[DPC] Keyproxy's flushschema's

Pagina: 1
Acties:

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:20
Ik wil graag een overzicht van de beschikbare keyproxy's voor DPC als dat kan.
Ik heb al gekeken naar verschillende pagina's en topics maar er staan verschillende verhalen.
Ik wil een keyproxy die iederedag flushed met eventueel een stats-pagina. Natuurlijk ook 1 die zo min mogelijk offline is ;)

Alvast bedankt.

Verwijderd

Als ik het goed heb begrepen wordt er gedurende een maand na MF6 door alle public keyproxys direct doorgeflushed. Dit om een goed beeld te krijgen van onze werkelijke snelheid. Na een maand wordt er een schema opgesteld en gaan er vaste dagen voor de diverse proxys komen. Tot die tijd in ieder geval direct doorflush... :D

• Witlof
En wat gebeurd er na deze maand met de keyproxy's?
Wil namelijk niet van die weekflushes maar gewoon 1 op 1 door naar D.net.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als jij bovenstaande wil, zoek je een proxy uit die 1op1 flushed, die zijn er ook! zie www.dutchpowercows.org

• Witlof
Ja maar deze maand doen ze dit toch allemaal?

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
dutchman.keyserver.org en chaos.keyserver.org flushen altijd direct door. chaos.keyserver.org blijft dit zeker doen, dutchman.keyserver.org voorzover ik weet ook.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
En de rest van de Public Proxies flushed gewoon 1x per week.. zie de .plans voor de flushdagen.. (op wdo)

Verwijderd

wildhagen.keyserver.org flusht toch ook direct door?

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Nu nog wel ja, maar die gaat vanaf volgende maand weekflushes doen dacht ik.

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:02
Proxie? Wasda? Ja, om te inetten, zodat je provider kan loggen wat je bezoekt :( en zodat het sneller gaat (kan gaan) :)

Maar bij DPC??? Ik heb me }:O op standaard staan, maakt dat wat uit? Graast je koe via een proxy sneller of zo? :)

Trouwens, die uitleg bij reviews: Dutch Power Cows (oid) klopt voor geen meter met mijn koe (van de officiele link) :(

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Pagina: 1