Stel je voor, je hebt een klant die bij jou en een ander bedrijf een offerte aanvraagt. Die site gaat mooi worden met allemaal goede graphics en een goed stukje HTML werk. In totaal zullen er zo`n 18 onderdelen zijn binnen de site. Pure HTML, geen CMS of iets dergelijks, maar wel met de gebruikelijke controles (formulieren e.d.)
Nu zegt het andere bedrijf dat ze de site in 16 uur de site kunnen vertalen in 4 talen. De prijzen zijn gelijk.
Natuurlijk kiest de klant hier voor dat andere bedrijf, die klant denk in vormen van tijd, niet aan de verzorging van de site.
Nu wil ik van jullie weleens weten in hoeverre je een grote site in je eentje in 16 uur volledig kunt vertalen, inclusief formulier controles en foutmeldingen, en graphics.
Naar mijn bescheiden mening is dit zo goed als onmogelijk! In 16 uur krijg je dit never nooit niet goed voorelkaar.
Dan nog een vraag, wat is zowieso de beste manier om een site te vertalen?
Ik kwam al op het (voor de hand liggende) idee van een soort include bestand met allemaal variabelen. Vervang die waarden ervan, en je hebt een site in een andere taal.
Maar het implementeren hiervan lijkt me weer moeilijker.
>> Wat is de beste aanpak voor zoiets?
>> Waarom beweert een bedrijf iets te kunnen wat ze niet waar kunnen maken?
Nu zegt het andere bedrijf dat ze de site in 16 uur de site kunnen vertalen in 4 talen. De prijzen zijn gelijk.
Natuurlijk kiest de klant hier voor dat andere bedrijf, die klant denk in vormen van tijd, niet aan de verzorging van de site.
Nu wil ik van jullie weleens weten in hoeverre je een grote site in je eentje in 16 uur volledig kunt vertalen, inclusief formulier controles en foutmeldingen, en graphics.
Naar mijn bescheiden mening is dit zo goed als onmogelijk! In 16 uur krijg je dit never nooit niet goed voorelkaar.
Dan nog een vraag, wat is zowieso de beste manier om een site te vertalen?
Ik kwam al op het (voor de hand liggende) idee van een soort include bestand met allemaal variabelen. Vervang die waarden ervan, en je hebt een site in een andere taal.
Maar het implementeren hiervan lijkt me weer moeilijker.
>> Wat is de beste aanpak voor zoiets?
>> Waarom beweert een bedrijf iets te kunnen wat ze niet waar kunnen maken?