PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
MEt andere woorden; niks aan te doen...Goed, zoals gezegd, zet je thread in het juiste forum! De moderators en admins kunnen threads weliswaar verhuizen als het per ongeluk een keer misgaat, maar we zijn niet je moeder die de rotzooi achter je opruimt. Gewoon goed opletten waar je het neerzet. Soms kan het zijn dat je je topic niet meer kan zien. Dat kan gebeuren als het gemoved is naar een van de General Chat fora, waar je nog geen leesrechten hebt (zie verderop). Simpel gezegd heb je dan pech gehad. Het is niet mogelijk om de topicstarter alleen toegang tot zijn/haar topic te geven. Probeer in het juiste forum te posten, het constant moeten verhuizen van topics kost veel tijd.
Topics die ECHT verkeerd geplaatst zijn worden sowieso dicht gedaan.
Het gaat over een processor met daarop te veel koelpasta.
weet zeker dat er meerdere personen rondlopen die zo hun koeler hebben gemonteerd.
en dan word ie verplaatst uit PROCESSOR'S, Mobo's & Geheugen
Het gaat over een processor!
snap het niet helemaal?
weet zeker dat er meerdere personen rondlopen die zo hun koeler hebben gemonteerd.
en dan word ie verplaatst uit PROCESSOR'S, Mobo's & Geheugen
snap het niet helemaal?
De reples waren nou niet echt serieus & van hoog nivo te noemen dus HKOp donderdag 11 april 2002 23:18 schreef Yamy_Daffy het volgende:
snap het niet helemaal?
Dat ze niet echt serieus waren ok helemaal mee eens.
Maar begon wel een leuke topic te worden (vond ikzelf).
Helaas dat ik nog niet HK kon anders had ik hem daar wel gepost.
Maar jullie zullen wel gelijk hebben jullie hebben meer ervaring ermee dan ik zal ik maar zeggen.
Toch bedankt voor de uitleg and keep on going!
Maar jullie zullen wel gelijk hebben jullie hebben meer ervaring ermee dan ik zal ik maar zeggen.
Verwijderd
teiltje?Op donderdag 11 april 2002 23:24 schreef Yamy_Daffy het volgende:
Dat ze niet echt serieus waren ok helemaal mee eens.
Ik denk dat je gewoon nog ff moet rondhangen hier en wat techposts (zie FAQ) maken.... dan kun je zo de huiskamer in
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Pagina: 1