Wat zijn juiste M-Info WAP instellingen voor T68i?

Pagina: 1
Acties:

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:28

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
Ik krijg altijd na een minuut de foutmelding "Communicatiefout. Controleer instellingen en probeer opnieuw".
Eerst maakt de T68i netjes connectie, verificatie van accountgegevens gaan ook goed. Maar dan blijft ie een minuut hangen op "Bezig met laden..." en gebeurt er niets, totdat die foutmelding verschijnt.
Gateway is 100% zeker goed, ook het password (ik kan immers inloggen) en heb ook al gewisseld tussen Analoog en ISDN.

* Crusader baalt ervan dat ie zo'n nieuw ding heeft, dan is ie altijd de eerste met ellende die nog niemand heeft gehad en dus niets te vinden is op groups.google.com

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 17:15
Zo heb ik um ingesteld:

Heb even uitgezocht hoe je WAP moet instellen op je T68i.

Eerst bel je 424 om je gegevens van m-info weer op te laten sturen. Kies 2 voor ericson, kies 9 voor ander toestel en kies 2 voor instellingen opnieuw opsturen.

Je krijgt nu een SMS met een pincode van 4 getallen.

Ga nu naar deze pagina:

https://secure.mouse2mobile.com/clients/ericsson/jv/wap/new/5phonenumber.asp?solutionId=46059&country=24&network=139&phone=44

Vul hier je mobiele nummer in bij WAP-Dial-up /ISP (dit is je tel nr met 10 cijfers, dus zonder landcode)

Password is de pincode die je via SMS hebt gekregen.

En in je phonenumber vul je je tel nummer in (inclusief landcode etc)

Je krijgt nu een SMS gemaild met instellingen, deze kun je opslaan als nieuw profiel. In je wap menu kun je dit profiel kiezen en je kunt nu wappen. Dus je email lezen mocht je je iPaq een keer vergeten (of op vakantie J )

En wat jij beschrijft heb ik ook wel eens, disconnect en weer opnieuw connect lost het op, zal wel het brakke wap gedoe van KPN zijn.

Synchen met mijn iPaq gaat wel altijd goed.

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 10:19
Op donderdag 11 april 2002 23:21 schreef Crusader het volgende:
Ik krijg altijd na een minuut de foutmelding "Communicatiefout. Controleer instellingen en probeer opnieuw".
Eerst maakt de T68i netjes connectie, verificatie van accountgegevens gaan ook goed. Maar dan blijft ie een minuut hangen op "Bezig met laden..." en gebeurt er niets, totdat die foutmelding verschijnt.
Gateway is 100% zeker goed, ook het password (ik kan immers inloggen) en heb ook al gewisseld tussen Analoog en ISDN.

* Crusader baalt ervan dat ie zo'n nieuw ding heeft, dan is ie altijd de eerste met ellende die nog niemand heeft gehad en dus niets te vinden is op groups.google.com
Dit heb ik ook af en toe met dutchtone info-services. Meestal leeg ik de cache weer en dan maakt ie wel connectie. Wat erg vaag is. GPRS lijkt me toch weer een stukken handiger.