Toon posts:

Desert Siege problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag de collectors edition van Ghost Recon gekcoht en ondervind daar een paar problemen mee, ik wordt nl. in de eerste missie van desert siege constant terug naar windows geflikkerd.

Virusscanner al uitgezet maar dat helpt niets :'(

Specs van mijn systeem.

Heb de nieuwste nVidia drivers en de 3in1 drivers van VIA geinstalleerd.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Terwijl je aan het spelen bent :?
Dus niet tijdens het laden ofzo?
En is dat punt steeds hetzelfde punt, of na een bepaalde tijd, of bij een bepaalde plaats?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het spelen.

Verschillende plekken, maar laatste paar keren steeds als ik op die fixed machine gunners ga schieten, soms als ik net de hoek om ga, soms als ik al een paar van die gasten afgeknald heb.

Heb het ook een 2tal keer gehad bij dat tentenkamp op het strand.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:32
had ik eerst ook,
gewoon ff alle onnodige zooi op de background killen
(MSN, Statbar, Hottopic e.d.)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, komt voor zover ik nu heb kunnen zien door de resolutie, in 1280*1024/16, awar ik hem dus normaal in speel, krijg ik deze rare praktijken

Als ik echter de res. verlaag naar 1024*768/16 dan komt ik wel voorbij die fixed guns...

32mb GeforceDDR is niet sterk genoeg voor 1280*1024/16 :?

Nou ja, heb ik een reden extra om volgende maand naar een Geforce 4 TI4200 te upgraden :D

Verwijderd

diwe kaart is inderdaad neit sterk genoeg.... ik met geforce2 titanium trek hem goed op 1280xnogwat alles op max behalve schaduwen, die meot ik uti zetten anders knal ik eruit...
Pagina: 1