Merely

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Als je het zo nodig vindt om m'n topic (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/465794/1?limit=25)te sluiten, zou je dan misschien ook even mijn vraag willen beantwoorden? Dat heb je namelijk daarmee enigszins onmogelijk gemaakt voor anderen :P

Ik had het in dat topic inmiddels dus niet meer over _normale_ toetsen, maar over van die speciale dingen voor volume enzo op je keyboard.

Jij riep "F1 + search" (errug behulpzaam hoor..), maar die geeft daar geen info over (het is geen standaard windows setting, dus staat het niet in de win help)

Hopelijk ben je bereid óf m'n topic te heropenen, óf zelf even antwoord te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Die F1 functie sloeg op de ondersteuning van de software van je toetsenbord. En de search op je taalinstellingen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
Hm... daar heb ik nog niet veel aan.. nou ja, dan zoek ik 't zelf wel uit hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op donderdag 11 april 2002 23:12 schreef Bartofzow het volgende:
Hm... daar heb ik nog niet veel aan.. nou ja, dan zoek ik 't zelf wel uit hoor..
Er wordt van je verwacht dat dat je eerste move is, daarna komt dit forum een keertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
Op donderdag 11 april 2002 23:13 schreef Blue-eagle het volgende:

[..]

Er wordt van je verwacht dat dat je eerste move is, daarna komt dit forum een keertje.
Dat heb ik ook heus wel geprobeerd, ik kwam er alleen niet uit. Ik wist dat er hier wel mensen waren die ervaring hadden met die Aldi-bak, dus vroeg ik het hier maar.. blijkbaar is het forum daar niet voor ofzo :?
Je zou je haast af gaan vragen waar het dan wel voor is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op donderdag 11 april 2002 23:23 schreef Bartofzow het volgende:

[..]

Dat heb ik ook heus wel geprobeerd, ik kwam er alleen niet uit. Ik wist dat er hier wel mensen waren die ervaring hadden met die Aldi-bak, dus vroeg ik het hier maar.. blijkbaar is het forum daar niet voor ofzo :?
Je zou je haast af gaan vragen waar het dan wel voor is :P
Wat betreft die toetsenbordinstelling dattie die vreemde tekens geeft, is in ieder geval een vraag die veel vaker is langsgekomen. Had je dus niet hoeven vragen. Ik heb je antwoord gegeven en tegelijkertijd ook een melding gedaan van overbodig topic in SM.

Die laatste vraag van je vind ik niet terrecht; het is niet zo dat GoT een persoonlijke helpdesk is.

Wat betreft je 2e probleem... Heb je nou al de handleidingen doorgenomen (eventueel ook handleidingen op je CD-ROM's? daarvan zijn er ook heel wat meegeleverd)
Heb je al gezocht naar drivers op de cd's?

Eigen inzet kan absoluut geen kwaad.

Verder heeft de aldi een aardige helpdesk (is gloofk niet van de aldi, maar dat maakt niet uit) Bel die eens op.....
Pagina: 1