Toon posts:

[Casemodding] Opspuiten...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
owke voor je verder leest,
in dit topic staan tot dusver nog géén fotos. Saai he? Anywayz ik wil dus een vraag stellen hehe...

Ik wil mijn kastje dus op gaan spuiten (in militaire camouflage kleuren) maar ik dacht zo. Als ik nou op die frontjes van m'n cd-r spuit en m'n writer ensow...vervalt de garantie daar dan op? weet iemand het antwoord?

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 13:50
DUH :)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Ik denk dat als je bij de winkel aankomt met een gecamoefleerde cdwriter dat ze je heel raar gaan aankijken :P

En dat dus je garantie ook ver te zoeken valt ;)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
heeft er niemand een alternatief dan? want ik wil m'n kast namelijk heel graag modden, anywayz als ik dus de kast opspuit en de andere stuff niet, dan vervalt dus alleen de garantie op de kast he? want daar geef ik nl. niet zoveel om...

maar heeft niemand dan een mooi alternatief voor die cd-r's ???

ik ga er trouwens ook een raam inmaken...ramen zijn koel

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:23

Nakebod

Nope.

Je zou je cd/cdrw/dvd/bla kunne stealthen, dus een frontje nog voor cd ding maken, die opengaat als cd la zelf open gaat, hiervoor moet cd/bla wel ietswat dieper in kast komen wil je frontje recht aan kast houden.
Als ie klaar is lijkt het dan of je geen cd dingen erin hebt zitten.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Je kunt ook bijna bij iedere fabrikant een extra frontje bestellen (bijvoorbeeld in een andere kleur) ik heb dat ooit eens gedaan bij Pioneer, het duurt wel even maar je hebt dan tenminste een extra frontje dat je kunt spuiten en als je ding stuk is gewoon oude frontje erop en retour :)

Veel suc6 met je casemod :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 april 2002 07:42 schreef Nakebod het volgende:
Je zou je cd/cdrw/dvd/bla kunne stealthen, dus een frontje nog voor cd ding maken, die opengaat als cd la zelf open gaat, hiervoor moet cd/bla wel ietswat dieper in kast komen wil je frontje recht aan kast houden.
Als ie klaar is lijkt het dan of je geen cd dingen erin hebt zitten.
Dit lijkt mij een heeeeeeel goed idee...ik denk dat ik dat ga doen. Ik heb zelf een amd athlon 1700 xp+ dus ik denk dat ik het eerst ff "uittest" op de pentium 166 van mijn broer >:) :D >:) :D

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 april 2002 07:49 schreef Ramonnekke het volgende:
Je kunt ook bijna bij iedere fabrikant een extra frontje bestellen (bijvoorbeeld in een andere kleur) ik heb dat ooit eens gedaan bij Pioneer, het duurt wel even maar je hebt dan tenminste een extra frontje dat je kunt spuiten en als je ding stuk is gewoon oude frontje erop en retour :)

Veel suc6 met je casemod :)
heb ff naar je casemod (in je sig) gekeken...echt wel vetjes!

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op vrijdag 12 april 2002 07:57 schreef martijnjuh het volgende:

[..]

Dit lijkt mij een heeeeeeel goed idee...ik denk dat ik dat ga doen. Ik heb zelf een amd athlon 1700 xp+ dus ik denk dat ik het eerst ff "uittest" op de pentium 166 van mijn broer >:) :D >:) :D
Wat heeft je cpu met je casemod te maken :?

Verwijderd

Topicstarter
owke mijn computer is net aangeschaft door mijn ouders (voor 4500 GULDEN stelletje gekken :7) anywayz daar zit dus nog garantie op. Maar op die pentium 166 van mijn broer niet meer (die is toch al 4 jaar oud) dus ik kan het beter op die van mijn broer "uittesten" voor het geval dat ik het vernaai zeg maar... :9 :D

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Op vrijdag 12 april 2002 08:14 schreef martijnjuh het volgende:
owke mijn computer is net aangeschaft door mijn ouders (voor 4500 GULDEN stelletje gekken :7) anywayz daar zit dus nog garantie op. Maar op die pentium 166 van mijn broer niet meer (die is toch al 4 jaar oud) dus ik kan het beter op die van mijn broer "uittesten" voor het geval dat ik het vernaai zeg maar... :9 :D
>:) daar kan ik wel inkomen.

Maarehh ik was net aan het denken over die drives, als je nu eens kijkt naar plakfolie, die moeten in alle kleuren en varianten te krijgen zijn in modelbouwzaken.
Dit heeft als voordeel:

De drives/frontjes kunnen er niet van kapotgaan,

je kan het zó er weer afhalen (dat is ook gemakkelijker om jou ouders te overtuigen :P
en het stinkt niet, je kan het altijd en overal doen :)

Heeft als nadeel:
Niet gemakkelijk om het er netjes op te krijgen, maar het is wel te doen.

Tis maar een ideetje.

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Gewoon stealthen dat ding. Plak er een bayplaatje voor met dubbelzijdig tape, mocht ie stuk gaan, dan kun je dat tape er zo weer afhalen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 april 2002 08:32 schreef Extra300s het volgende:

[..]

>:) daar kan ik wel inkomen.

Maarehh ik was net aan het denken over die drives, als je nu eens kijkt naar plakfolie, die moeten in alle kleuren en varianten te krijgen zijn in modelbouwzaken.
Dit heeft als voordeel:

De drives/frontjes kunnen er niet van kapotgaan,

je kan het zó er weer afhalen (dat is ook gemakkelijker om jou ouders te overtuigen :P
en het stinkt niet, je kan het altijd en overal doen :)

Heeft als nadeel:
Niet gemakkelijk om het er netjes op te krijgen, maar het is wel te doen.

Tis maar een ideetje.
da's een goei idee...maar ik test het niet op mijn broer's compu uit voor m'n ouders...ik test het uit voor mezelf...dat ik mijn eigen compu iig niet mol...

mijn ouders hebben niks te willen anywayz...ik ben thuis "the cableguy" en zonder mij werkt geen een computer! >:) >:) >:)

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Er zijn volgens mij wel zat Tweakers die dezelfde drives als jou hebben in jouw nwe pc, maar dat die van die gasten maybe kapot is? Dan kan je toch daarnaar gaan zoeken?

..::System Specs::..

Pagina: 1