Toon posts:

X-Com 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hehe..heb m weer gedownload met Kazaa...dat spelletje heb ik nachten en nachten (en nachten) gespeeld!Wat wij (ik en een vriend) deden, was een aquanaut een naam geven, en die was jouw persoonlijke aquanaut. Die kreeg natuurlijk de meeste kills, beste equipment etc. Goh..dat spel is zo verslavend! :9~

Verwijderd

Helemaal mee eens!
Alleen of dat kazaa ook helemaal de bedoeling was... :X

Verwijderd

Was dat voor soort game?

Verwijderd

Dit is Xcom:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesdomain.com/gdreview/zones/reviews/pc/dec96/xcom12.gif

Op een moment van alien activity taktisch deze bezoekers uitmoorden, terwijl je buiten deze combat op je basis Reseach&Development doet :? hmmm, globaal... Je moet het gespeeld hebben :)

Weet iemand trouwens een vergelijkbaar spel ? Iets dat er wat beter uitziet mischien, no offence. Xcom3 is nog wel aardig maar verveeld me een beetje. Die laatste Xcom's zijn te triest voor woorden... Erg jammer.

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ja, dit is een echt gaaf spel. Ik heb ook nog deel1, maar deel 2 is stukken gafer!!

Wat ik erg vond, waren die ship missions, en dan zo'n passenger ship. De laatste alien kon ik bijna nooit vinden :(

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-01 14:04
aaaaaah, x-com :9~
hierdoor was ik bijna gebuisd op men exames toen ik in het 4de leerjaar zat :)
maar dan x-com 1, mega game, vooral als je mind control kunt toepassen >:) effe alien overnemen en andere aliens afknallen

bij mijn weten is er geen enkel game dat x-com 1 of 2 kan overtreffen, de 3 vond ik niets.

Tijdje geleden(2 jaar ofzo) waren ze bezig aan een 1st person met de unreal engine, zag er goed uit maarja...die eeuwige koelkast altijd waar ze zo een games in steke e :(

Verwijderd

Tijdje geleden(2 jaar ofzo) waren ze bezig aan een 1st person met de unreal engine, zag er goed uit maarja...die eeuwige koelkast altijd waar ze zo een games in steke e :(
Dat is toch Xcom enforcer... :'( Dit spel misbruikt de naam X-COM, dat ooit zo mooi was, voor een geheel andere game, zonde en stom.

Verwijderd

X-com rulez, 1 heb ik officieel gekocht, had ik ook wel nodig, zeker dat boekje :D

Xcom 2 heb ik een keer geleend van een vriend, nooit echt veel mee gespeeld, geen tijd :(

X-com 3 was een kut spel, wist nooit wat ik moest doen, overl waren aliens, en waar ik was waren ze weer niet :(

Verwijderd

X-Com: Apocalypse is geen slecht spel hoor. Het is alleen stukken anders dan de vorige 2 delen. Ik kan wel een paar tips geven:
- Als je geld nodig hebt doe dan een raid bij de Cult of Sirius. Die hebben Psi Clones liggen en die leveren veel op (ook al heb je geen geld nodig, gewoon slopen die handel :)

- Bij de eerste paar waves van UFOs zijn die groene de 'transporters'. Die gaan boven een gebouw hangen en beamen met een witte straal aliens het gebouw in. Zodra je de UFOs uit de weg hebt geruimt, zo snel mogelijk een vliegtuig naar dat gebouw sturen en 'investigate' doen.

- Koop zoveel mogelijk Hoverbikes (en evt hovercars) en geef ze een missle array (de ronde met al die gaten)

- Hou na een paar dagen goed de UFOpedia in de gaten. Daar staan bij alle organisaties hoeveel % ze geinfiltreerd zijn. Is het meer dan 0% probeer dan bij wat gebouwen te kijken of er wat in zit. Pas wel op, als je tevaak een bezoekje brengt als er niets in zit gaan ze je niet meer zo lief vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm..ik heb xcom 3 gespeeld...maar vond er inderdaad bar weinig aan. Het miste gewoon te sfeer van 2... ah..de nacht missies,je hoort alleen voetstappen..plots een deur openen..een schot..een gil! Spanning en sensatie!

• DaRKie
nee,dat ik bedoelde was niet x-com enforcer
dat ik bedoel,kzal is zoeken naar de site of de screenshots van het pc magazine inscannen waar ik het in gelezen had,zag er wel goed uit. Enforcer suckt (was 3rd person), die "van" mij was 1st person en met team-members en dergelijke

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Welk deel is UFO:Enemy Unkown? Die is toch ook van de serie? En Apocalypse heb ik gespeeld, maar op de een of andere manier lukte het niet echt met geld. :?

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Yep ben er ook mee bezig te spelen. Ik krijg alleen geen geluid uit dat spel ! :(
Ik ben al redelijk ver met het spel, ik heb al magnetic Ion armour en sonic weapons ! >:)

Hoe lang duurt het voor dat een gewonde volledig is genezen ?

dikzak

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:05

Willybubba

Nut up or shut up.

Op vrijdag 12 april 2002 17:01 schreef darkske het volgende:
nee,dat ik bedoelde was niet x-com enforcer
dat ik bedoel,kzal is zoeken naar de site of de screenshots van het pc magazine inscannen waar ik het in gelezen had,zag er wel goed uit.
Dat was X-Com Alliance denk ik. Wat me ook vet lijkt/leek (ik weet niet of het nou wel of niet in ontwikkeling is) is Dreamland Chronicles van de Gollop Brothers (de ontwerpers van het originele X-Com)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Verwijderd

Het leukste was nog, nadat ik hem had uitgespeeld ben ik gaan cheaten in dat spel, alleen dat moest met een Hex editor.

Dat was pas humor, ik had ineens meer tanks dan ik op kon maken :D

• DaRKie
cheate,dat was indd very easy
ik deed het nog simpeler
het spel savede waar je zat onder verschillende files, zo was er een file met je stock van alles dat je hebt
dus.... ik savede een game,maakte backup van die file van de stock, verkocht alles en zette dan die file terug
gevolg: khad veel geld bij en niets kwijt :)
tuurlijk lame maar ja, I needed that monie en ik was jong en nog roekeloos :)

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-01 14:32

Mohy

Star Citizen

Op vrijdag 12 april 2002 17:58 schreef Willybubba het volgende:

[..]

Dat was X-Com Alliance denk ik. Wat me ook vet lijkt/leek (ik weet niet of het nou wel of niet in ontwikkeling is) is Dreamland Chronicles van de Gollop Brothers (de ontwerpers van het originele X-Com)
Hij schijnt NL niet te halen. Hij staat op dit moment volgens mij (correct me if I'm wrong) in de koelkast (helemaal klaar) maar het is hoogst dubieus of hij er komt.
Waarschijnlijk niet dus.

Si vis pacem, para bellum

Verwijderd

X-Com: Alliance, Dreamland Chronicals zijn allang out of the way. Het nieuwste project is UFO: Aftermath

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 10:20

Glorificationer426

come we hero rush yes?

X-com 2, da's toch Terror from the deep?

zo ja, dat spel kickte ass! *D

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 april 2002 17:37 schreef Chello200 het volgende:
Yep ben er ook mee bezig te spelen. Ik krijg alleen geen geluid uit dat spel ! :(
Ik ben al redelijk ver met het spel, ik heb al magnetic Ion armour en sonic weapons ! >:)

Poe..dat staat wel ergens..kijk door de opties in "bases"...het moet daar wel staan!Ik heb 't vandaag nog gezien,maar ben te lui om't op te zoeken... ;)

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 21:25 schreef Glorificationer het volgende:
X-com 2, da's toch Terror from the deep?

zo ja, dat spel kickte ass! *D
Yep :)
Dat staat bij Bases -> Aquanauts :)

Verwijderd

Topicstarter
:'( Ik denk..laat ik't es proberen op "super-human"...eerste missie worden al mijn aquanauts aan flarden geschoten door aliens met torpedo launchers..:( Ben toch maar wat makkelijker gaan spelen... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Damn it! :( Ik heb'm nu op mijn eigen pc geïnstalleerd, maar zodra ik met een missie begin (tactical.exe) doet ie't niet meer, maar vliegt ie terug naar Windows. Ik heb windows 98, weet iemand of dat aan't spel ligt of aan mijn pc? Op windows ME deed ie t perfect... :?
Pagina: 1