bestaat er iets in Win98 SE als de server bijv c:\ gedeelt hebt dan ook in d:\ te komen? zonder dat hij dat weet en niet op delen staat?
alvast bedankt
alvast bedankt
Verwijderd
wie zegt dat jij wel op een thuisnetwerk zit?Op donderdag 11 april 2002 21:57 schreef goku13 het volgende:
tell me more
wrom is gewoon voor m'n thuisnetwerk hoor das nie illigaalOp donderdag 11 april 2002 21:58 schreef RaZoRhEaD het volgende:
we hebben een S.. we hebben een L we hebben een O ... do i have to continue?
Verwijderd
[topic=396113/1/25]Op donderdag 11 april 2002 21:58 schreef RaZoRhEaD het volgende:
we hebben een S.. we hebben een L we hebben een O ... do i have to continue?
nee want m'n broer wil nie dat ik in z'n files rommelOp donderdag 11 april 2002 22:00 schreef MREn het volgende:
[..]
dan kan je ook best naar die andere pc lopen en de D-drive ff op share enabled ztten...
Verwijderd
blijf er dan met je poten van af!Op donderdag 11 april 2002 22:00 schreef goku13 het volgende:
[..]
nee want m'n broer wil nie dat ik in z'n files rommel
nee want hij download van alles wat ik ook wil en m'n broer is te lui om het te sharen en rot anders op met je nutteloze reply'sOp donderdag 11 april 2002 22:00 schreef MREn het volgende:
[..]
blijf er dan met je poten van af!
FlameOp donderdag 11 april 2002 22:02 schreef goku13 het volgende:
[..]
nee want hij download van alles wat ik ook wil en m'n broer is te lui om het te sharen en rot anders op met je nutteloze reply's
Op donderdag 11 april 2002 22:05 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Flame
Does rustig, iedereen probeert te helpen.
noem je dat helpen??quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 11 april 2002 22:00 schreef MREn het volgende:
[..]
blijf er dan met je poten van af!
wie isser hier nou te lui??Op donderdag 11 april 2002 22:02 schreef goku13 het volgende:
[..]
nee want hij download van alles wat ik ook wil en m'n broer is te lui om het te sharen en rot anders op met je nutteloze reply's
je moeder stronthoopOp donderdag 11 april 2002 22:07 schreef deff het volgende:
[..]
wie isser hier nou te lui??
JIJ bent te lui om ffkes zelf op I-net te zoeken
JIJ bent te lui om die handel zelf te downloaden
JIJ bent hier het luie kut kind wat een schop onder ze reet nodig heeft, geeft iemand een (weliswaar discutabel) antwoord en dan ga je hem af lopen bekken...
ondankbare hond....
FI
Verwijderd
nee, maar ik zou het ook niet op prijs stellen als je aan mijn spullen komt als ik dat niet wil.Op donderdag 11 april 2002 22:06 schreef goku13 het volgende:
[..]
[..]
noem je dat helpen??![]()
Dit topic is gesloten.
![]()