Radeon 8500LE meerdere monitors

Pagina: 1
Acties:

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 21:00

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

Topicstarter
Ik heb een probleempje met mn Radeon 8500LE icm een aantal D3D spellen :(

Nu heb ik gelezen dat als oplossing wordt aangeraden mn 2e monitor (die ik overigens geen heb) te activeren en "extend my windows desktop onto this monitor" aan te vinken. Zowaar t lijkt wel alsof ik 2 monitors heb.. kan dus verder door naar rechts met me muis ed..

Spellen die t eerst niet deden doen t nu wel (Cmr2 Project IGI), maar ingame kan/moet ik kiezen tussen een aantal adapters... dan staat er 3 x radeon 8500 (2 x ivm dual monitor dat aanstaat en 1 x ???? )

Spellen draaien behoorlijk onder de maat als deze optie aanstaat... Weet iemand hier raad mee?!! Ook hebben spellen de neiging om op de andere virtuele monitor te starten, waardoor ik nix zie

Specs | Audioscrobbler

Verwijderd

[topic=458766/1/25]

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 22:18 schreef Thund3rKn0L het volgende:
[topic=458766/1/25]
Ik vind dit geen correcte reactie. Waar staat dat elke vraag over de radeon 8500 in zo'n radeon-topic moet?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Is je driver misschien niet gewoon een beetje brak?

Heb je al die 3 mogelijkheden al geprobeerd want in principe moet de eerste de primaire display zijn.

Senile! Senile Oekaki

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 21:00

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

Topicstarter
me driver is niet brak... tis de 9023... met de 9016 had ik dezelfde problemen... Ik draai WinME

Als ik die extend desktop onto this monitor niet aanzet... dan starten al die spellen niet eens op :'(
Cmr2 geeft een error... proj igi ook.. nfs5 crashed ingame

Opengl spellen draaien allemaal perfect Q3 rtcw ed

Specs | Audioscrobbler