stekkertjes van ps/2 naar usb??

Pagina: 1
Acties:

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:28

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Vind de abit at7 mobo wel interesant maar heb geen zin om nieuwe toetsenbord en zo te kopen, deze zijn nl ps/2 en dat ondersteunt at7 niet meer :( Weet iemand of daar stekkertjes zijn die van je ps/2 usb maken??

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Dat bestaat, maar je toetsenbord moet daar wel compatible mee zijn. Verder bevatten de nieuwste machines nog steeds ps-2 poorten, of heb je het per ongeluk over de AT-DIN aansluiting?

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 21:25

Wok

Dakloos...

Op donderdag 11 april 2002 23:03 schreef aad123 het volgende:
Dat bestaat, maar je toetsenbord moet daar wel compatible mee zijn. Verder bevatten de nieuwste machines nog steeds ps-2 poorten, of heb je het per ongeluk over de AT-DIN aansluiting?
De topicstarter is niet in verwarring met de AT-DIN aansluiting. Het gaat namelijk om de MAX serie moederborden van Abit. De meeste legacy aansluitingen zijn verdwenen en daarvoor in de plaats komen meer USB-aansluitingen (10 in totaal) een een aantal FireWire-poorten.

Meer info:

Abit komt met MAX-serie moederborden
Meer informatie Abit MAX-serie moederborden

Voor de topicstarter: ik durf niet met zekerheid te zeggen of de verloopjes die je bedoelt bestaan.

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:42
Ik heb die verloop stekkers geloof ik bij comptechworld wel gezien, misschien dat andere winkels ze ook wel hebben...

Edit: Nog een url met meer info.

• Mastermind
  • Laatst online: 02-08 20:09
Daar zul je waarschijnlijk een dure adapterconverter voor moeten kopen omdat PS/2 significant anders is dan USB en niet simpelweg met een paar crosslinks convertions te converteren is.

Verwijderd

Mijn Mouseman kwam standaard met een plugje om van de USB muis een PS/2 muis te maken.

Bedoel je dat? Die zijn nl. overal te koop gewoon voor een paar knaken.

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 01:10
Nee, hij wil van PS/2, USB maken, net andersom. Je ziet vaak dat er bij toetsenborden en muizen van Microsoft en Logitech van die verloopplugjes van USB naar PS/2 zitten. Dat werkt inderdaad, maar dat komt omdat er specifieke elektronica in die apparaten zit om 't te ondersteunen. Zonder dat werkt 't gewoon niet.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
hmmm zal ik dan toch een nieuw keyboarsd aan moeten schaffen :( of gewoon lekker voor de kr7a-133raid gaan.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
heb de at7 mobo maandag in huis, en maar een nieuw keyboard erbij gedaan, ach ja wie vooruit wil moet investeren :)

• Lizard
  • Laatst online: 12:42
Dan heb je mijn eerdere reply toch niet goed gelezen...

Magoed alvast veel plezier ermee ;)

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ze zijn tekoop.
Ben vandaag op de computerbeurs in eindhoven geweest en heb ze gezien.

talkin' is cheap, people follow like sheep

Pagina: 1