T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
60 mHZ?!?! Wat is het probleem dan, die van mij gaat maar tot 60 Hz 
Edit: Forget it
(hier stond iets wat niet echt relevant was, sorry
)
Edit: Forget it
There is no magic.
Ja, mijn monitor kan hoger dan 60 (en 85) Mhz. 
En ik draai inderdaad fullscreen (1280x960).
En waar moet ik die patch halen ? (en werkt die ook voor dit spel ?, want bij andere spellen heb ik daar nog nooi problemen mee gehad).
En ik draai inderdaad fullscreen (1280x960).
En waar moet ik die patch halen ? (en werkt die ook voor dit spel ?, want bij andere spellen heb ik daar nog nooi problemen mee gehad).
Verwijderd
Ik neem aan dat je in dxdiag handmatig hebt aangegeven met welke refreshrate er gewerkt moet worden?
Verwijderd
Nibble: als het alleen bij RO is denk ik niet dat het je videokaart is die het probleem is.
Probeer maar eens windowed te spelen. Ziet bij mij in ieder geval veel beter uit.
Probeer maar eens windowed te spelen. Ziet bij mij in ieder geval veel beter uit.
Nee, andere spellen werken ook onder direct x en vertonen geen problemen. Lijkt mij dan geen direct x probleem, maar meer aan de kant van de game zelf.Op donderdag 11 april 2002 21:37 schreef HPE het volgende:
Ik neem aan dat je in dxdiag handmatig hebt aangegeven met welke refreshrate er gewerkt moet worden?
windowed heb ik nog niet geprobeerd, maar full draait volgens mij wel een stuk sneller toch ?
Verwijderd
Eerste gedachte: het spel lagged sowieso als de gekken dus waar maak je je druk omOp donderdag 11 april 2002 21:44 schreef Nibble het volgende:
[..]
Nee, andere spellen werken ook onder direct x en vertonen geen problemen. Lijkt mij dan geen direct x probleem, maar meer aan de kant van de game zelf.
windowed heb ik nog niet geprobeerd, maar full draait volgens mij wel een stuk sneller toch ?
Windows of full screen zou geen verschil in prestatie moeten zijn
Pagina: 1