Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Stealth / Case MOD --> het begin

Pagina: 1
Acties:

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:58
Ik ben begonnen met licht en niet te extreem het modden van m'n ATX Big Tower. (my first time) Hij is ongeveer af, behalve wordt hij nog gespoten. Ge-stealth zijn de Plextor 24x en de Pioneer DVD. Alleen zit ik nog te dubben hoe ik het HDD-bracket ga stealthen. Tevens heb ik voor een air-intake gemaakt met een Zalman 8cm cooler erachter. Deze geeft een airflow door de twee achterliggend Quantum 7200 rmp's HDD's. Verdere specs, zie onder...
Als iemand suggesties heeft over het stealthen v/d HDD-bracket, hoor ik dit graag. Ook heb ik twee stijlvolle draaghandvatten bovenop gemonteerd. Zeer handig voor het verplaatsen en vervoeren van de PC.

Vermoeddelijk wordt hij later zwart gespoten, maar daarover dan meer...
UPDATE 12-04-2002-->
Hij is nu af zoals ik ém wil, niet TE EXTREEM, maar gewoon stijlvol rustig. Zelfs de floppy is weggewerkt (zie foto) :)
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/b.narinx/sites/peecee/final.jpg

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Verwijderd

ziet er goed uit

Verwijderd

So far, so good :)

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 17:30

decramy

root@birdie:~#

ziet er gelikt uit...

helemaal nix van de cdtjes te zien :9

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• Bigfoot48
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:31
Een vraagje hoe gaat ie nou open?

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

so he, onzichtbare cd rommetjes in de la en dan is ie helemaal klaar. heb je open knop ook gemaakt dat als je em indrukt opengaat?

• Sjo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:37

Sjo

Ja, erg mooi gestealth.(is dat een werkwoord?) :9~
Ziet er mooi uit, en die handvaten zijn ook wel handig.

Verwijderd

Ziet er netjes uit hoor :)

• Bigfoot48
_ferry_ en ik wachten op een antwoord op deze vraag: hoe gaat ie nou open? Als je bijvoorbeeld in dos zit kun je geen "schijf uit werpen" kiezen of in linux eject ........
Dus laat ons niet meer langer wachten aub!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Hoe moettie open??
Verder wel cool gemaakt. Hoe heb je de klepjes op je cdrom lades gefixt??

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Je drukt rechtsonder op de stealthplaat... Die drukt dan het eject knopje in toch?

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Leuk gedaan :)

• BNX
Op donderdag 11 april 2002 21:29 schreef Scyth het volgende:
Je drukt rechtsonder op de stealthplaat... Die drukt dan het eject knopje in toch?
Geniaal! Zelf nog niet aan gedacht :9

Momenteel heb ik twee knopjes in WinXP gemaakt:

uitwerpen DVD
uitwerpen CD-RW

Iemand nog ideeen over het HDD-bracket?

UPDATE: zojuist een rubberen voetje doorgeknipt welke achter de plaatjes worden geplakt. Dus druk ik rechtonder op het plaatje --> gaan ze open...

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

• Ruuddie
  • Laatst online: 20-11 11:29
Ik ben bang dat het stealthen van die bracket moeilijk zal gaan, omdat je die niet geopend krijgt vanuit windows...
Of je zet er zo'n plaatje op met een klemmetje en op dat plaatje dan een klein handvatje of zo, of twee kleine uitschuifknopjes. (is wel moeilijk, uitschuifknopjes)
Hmm, wat je zou kunnen doen is uhm.... Ken je van die caravan kastjes, waarop je eerst die knopjes moet induwen voordat je eraan kan trekken? Daar duw je op, dan gaan ze een stukje naar acher, en dan schiet ie opeens los door een veer, en steekt ie een cm of twee uit, waardoor je de deur/kastje open kan doen. Als jij nu ook zo'n soort ding op dat plaatje zet wat je over je bracket heen doet...

Verwijderd

mooi gemaakt die brander en DVD speler

• BNX
Hierzo, een (wazig) plaatje van de knopjes die ik net gefabriceerd heb. Fotoshot is van achter de plaatjes genomen-->

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/b.narinx/sites/peecee/openknop.jpg

• Bigfoot48
Nice! nu nog iets maken dat hij vanzelf de cd eruit laat komen zodat je hem alleen maar hoeft op te pakken >:)

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

zoals bij een tv klepje, dat je em indrukt en nar buiten komt, weer indrukt en dicht gaat

• Scyth
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Op donderdag 11 april 2002 21:41 schreef BNX het volgende:

[..]

Geniaal! Zelf nog niet aan gedacht :9

[..]

UPDATE: zojuist een rubberen voetje doorgeknipt welke achter de plaatjes worden geplakt. Dus druk ik rechtonder op het plaatje --> gaan ze open...
No problem 8-)

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

netjes die stealth mod, suc6 met t kleurtje

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-11 21:48
Hoe heb je dat eingelijk vast gezet? Met een stukkie dubbelplakband oid ?

• Bigfoot48
Je moest eens weten wat je allemaal niet met lijm kan doen >:)

Verwijderd

t00t t00t, echt wel mooi gedaan :)

en voor dat HDDing, zou het niet weten...mischien kan je die wel een mooi kleurtje geven :P

• BNX
Zo, effe een plaatje voor het HDD bracket gemaakt. De twee knopje zijn chrome (zilver), maar komen pas echt tot hun recht na het spuiten van de kast... Nu alleen nog uitvinden welke kleur???

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/b.narinx/sites/peecee/hdd.jpg

Verwijderd

Netjuz!!

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-11 11:56
Waarom heb je je fan in je 5 1/4 inch plaatjes gezet en niet gewoon vanonderen als intake. Nu neemt het meteen 3 plekjes in beslag en een echt mooi rond gat kan je er ook niet in maken. :)

Leeg

• BNX
Op donderdag 11 april 2002 23:17 schreef robje het volgende:
Waarom heb je je fan in je 5 1/4 inch plaatjes gezet en niet gewoon vanonderen als intake. Nu neemt het meteen 3 plekjes in beslag en een echt mooi rond gat kan je er ook niet in maken. :)
Omdat ik nog effe niet in m'n kast zelf wilde gaan boren, dit ga ik pas doen als ik een goed idee heb hoe en de materialen ervoor. Die 5"25 plaatjes heb ik toch in overvloed ('n stuk of 20)

P.S. het HDD bracket plaatje ga ik zonder knopjes maken, want als de bovenste CD-RW naar buiten staat, kan ik het HDD-plaatje er zo uit klikken, wel zo handig. Ik gebruik de HDD-bracket toch niet om het uur!

Verwijderd

Ziet er leuk uit al die stealth dingen, maar ligt het nou aan mij of kan dat "blowhole" nog wel wat afwerking gebruiken? :S Ziet er niet echt super rond uit of zo.

MIsschien komt het doordat het nog vroeg is .... maar neem anders ff foto van dichtbij :)

• BNX
Je hebt gelijk het is meer een hoekvorm (kon niet rond zagen)

Verwijderd

voor zo ver ziet die er lekker en netjes uit

show de results ....

• Atmoz
  • Laatst online: 28-11 15:59

Atmoz

Techno!!

Hey Bjorn!!!! Ouwe MTS frik :)
Mischien ken je me nog (Stephan)
Vet!! Nice job. Ben ook beniewd naar het resultaat...
Kijk ook eens naar mijn mod: [topic=451724/1/25]

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Mooi gedaan hoor :)

• BNX
Op vrijdag 12 april 2002 11:26 schreef atmoz het volgende:
Hey Bjorn!!!! Ouwe MTS frik :)
Mischien ken je me nog (Stephan)
Vet!! Nice job. Ben ook beniewd naar het resultaat...
Kijk ook eens naar mijn mod: [topic=451724/1/25]
Mooi man, een beetje veel verder als ik :) Ik weet nog niet goed hoe ik door de stalen platen heen moet komen...

• HGJ
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGJ

Nice :9

Verwijderd

hoe werken die 2 knopjes bij je bracket nou ? Trek je hem daarmee d'r uit ofzo ?

• IkBenAlles
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

mooi hoor... alleen nog dt blowhole van je afwerken :)

Samen staan we sterk!

• BNX
Op vrijdag 12 april 2002 15:37 schreef PJanssen het volgende:
hoe werken die 2 knopjes bij je bracket nou ? Trek je hem daarmee d'r uit ofzo ?
Die twee knopjes gaan weg. Je kunt het bracket benaderen door de CD-RW (bovenste CD-RW) te openen. Zeg nou, je gat niet iedere seconde een HDD swappen, dus het hoeft niet zo toegankelijk te zijn!

Pagina: 1