20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
-Behuizing als printplaatbelichtings-UV-bak (voor etsen, gewoon paar gezichtsbruin-lampies erin)
-De voeding!
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
[edit] ik was niet de enige met deze gedachte zie ik [\edit]
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
Mocht je er niet uitkomen, mail me dan.
Als je dat niet wil, en de onderdelen wilt recyclen, dan kan je de lamp als CCFL gebruiken (het is een CCFL) de rest moet je zelf weten denk ik
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)
Verwijderd
kijk wat er mee gebeurt alsje hem met 120 km/uur tegen een flitspaal gooi
wel pics uiteraard
(hopen dat je dan een digi cam heb want verwacht niet dat je scanner het nog doet na die aanvaring met de flitspaal)
op de trafo staat dat ie 12v is, dus das ook weer mooi meegenomen...
Kan zo`n lampie op m`n voeding (300W)??
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Mischien een dommem vraag, maar wat is HK?Op donderdag 11 april 2002 21:29 schreef internetinfo het volgende:
ik weet zeker dat dit topic gaat dalen tot HK niveau
zie faq
heb k gemerkt
Ik lach je niet uit, ik lach je toe.
Ik vraag wel netjes: Ben je niet gewond?
Ik wil de lamp met rails en al inbouwen.
Dat je 'm kunt laten bewegen
Zijn er al geeks die zoiets gedaan hebben (kan haast niet dat ik de eerste ben die zo'n vaag idee heeft
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
decramy slaapt.. zal ff voor hem antwoorden.Op donderdag 11 april 2002 22:43 schreef XyonN het volgende:
Whahahahaaaaaaaaaaaaaa
Ik lach je niet uit, ik lach je toe.
Ik vraag wel netjes: Ben je niet gewond?
Plots Riep hij op MSN: G*D (dit meerdere malen), en wat andere drieletterige woorden die niet erg netjes zijn..
Toen vroeg ik -> ?..
Was die op zijn lamp gestapt. (heb verder niks gehoort over verwondingen, maar ik denk dat ie wel iets van schoenen aan zal hebben gehad (anders auw
Verwijderd
SickOp donderdag 11 april 2002 22:46 schreef Tony Vroon het volgende:
Ik heb er ook nog eentje liggen.
Ik wil de lamp met rails en al inbouwen.
Dat je 'm kunt laten bewegen.
Zijn er al geeks die zoiets gedaan hebben (kan haast niet dat ik de eerste ben die zo'n vaag idee heeft).
Beide witte ccfl's gebroken |:(|:(
You are free to do as we tell you to
maar t glas kan k nog wel gebruiken
k zal zo ff dubbelzijdig tape halen
en nee -> k heb geen cam
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
jahh.. dan kunnen wij er nog niet zo veel van zien.. Maar ach. wat is er nou zo bijzonder aan een raam.Op vrijdag 12 april 2002 10:56 schreef decramy het volgende:
en nee -> k heb geen cam
(p.s. heb je wel een dremel of iets dergelijks, zodat je een gat kan maken in je case.
Verwijderd
hamer ?Op vrijdag 12 april 2002 12:12 schreef dahaaz het volgende:
ik wil het "raam"ook uit de scanner halen
maar die sit kei en kei vast enigge ideeën ?
Verwijderd
Op vrijdag 12 april 2002 23:47 schreef Vrieskerel het volgende:
[..]
hamer ?
dit is het meest lollige wat ik deze week lees op GoT.
bedankt
Gewoon de onderzijde van de scanner eraf slopen en tada! een bewegend lampje achter een raam....kun je zo inbouwen.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Verwijderd
Had het zelfde probleem, maar dat glas is dus echt HARD dus zet gerust wat krachtOp vrijdag 12 april 2002 12:12 schreef dahaaz het volgende:
ik wil het "raam"ook uit de scanner halen
maar die sit kei en kei vast enigge ideeën ?
Verwijderd
hm... so moeilijk was ie echt niet hoor....Op zaterdag 13 april 2002 00:47 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
dit is het meest lollige wat ik deze week lees op GoT.
bedankt
Dit kan elke idioot verzinnen !!!!
(alleen is de een wat sneller dan de andere
tenminste, zo ging t bij mij
of wat wel logisch is is dat motortje aansluiten op je parra poort.. e dan een proggie signalen sturen
maar trekt die poort dat wel,, enneuh anders vanaf de parra poort een switch die stroom doorlaat die dus van je voeding komt ofzo..
laatmaar ik ben sick
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness