Bestaat er een anti spyware prog & 3d test prog

Pagina: 1
Acties:

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Voor linux :?

Ik stal deze vraag om een 2 redenen.

1. Ik gebruik audiogalaxy en heb begrepen dat hier spyware inzit (geen idee of werkelijk waar is) en wil dus checken.

2. Ik wil graag testen of de verschillen tussen de verschillende nvidia drivers qua performance hoger is

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 16:08

deadinspace

The what goes where now?

Op donderdag 11 april 2002 21:27 schreef Mataraty het volgende:
Ik stal deze vraag om een 2 redenen.
Ohoooo! Geef terug, jatturt! :P
1. Ik gebruik audiogalaxy en heb begrepen dat hier spyware inzit (geen idee of werkelijk waar is) en wil dus checken.
Bij mijn weten niet...
Maar je kunt anders gewoon een extra user aanmaken, in een terminal met 'su' naar die user switchen en dan agsattelite als deze user starten... Dan kan hij in ieder geval niet zo veel. Als je dan zorgt dat data die evt gevoelig is (je homedir bijv) niet toegankelijk is voor die user, dan weet ik niet wat hij wil spy-en.
2. Ik wil graag testen of de verschillen tussen de verschillende nvidia drivers qua performance hoger is
3D benchmark progs ken ik niet, maar misschien dat je wat hebt aan glxgears?

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
Daar kun je gewoon q3 voor gebuiken (of ut oid), op linux heb je niet veel van die synthetische benchmarks als 3dmark of vulpine, maar die zeggen betrekkelijk weinig dus dat is niet echt een gemis..

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Misschien heb ik het mis maar is de spyware alert niet alleen voor de windows versie?? :? :?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:58
Om je antispy software te verwijderen: Ad-aware http://www.tweakers.net/meuktracker/1923

Stupid me... ik zag deze draad op de FP, verder niet gekeken... blijkt hij in NOS te staan :)

NOP, ik weet niet of er zoiets voor linux is.

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 16:30

Apache

amateur software devver

onder linux is er volgens mij nog geen echte spyware :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

Pagina: 1