Toon posts:

USB op Win98 met beveiling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit op school met Win98 clients. en daarover novell.

Als ik mijn USB zip drive op de PC aansluit dan gebruurt er niks ja het lampje van de zip drive brand ff.

Ik verw8 dat de drivers voor USB er niet zijn.

Hoe kan ik deze instaleren alleen kom ik niet in register of config scherm omdat dat in het register is ingesteld.

Hoe kan ik er voor zorgen dat de zip drive wel gaat werken.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

staat de USB niet gewoon uitgeschakeld in de bios?
hier bij ons op school wel namelijk. Kun je gewoon aanpassen. Alleen ondersteund NT geen USB hier

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:20

Duinkonijn

Huh?

ff je netwerkkabel er uit trekken
en je kan overal bij :Y)

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 april 2002 10:54 schreef Duinkonijn het volgende:
ff je netwerkkabel er uit trekken
en je kan overal bij :Y)
Nee de policy staat ingesteld in de PC appart :D ben niet zo heel dom hoor doe ICT.... maar ik kom er niet door heen in de bios staat eht aan. maar ik denk dat de drivers niet aan staan in windows voor USB op het mobo.

maar het probleem is dat ik geen instellingen kan maken. weet iemand een register policy file zodat alles is aan gepast

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:38

Hoicks

Techno!

Kasn je niet gewoon de drivers voor usb en die zipdrive installeren of heb je daar geen rechten toe?

Als er een diskdrive in zit die je wel mag gebruiken, dan kan je evt vragen aan systeembeheer of zij dit voor je doen, omdat een zipdrive eigenlijk hetzelfde is als een diskdrive, dus qua logica zouden zij daar niet veel moeite mee moeten hebben.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:20

Duinkonijn

Huh?

Op vrijdag 12 april 2002 10:59 schreef itstim het volgende:

[..]

Nee de policy staat ingesteld in de PC appart :D ben niet zo heel dom hoor doe ICT.... maar ik kom er niet door heen in de bios staat eht aan. maar ik denk dat de drivers niet aan staan in windows voor USB op het mobo.

maar het probleem is dat ik geen instellingen kan maken. weet iemand een register policy file zodat alles is aan gepast
trek je netwerkkabel en laad ff poledit van je 98cd :)
ff instellen klaar :) :Y)

op mijn school zijn ze zo tactisch geweest om alleen tijdens een novell sessie policies er overheen te gooien
zodra hij geen ip heb kan je overal bij...
Http://www.ictacademieamsterdam.nl

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er geen rechten toe neen.

Maar als ik de netwerk kabel eruit haal kan ik wel overal bij ook het register.

Ik wil alleen poledit ff hebbu.

Waar kan ik die dowen> op de MS site is die moeilijk te vinden :( en win98 heb ik niet bij me
Pagina: 1