Ik wil zelf eens wat gaan experimenteren met een ftp server om die op te zetten en heb ik G6 FTP server 2.0 (beta)downgeload dit is een trial version. Ik heb nu een account aangemaakt en toen wou ik via explorer gaan connecten op de ftp maar als ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoer zegt ie dat mijn wachtwoord onjuist is terwijl ik dit 100% zeker goed in heb gevoerd. Moet ik nu eerst een groep aanmaken? of waar kan het probleem anders zitten iemand die mij hier mee kan helpen ?
Verwijderd
Ehm, zeker weten dat het een "fout paswoord" is? Misschien dat het een time-out is ofzo. Probeer eens de passive optie te veranderen (ergens in je IE advanced settings). En kun je wel met een gewoon ftp-programmaatje inloggen?
Je zou gewoon een gebruiker aan moeten kunnen maken iig, is zo simpel als wat allemaal en een groep aanmaken is niet nodig. Gewoon gebruiker maken, toegang geven tot directories en klaar.
Je zou gewoon een gebruiker aan moeten kunnen maken iig, is zo simpel als wat allemaal en een groep aanmaken is niet nodig. Gewoon gebruiker maken, toegang geven tot directories en klaar.
is opgelost je moet dus wel een groep aanmaken en een directory instellen waarvandaan je ftp files kunt afhalen.
De volgende keer dus eerst eens wat dingen lezen of proberen.!!!!!!!!!!!!!!
Pagina: 1