Ragnarok Refreshrate

Pagina: 1
Acties:

• Nibble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-01 10:51
Laten we eerlijk zijn, het spel is super!
Er is maar 1 punt waar ik minder happy mee ben, en dat is dat het me niet lukt het spel op een refreshrate hoger dan 60mHz te draaien (M'N OGEN! :'()
Heeft iemand een tip, tweak of hint hoe ik die op kan schroeven naar TENMINSTE 85 mHz?

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:24
60 mHZ?!?! Wat is het probleem dan, die van mij gaat maar tot 60 Hz ;)

Edit: Forget it ;) (hier stond iets wat niet echt relevant was, sorry ;))

There is no magic.

Verwijderd

Nibble: je draait full screen neem ik aan?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Daar is een patch voor :)
NVidea refresh rate fix ofzo (hoe origineel)

• Nibble
Ja, mijn monitor kan hoger dan 60 (en 85) Mhz. :P
En ik draai inderdaad fullscreen (1280x960).
En waar moet ik die patch halen ? (en werkt die ook voor dit spel ?, want bij andere spellen heb ik daar nog nooi problemen mee gehad).

Verwijderd

Ik neem aan dat je in dxdiag handmatig hebt aangegeven met welke refreshrate er gewerkt moet worden?

Verwijderd

Nibble: als het alleen bij RO is denk ik niet dat het je videokaart is die het probleem is.
Probeer maar eens windowed te spelen. Ziet bij mij in ieder geval veel beter uit.

• Nibble
Op donderdag 11 april 2002 21:37 schreef HPE het volgende:
Ik neem aan dat je in dxdiag handmatig hebt aangegeven met welke refreshrate er gewerkt moet worden?
Nee, andere spellen werken ook onder direct x en vertonen geen problemen. Lijkt mij dan geen direct x probleem, maar meer aan de kant van de game zelf.
windowed heb ik nog niet geprobeerd, maar full draait volgens mij wel een stuk sneller toch ?

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 21:44 schreef Nibble het volgende:

[..]

Nee, andere spellen werken ook onder direct x en vertonen geen problemen. Lijkt mij dan geen direct x probleem, maar meer aan de kant van de game zelf.
windowed heb ik nog niet geprobeerd, maar full draait volgens mij wel een stuk sneller toch ?
Eerste gedachte: het spel lagged sowieso als de gekken dus waar maak je je druk om >:)

Windows of full screen zou geen verschil in prestatie moeten zijn :P
Pagina: 1