Toon posts:

SyGate Server Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Sygate Server-Manager is zonder probs geinstalleerd, netzoals de Client software op de andere PC die via netwerk gebruik moet gaan maken van deze i-netverbinding.
Alleen die server-manager van SyGate geeft telkens maar aan dat 'de server', deze pc dus, altijd maar "offline" is en ik krijg met geen mogelijkheid de server-status op 'online', terwijl ik dat toch (ook nu dus) ben! Hoe kan ik dit? Want zo doet de boel het niet... ;(

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:20
Mag ik eerst ff weten welke versie jij gebruikt... 3 of 4, als je 3 gebruikt upgrade dan snel naar 4 zou ik zeggen...

Verder zou ik de configuratie nog een keer goed nalopen en kom je met je browser btw. vanaf die pc wel op het internet?

Verwijderd

Ligt aan de versie :)
Probeer 3.0 of 4.0 es zou ik zo zeggen.
Ik heb dit ook gehad met versie 3.1 >:)

Verwijderd

Het kan natuurlijk ook zijn dat je met je verkeerde netwerkkaart het net op wilt.

Sygate zoekt 'automatisch' uit hoe je het Internet opgaat.
Ben je dmv kabel en een netwerkkaart verbonden met Internet, en heb je een tweede adapter voor je interne netwerk in je systeem hangen, dan komt het heel vaak voor dat Sygate je interne netwerk wilt gebruiken voor Internet connecties.

Oftewel: even handmatig aangeven hoe je het I-net op wilt.

-------
Als dat het niet is, weet ik het ook niet meer.

• saigon66
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 03:36
Ik gebruik ook Sygate versie 3.11 maar ik kan de server niet starten , ik krijg altijd deze melding dat Sygate engine fail to start . Maar als ik de versie 4 op Winme installeerd dan bij opstart van window zitten alles vast . Als sygate wordt opgestart dan kun de clien niet op internet en share van files met server pc . Ik begrijp het niet meer van , bij win98sec met versie 3.11 werkt alles perfect maar bij WinMe niet . Hebben jullie enige idee voor mij ?? Alvast bedankt
Gr.

Verwijderd

V3.11 en ME werkt absoluut niet.
Als je ME draait gewoon V4 installeren.

En wat betreft vastlopen... ehhh... eens denken... nee, geen idee.
Ik zou eens een clean install uitvoeren van ME, en dan Sygate V4 erop zetten, kijken of dat helpt.
Pagina: 1