Toon posts:

legacy video capture devices probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Videokaart: ASUS V7100 Deluxe Combo

Ik heb laatst ASUS Digital VCR Beta gedownload daarbij zat een ASUS Video capture driver, deze heb ik over mijn bestaande heen geinstalleerd. Toen ik vervolgens Digital VCR opstartte gaf deze aan een verkeerde driver te hebben.
Gereboot, nog eens geprobeerd, zelfde melding. Toen de driver uit software verwijderd. Reboot, opnieuw die driver geinstalleerd die bij Digital VCR zit. Reboot, opnieuw gestart, zelfde melding.
Toen Leacy Video Capture Devices weg gesmeten uit device manager.
Reboot, opnieuw toegevoed door Add Hardware. Reboot, driver geinstalled, nog niks. De ASUS Capture driver komt nu ook niet meer bij Legacy Video Capture devices te staan.
Hoe lost ik dit op?

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:13

almightyarjen

When does the hurting stop?

Ik weet niet hoe dit met win2k zit, maar kan je niet in veilige modus opstarten? Daar laat windows ook de apparaten zien die hij normaal niet goed laadt ofzo. Delete het capture device in veilige modus eens, misschien dat dat helpt.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Verwijderd

Gewoon de generieke WDM capture drivers van nvidia installeren (en een redelijk nieuwe detonator van NVidia of Asus, met 23.xx of hoger zou het moeten werken).

Hier heb ik de allernieuwste versie, 1.11, gevonden.
Wel nog ff in de registry zoeken naar "VideoStandard" en de waarde daarvan van NTSC naar PAL veranderen.

Blijf je problemen houden met capturen, gebruik dan virtualdub. Die scant tegenwoordig ook alle capture-drivers, dus zou je ook moeten kunnen kiezen als niet alle oude drivers op de juiste manier verwijderd zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 april 2002 15:36 schreef Bunny het volgende:
Gewoon de generieke WDM capture drivers van nvidia installeren (en een redelijk nieuwe detonator van NVidia of Asus, met 23.xx of hoger zou het moeten werken).

Hier heb ik de allernieuwste versie, 1.11, gevonden.
Wel nog ff in de registry zoeken naar "VideoStandard" en de waarde daarvan van NTSC naar PAL veranderen.

Blijf je problemen houden met capturen, gebruik dan virtualdub. Die scant tegenwoordig ook alle capture-drivers, dus zou je ook moeten kunnen kiezen als niet alle oude drivers op de juiste manier verwijderd zijn.
Thanks, maar ik wil niet capturen, ik wil TV kijken. :)