ik heb een RP-IP515H router gekocht en goed geinstaleerd.
maar als ik een tijdje online ben (met 3 computers) dan disconnect hij... en ik ben al een tijdje bezig geweest om alle instellingen te veranderen maar niets lijkt echt te werken
. Het enige wat wel blijkt te werken en de router te disconnecten en dan te reconnecten (of de router aan en uit te zetten) maar dat is voor mij geen reeele oplossing. Het disconnecten van de router blijkt niet altijd te werken (al heb ik geen idee waardoor dat komt). Het ligt ook niet aan mijn connectie van mxstream(kpn of xs4all) want als ik de utp kabel in mijn computer doe (rechtstreeks) dan werkt het gewoon.
nu vroeg ik me af of dit een bekend probleem is of heeft de router(/firmware) een bug?? of iets dergelijks...
ik gebruik "Firmware Version: Version 1.4 Release 08" en "xs4all / basic / mxstream"
heeft iemand een idee hoe ik dit kan veranderen/verhelpen??
alvast bedankt
(spreekt natuurlijk voor zich!!)
maar als ik een tijdje online ben (met 3 computers) dan disconnect hij... en ik ben al een tijdje bezig geweest om alle instellingen te veranderen maar niets lijkt echt te werken
nu vroeg ik me af of dit een bekend probleem is of heeft de router(/firmware) een bug?? of iets dergelijks...
ik gebruik "Firmware Version: Version 1.4 Release 08" en "xs4all / basic / mxstream"
heeft iemand een idee hoe ik dit kan veranderen/verhelpen??
alvast bedankt