PS2 memory packs

Pagina: 1
Acties:

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:57
Kheb net een playstation2 gekocht, maar ik heb er nog geen memorypack bij.
Bij de Mediamarkt waren wel allemaal packs voor de PSX, maar kun je die ook in de PS2 gebruiken?
Ik dacht dat dat niet kon, maar er waren geen voor een PS2, daarom heb ik er geen gekocht.

BTW best wel koewl zo'n ding, SSX en Wipe-out erbij gekocht er dat kickt echt aars

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:21
Ok eerste wat ik je aanraad, is om Metal Gear Solid 2 en GTA3 te halen.
En natuurlijk GT3. :)

Dit zijn beste 3 spellen die er zijn uitgekomen voor de PS2.

• Koetjeboe
  • Laatst online: 16:20

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

ps1 memory card kun je alleen voor ps1 spellen gebruiken en ps2 memery cards alleen voor ps2 (ofzoiets :D)

/edit memory packs? O_o

• Jan_V
Packs, cards, what's the difference.
Dus ze zijn niet backwards compatible......jammer :(
Kheb net gehoord dat de gamepads dat wel zijn, dus als er vrienden langskomen kunnen ze mooi hun eigen gamepad meenemen >:)
Ja GT3, GTA3 en MGS2 schijnen wel leuk te zijn, maar niet echt mijn stijl games.
Ik wacht nog ff op FF9, FF10, Grandia 2.....en nog wel enkele arcade titels of zo.

• Koetjeboe
  • Laatst online: 16:20

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

controllers (>:)) doen het idd wel gewoon alleen hebben ps1 controllers natuurlijk geen analoge knoppen wat in sommige ps2 spellen onhandig is :).
Ook schijnt het zo te zijn dat je met een ps2 controller bij sommige ps1 spellen hard op de knoppen moet rammen (doordat ze analoog zijn ofzow).

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:15
Er zijn ook gewoon analoge controllers voor de PS1, die liggen hier namelijk achter me ;)

There is no magic.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:48

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op donderdag 11 april 2002 23:17 schreef The Will het volgende:
Er zijn ook gewoon analoge controllers voor de PS1, die liggen hier namelijk achter me ;)
Analoge controllers als in 2 analoge sticks ja.
Maar op de PS2 zijn ook de vierpunts druk toets en de 4 knoppen rechts op de controller analoog (harder of zachter drukken maakt dan echt verschil)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10-2025
Op donderdag 11 april 2002 23:22 schreef Creepy het volgende:

[..]

Analoge controllers als in 2 analoge sticks ja.
Maar op de PS2 zijn ook de vierpunts druk toets en de 4 knoppen rechts op de controller analoog (harder of zachter drukken maakt dan echt verschil)
Is dat zo?

Nog nooit gemerkt :)

Weer wat nieuws geleerd !

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:15
Dat was mij idd ook nog nooit opgevallen, komt waarschijnlijk omdat ik maar 10 minuten op de PS2 heb gespeeld en het 6 uur was ofzo. Maar goed idd weer wat nieuws geleerd :)

There is no magic.

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 15:25

Boekster

Naimoholic

Even een kleine aanvulling:

Allebei de memory cards werken in een PS2, maar op een PS2 card kunnen alleen PS2 spellen, en op een PSX card kunnen alleen PSX spellen (op zich best logisch :) ).
Maar ze doen het allebei iig wel.

Music Addicted

• Creepy
  • Laatst online: 00:48

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op donderdag 11 april 2002 23:41 schreef Daap het volgende:

[..]

Is dat zo?

Nog nooit gemerkt :)

Weer wat nieuws geleerd !
Met Metal Gear Solid is dit goed te merken!
Met de vierpuntdruktoets kan je lopen (zachtjes drukken)en rennen (wat harder drukken)

Als je je wapen trekt (eehh.. vierkantje?) en je laat die knop normaal los, dan schiet je, laat je die knop echter langzaam los, dan stop je je wapen weg zonder te schieten

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Banzi
  • Laatst online: 26-01 20:59
Op donderdag 11 april 2002 23:54 schreef Boekster het volgende:
Even een kleine aanvulling:

Allebei de memory cards werken in een PS2, maar op een PS2 card kunnen alleen PS2 spellen, en op een PSX card kunnen alleen PSX spellen (op zich best logisch :) ).
Maar ze doen het allebei iig wel.
Je kan ook naar www.psxshop.nl gaan... Daar hebben ze ook 16MB memory cards tov de 8MB standaard van Sony... Er zit ook nog een cdtje bij voor compressie, waardoor je iets van 80MB kwijt kan... Maar dan kan je het niet meer direct benaderen... Moet je het eerst uitpakken...

Ik zag, ik nam en ik kwam...

Verwijderd

Ps 1 = Memory kaart maakt gebruim van blocks , wel te gebruiken op Ps2 maar natuurlijk alleen icm Psx spellen.

Ps2 = Memory kaart maakt gebruik van kb's , alleen voor Ps2 spellen.

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:58
FF voor mijn eigen info hier maar je moet voor die 16MB modules toch ook nog eerst een bootcd gebruiken ? Dat is juist een van de redenen geweest waarom ik die 16mb cards eerst in de winkel heb laten liggen...

"Better ask questions before you shoot"

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[beetje off-topic]
zitten er een memory card bij zo'n 'pack', bijv. PS2 + MGS2 of PS2 + FF DVD
[/beetje off-topic]

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 12:40 schreef MaXiMizE het volgende:
[beetje off-topic]
zitten er een memory card bij zo'n 'pack', bijv. PS2 + MGS2 of PS2 + FF DVD
[/beetje off-topic]
Neen :)

Die moet je er nog bij kopen.

• Jan_V
Ja daar kwam ik dus ook achter :(
Nou ja moet ik vanmiddag of zo nog maar ff bij de dixons kijken of zo.
Weer 35 € :(

Pagina: 1