Toon posts:

[photoshop] batch tutorial

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers ik heb een probleem (heb al gezocht op tweakers)
en op google maar kan niets vinden ik zoek in het programma de functie advanced batch maar kan dat ding nergens vinden heb alleen automatic kunnen vinden.. weet iemand misschien waar die functie op zit aangezien mijn F1 knop het niet doet in het programma (hij laat de help functie niet zien) en ik geen zin heb het helemaal opnieuw te instaleren.. zou ik graag willen vragen of iemand misschien de functie weet (waar ik het kan vinden..) zodat ik verder kan..

2. weet iemand misschien een tutorial hiervoor? op welke site ik die misschien zou kunnen vinden..? hoe je ermee moet werken of zegt alles vanzelf in photoshop?

OKe dat waren mijn korte 2 vragen alweer bedankt.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-05 21:33

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:09
Het probleem is dus eigenlijk dat je niet weet hoe de functie Advanced Batch werkt. Lijkt me wel iets meer dan logisch dat als je niet weet hoe het werkt, je eerst even zelf gaat uitzoeken en net zo lang kloten totdat je er ècht niet meer uitkomt.

Daarna nog even F1 en Google proberen, en dan pas posten. De grap is dat je helemaal niet vast zit aan de knop F1 als je in de help wilt komen. Mocht de knop er onverwachts mee ophouden heb je altijd nog de escape-mogelijkheid naar het Help menu, optie Help Topics.

Met deze optie, en de twee links die Marv geeft moet je er toch wel enigszins uitkomen lijkt me. Veel succes.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.