• Hatsekie_D
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-02-2025

Hatsekie_D

Doe mij maar een glaasje prik

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen waar ik in Groningen de GP Powerbank Smart kan krijgen? Ik heb in Stadskanaal al gekeken, maar daar was 'ie nergens te krijgen. Nu ben ik benieuwd of dit in Groningen net zo is.

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Op donderdag 11 april 2002 22:23 schreef Hatsekie_D het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik in Groningen de GP Powerbank Smart kan krijgen? Ik heb in Stadskanaal al gekeken, maar daar was 'ie nergens te krijgen. Nu ben ik benieuwd of dit in Groningen net zo is.
Als je nou hier even klikt en je postcode invoert dan kom je vanzelf een leuk lijstje tegen :)

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• Hatsekie_D

Hatsekie_D

Topicstarter
Het gaat om verkoopadressen van de Powerbank Smart, die is bijna nergens verkrijgbaar (tenminste niet in Stadskanaal, en aangezien ik morgen toch naar Groningen ga...)

Verwijderd

Bestel hem gewoon hier, dat heb ik ook gedaan. Deze zaak is vrij onbekend, maar het heeft bij mij geen problemen opgeleverd.

• Hatsekie_D

Hatsekie_D

Topicstarter
Tja.... dan komt er natuurlijk weer rembours etc. overheen, en als ik toch in Groningen ben.... maar toch bedankt voor de tip :)

Verwijderd

Je hoeft je bestelling niet perse onder rembours te doen, als je het op de normale wijze doet komt er maar 4,88 euro bij. Ik heb bij inktpatronen.nl een GP Powerbank Smart + 4 GP 1800 mAh Accu's besteld, ik was daarvoor 108,73 euro kwijt. Het is een hoop geld voor een lader en wat batterijen, maar dan heb je ook meteen het beste wat er is.

• Hatsekie_D

Hatsekie_D

Topicstarter
Ik ben in een winkel hetzelfde bedrag maar dan zonder verzendkosten kwijt, maar wat is de levertijd van Inktpatronen.nl? Hier in de buurt zijn die dingen namelijk behoorlijk slecht leverbaar....

Verwijderd

Ligt er natuurlijk aan of ze de spullen binnen hebben, maar ik had ze in 3 dagen binnen.

Verwijderd

Bij Handyman in Drachten hadden ze 'm wel. Zit er in Groningen geen Handyman?

• Hatsekie_D

Hatsekie_D

Topicstarter
In Groningen zit inderdaad een Handyman, ga ik daar morgen even kijken :)

Bedankt voor de tip!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:53
Ho es!!!!

Ik hen vanmiddag nog een Gp powerbank smart gezien hier bij de lokale foto boer voor iets van 58€ of zo!!!

Tel daar bij op 4 batterijen Gp 1800Mah en ik kom op iets van 75 a80 € uit.

Het heeft dus wel degelijk zin , om ff rond te zoeken.........

[off topic] iemand interesse trouwens in gp 1800Mah batterijen? Ik kan ze in De us of a kopen voor 2.32€ per stuk! goedkoop ja, maar alleen per 50!!!

Zo veel heb ik er nou ook weer niet nodig........... :9

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• spacy
  • Laatst online: 18-05 08:49

spacy

+++

Okaphone aan de Oude Ebbingestraat.
als ze het niet op voorraad hebben zijn ze nog altijd in staat om het te bestellen, ze verkopen namelijk meer GP spul.

hier zijn ook CCFLetjes en ander electro te krijgen ;)

• spacy
  • Laatst online: 18-05 08:49

spacy

+++

Op vrijdag 12 april 2002 01:00 schreef Cybersijp het volgende:
iemand interesse trouwens in gp 1800Mah batterijen? Ik kan ze in De us of a kopen voor 2.32€ per stuk! goedkoop ja, maar alleen per 50!!!

Zo veel heb ik er nou ook weer niet nodig........... :9
hmmm dat zijn heel erg leuke accutjes ;) ik heb zelf al een setje ervan, maar dit zeker niet duur...
maar die dingen worden al behoorlijk zwaar om weerdoor te sturen in kleinere porties.

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-05 13:05
De handyman is inderdaad een aanrader, iets van 70 of 80 euro inclusief 4 1800 mAh batterijen. En die lader is dus echt super!

• Hatsekie_D

Hatsekie_D

Topicstarter
Hmm.... hier in Stadskanaal konden sommige winkels 'm bestellen, maar dat was allemaal voor € 79,95. Die prijs zou worden bepaald door GP, maar dat is dus bullshit?????

• BYM

BYM

Op donderdag 11 april 2002 22:51 schreef Hatsekie_D het volgende:
Het gaat om verkoopadressen van de Powerbank Smart, die is bijna nergens verkrijgbaar (tenminste niet in Stadskanaal, en aangezien ik morgen toch naar Groningen ga...)
Tsja wat heeft BYM gisteren gedaan, zelf de link bezicht die hij hierboven heeft neergezet, zijn eigen postcode ingevoerd, de winkel bezocht die dat lijste naar voren deed toveren, en wat heeft BYM toen nog meer gedaan, ja inderdaad, een GPpowerbank smart gekocht, incluisief vier 1800Mah penlites........

En aan de hand daarvan dacht BYM, goh laat ik eens antwoord geven en die kerel die verkoop adressen zoekt in de buurt van Groningen wijzen op die makkelijke link die GPpowerbank op hun site heeft staan....

• BYM

BYM

Op vrijdag 12 april 2002 10:38 schreef Hatsekie_D het volgende:
Hmm.... hier in Stadskanaal konden sommige winkels 'm bestellen, maar dat was allemaal voor € 79,95. Die prijs zou worden bepaald door GP, maar dat is dus bullshit?????
Ik heb er bij Othec ehhhh, Display electronics €69 voor betaald :)

• Hatsekie_D

Hatsekie_D

Topicstarter
Tsja wat heeft BYM gisteren gedaan, zelf de link bezicht die hij hierboven heeft neergezet, zijn eigen postcode ingevoerd, de winkel bezocht die dat lijste naar voren deed toveren, en wat heeft BYM toen nog meer gedaan, ja inderdaad, een GPpowerbank smart gekocht, incluisief vier 1800Mah penlites........

En aan de hand daarvan dacht BYM, goh laat ik eens antwoord geven en die kerel die verkoop adressen zoekt in de buurt van Groningen wijzen op die makkelijke link die GPpowerbank op hun site heeft staan....
Ik ben niet boos hoor :)

Ik ben alleen er achter gekomen dat de Smart lang niet bij alle GP-dealers verkrijgbaar is...... daarom dit topic.

• Hatsekie_D

Hatsekie_D

Topicstarter
Op vrijdag 12 april 2002 11:09 schreef BYM het volgende:

[..]

Ik heb er bij Othec ehhhh, Display electronics €69 voor betaald :)
Shit.... Display zit niet meer in Groningen.....

Verwijderd

De GP Powerbank Smart komt altijd met 4 GP 1800 mAh batterijen, dus die hoef je er eigenlijk niet meer bij te kopen.

• Hatsekie_D

Hatsekie_D

Topicstarter
Op vrijdag 12 april 2002 12:47 schreef Vertex het volgende:
De GP Powerbank Smart komt altijd met 4 GP 1800 mAh batterijen, dus die hoef je er eigenlijk niet meer bij te kopen.
Klopt, maar in de minolta camera moeten er 4 (moet jij toch weten! :)) en dan kan ik er 4 in de lader doen en 4 in de camera.

Verwijderd

Daar heb je gelijk in (ik heb er zelf trouwens ook acht), maar je hebt in principe genoeg aan 4 batterijen. Neemt niet weg dat het erg handig is om er acht te hebben. Je kunt met acht 1800mAh batterijen ongeveer 5 uur foto's schieten en dat vind ik toch een behoorlijk lange tijd.

Verwijderd

Krijn Veuger
Rijksweg 130 B1
Groningen

Onderdelenhuis Groningen
Nieuwe Ebbingestraat 86
Groningen

dat zijn allemaal officiele Europart shops, dochter-mkb's van waar ik werk Beekman B.V.
wij zijn officiele reseller van GP producten, bijv. ik zag net Okaphone aan de Oude Ebbingestraat een debiteur van ons is.

Als ik het goed heb, zijn ze 79,95 Euro daar ik heb lekker grossier prijzen :P

Ik zie net dat Stadskanaal ook een Europartshop heeft zal zo ff adres opzoeken:
Onderdelen Super Spreen
Beneluxlaan 9
Stadskanaal

je kan bij die winkels gewoon vragen, als ze het niet hebben, bestellen ze het bij ons, en dan is het er morgen of maandag wel :P

edit: nee, dit is geen verkapte spam :D

• Hatsekie_D

Hatsekie_D

Topicstarter
Ik ga vanmiddag ff in Groningen kijken, bij Handyman hebben ze die dingen, is mij verteld (door iemand van Handyman) :)

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 14:48 schreef Hatsekie_D het volgende:
Ik ga vanmiddag ff in Groningen kijken, bij Handyman hebben ze die dingen, is mij verteld (door iemand van Handyman) :)
ah
code:
1
2
3
4
Zoeknaam : HAND***    63***                              ³
³ Naam     : Handyman                                       ³
³                                                   ³
³ Straat   : Oude Ebbingestraat 52

wij leveren dus ook hun GP spul, althans, groot vermoeden van wel :D

• pdxnet96
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05-2025
VOOR ALLE DODOŽS DIE HET NOG NIET SNAPPEN :::

AVA Automaterialen B.V.

Westerhaven 5, 8 en 9

9718 AT

Groningen

050-3139017

B & A Telecommunicatie

Zuiderkuipen 1

9711 HR

Groningen

050-3120512

Bever Zwerfsport

Sint Jansstraat 17

9712 JM

Groningen

050-3137094

Display

Nieuwe Ebbingestraat 18

9712 NK

Groningen

050-3110855

Europart - Het Onderdelenhuis

Nieuwe Ebbingestraat 86

9712 NG

Groningen

050-3187599

Europart - Krijn Veuger

Rijksweg 130

9731 AH

Groningen

050-5419791

ENZ ENZ

Te vinden in de link van BYM....
ff bellen en vragen

of is je bel tegoed op ???

Dan aan je mama vragen of je de thuis telefoon mag gebruiken, doe nou slim en bel de gene die het dichtste bij is ander moet je zo ver lopen want je pappie is nog niet thuis en die wil je niet brengen...

Mijn laatste boodschap is LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes,
:) :) :) :) :)

Jullie zijn allemaal mijn vriendjes ;)

Ja ja ja Nee !!

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 15:02 schreef pdxnet96 het volgende:
*knipperdeknip*
sorry, had al net iets eerder gereageert, met de belangrijkste adressen :+
Pagina: 1