Anders raad ik je aan om eerst eens even een bezoekje te brengen aan de website van sun. Kun je een hoop van leren,
Adios
uhmmm wijze woorden..., dat meen ik, maar als jullie mij dan precies de URL willen geven waar ik em kan downloaden dan ben ik jullie heel dankbaar. Helaas heb ik de hele java.sun pagina afgezocht alleen kan IK um niet vinden. Dus als jullie eerst ff checken of dat package daar te vinden is voordat jullie antwoord geven,Op vrijdag 12 april 2002 14:15 schreef DaRuBbAh het volgende:
dat lijkt me wel ja..maar als hij dat pakket wil downloaden, zou hij toch ook wel moeten weten dat Java van Sun afkomstig is, toch?
Adios
idd
kijk eens bij sun
kijk eens bij sun
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()