Geeft Bass Wave eindelijk flinke bass bij Philips?

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 00:26

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik probeerde vandaag het een en ander op dit forum te weten te komen over in ear oordopjes voor mn MD speler. Maar dat topic werd gesloten met de suggestie dat ik de search maar eens moest gebruiken, ik was echter vergeten in mijn post duidelijk te maken wat ik bedoelde met het verschil tegenwoordig van hoofdtelefoontjes voor in je oor.

Vroeger was er een meesterlijk verschilk in bass tussen de meeste merken en Sony.

Maar toen ik vandaag door de stad struinde zag ik dat alle nieuwe Philips dopjes BassWave hebben, en ik vraag me dus af of Philips hiermee meteen een flinke bass heeft verkregen of dat het allemaal weer marketing is. Iemand ervaring hiermee?

Breek je nek voorzichtig

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

pilips heeft wel een ok bass..maar niet geweldig..
tis allemaal meer een verkoop stukje..sony heb ook wel redelijk wat bas

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

je kan beter zo'n streetstyle koptelefoon nemen... zit echt goede bass in en blijft toch handzaam en licht.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 00:26

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Streetstyle zijn toch die dingen in je nek? dat vind ik persoonlijk niet zo'n succes als ik er mee over straat moet, ik moet aan mn Image denken :D

Neej zo'n ding heb ik al , maar ik wil nu een zetje voor in mn oor hebben, ik zag die nieuwe Philips en vroeg me af of het nu eindelijk een beetje zelfde bass als Sony is, welke het ook niet makkelijk hebben gemaakt, de nieuwe modellen lijken op de modellen voor de vorige, dus de op 2na laatste, dus ik denk die zijn zwaar oud, bleken dus nieuwe te wezen :D

Maar die nieuwe Bass Wave is dus niets?

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Geen idee sorry

• MidiMaze
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 15:17

MidiMaze

Doe iets goed, of doe het niet

ik heb dure sony fontopia groove doppen, zeer sweet koste ook fl 150,- maar dan heb je ook wat, zeer strakke bas en goede zuivere hoge tonen :) , MidiMaze uit z'n dak !!

blabla

Verwijderd

Geld hier net hetzelfde als bij hifi... dat je versterkertje ook van goede kwaliteit moet zijn ?

niet = net ff veranderd :)
Pagina: 1