Master of Orion 3 demo

Pagina: 1
Acties:

• jlrensen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-01 14:28

jlrensen

plaatjes vullen geen gaatjes

Topicstarter
Het australische blad PC PowerPlay heeft deze maand een CD met daarop een "demo" van Master of Orion 3. Het gaat hier niet om een officiele demo, maar een door de distributeur gelekte demo die is gebruikt op E3. Hier wordt bevestigd dat het geen hoax is. Aangezien de website van PC PowerPlay achterloopt, staat daar nog een oude cover. De nieuwe is te zien onder deze link.

Zou dat blad ook in nederland te krijgen zijn :9~

Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt

• jlrensen

jlrensen

Topicstarter
Het is sowieso wat onrustig rondom MoO3, eergisteren is dit bekend geworden, vlak nadat de release-date van Q2 naar Q3 werd gezet.

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

IFP removal

Yes, as many have heard IFPs have been removed. The intent behind MOOIII has always been that the player isnt forced to deal with all the micromanagement if he doesnt want to. IFPs did serve to keep the player from micromanaging; they didnt however solve the problem of making sure the player didnt have to (or feel he needed to). The only thing that will do that is good AI and our dedication to that hasnt changed. With the extended date our AI programmers are staying on that task to make sure the AI works as planned. Folks have also asked how this affects HFOG. The answer is it wont. IFPs were one of things that affected the HFOG, but there are a lot of other factors that will do that as well and those havent changed. The other purpose of IFPs was to keep multiplayer games moving, but as you can well imagine there are a lot of other ways to do that.
Niet zeker of dat een negatieve of een positieve invloed op de gameplay gaat hebben. Aanvankelijk was ik tegen het idee, maar het bleek een wel doordachte manier te zijn om het spel op gang / micromanagement binnen de perken te houden. Nu zal het dus weer een klikfestijn worden...

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Geinig dat zo'n blad aan die illigale dingen meewerkt. :D
Dat bevorderd de verkoop denk ik wel ja. :)
Hij zal binnenkort dan ook wel op de warez-boards/KaZaA verschijnen hoop ik dan maar he. ;)

🌞🍃

Verwijderd

Even voor de goede orde: gelekte demo's vallen onder warez... Dus der zijn wat posts verwijderd...

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer de officiele demo uitkomt ? :9

• Soullie
  • Laatst online: 16:33

Soullie

Planeshift

Dit is geen request... maar ik wil die demo !! :P... ik zit sinds MOO2 al op dit spel te wachten en het word maar uitgesteld en als je op het officiele forum rondleest weet je gewoon zeker dat het een hit gaat worden...

ik ga zeker proberen die demo te bemachtigen.. aangezien ik het orgineel zeker weten ga kopen... maar toch niet kan w88 ;) :P

Verwijderd

maar wat ik me nu afvraag is of dat verhaal over die 'foute' demo nu waar is of niet.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:06

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
hmm, ik wacht ook al met smart op MOO3 :)

MOO2 crashed onder win2k mij net wat teveel, dus helaas speel ik dat erg weinig.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

MOO was eeb briljant spel. Moo2 was goddelijk, de dagen dat ik wel niet met mensen heb zitten gamen en steeds, turn turn research turn turn turn :) Wonderbaarlijk, maar wat Kees zegt, het crashed onder win2k te vaak en ik kan 98 niet meer draaien omdat ik ietsjes teveel geheugen heb en niks het meer onder 98se doet.

|{ brrr }] |

• Soullie

Soullie

Planeshift

Het prachtige van het spel is gewoon de variatie van het spel... helaas was de AI van MOO2 niet perfect imo maar het spel is gewoon zo geweldig dat ik nu af en toe het nog wel eens uit de kast haal...

Mijn verwachtigen voor MOO3 zijn ook extreem hoog... ben benieuwd wat het Antares secret is en wat de harvesters motten enzv enzv enzv :P....

Ik hoop gewoon op een MOO2 met betere graphix meer opties en betere AI.. geen doomstars meer das wel jammer >:)

zijn volgens mij niet echt veel nederlands fans van dit spel btw.. :(

• jlrensen

jlrensen

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 23:51 schreef BAZZA het volgende:
Iemand enig idee wanneer de officiele demo uitkomt ? :9
Er komt geen officiele demo uit :'(

Verwijderd

oooh, ik ben zeker wel een fan van het spel hoor.

Verwijderd

MOO2 was cool, heb ik veel gespeeld :)
Vooral was het vet om de planeet Orion te pakken te krijgen door dat grote beest/schip ding kapot te knallen met een aardige vloot. Dan had je de meest coole planeet die er was. En dan maar bouwen, bouwen, bouwen. Meer meer meer!! >:)
MOO3 heb ik me nog helemaal niet in verdiept, zal es gaan kijken op de sites.

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 01:24 schreef zanac het volgende:
MOO2 was cool, heb ik veel gespeeld :)
Vooral was het vet om de planeet Orion te pakken te krijgen door dat grote beest/schip ding kapot te knallen met een aardige vloot. Dan had je de meest coole planeet die er was. En dan maar bouwen, bouwen, bouwen. Meer meer meer!! >:)
Klinkt bekent ;)

Welk ras heeft jou voorkeur ?

ik neem zelf meestal de Klackons/Sakkra of de Psilions :)

• Soullie

Soullie

Planeshift

Psilons... iig altijd creative... dan won je op de long term toch... en die skill dat er 2x zoveel personen op de planeet pasten..

Beetje leuk ras knutselen en je won altijd :)

• Sturmovik177
  • Laatst online: 28-01 18:16

Sturmovik177

Vroem

Ah fijn, nog langer wachten... :{
Jammer dat de IFP eruit is gehaald, was er wel benieuwd naar hoe het zou werken.

Oink

Verwijderd

Helaas voor de mensen die hoopte op een demo.

hiero staat dat er een foutje was en mensen de pre alpha vol met bugs hebben gekregen.
So, for those that have seen the version, please realize that what you have is NOT an official demo. It's a pre-alpha build that is buggy, incomplete and needs a lot of tuning/adjustment of screens. Moreover, while we'll be leaving any screenshots up on the forums that have been posted we will be removing any links to actual copies of the version since we don't feel it's representative of the game. Thanks for everyone's support.
Pagina: 1