Ik ben begonnen met licht en niet te extreem het modden van m'n ATX Big Tower. (my first time) Hij is ongeveer af, behalve wordt hij nog gespoten. Ge-stealth zijn de Plextor 24x en de Pioneer DVD. Alleen zit ik nog te dubben hoe ik het HDD-bracket ga stealthen. Tevens heb ik voor een air-intake gemaakt met een Zalman 8cm cooler erachter. Deze geeft een airflow door de twee achterliggend Quantum 7200 rmp's HDD's. Verdere specs, zie onder...
Als iemand suggesties heeft over het stealthen v/d HDD-bracket, hoor ik dit graag. Ook heb ik twee stijlvolle draaghandvatten bovenop gemonteerd. Zeer handig voor het verplaatsen en vervoeren van de PC.
Vermoeddelijk wordt hij later zwart gespoten, maar daarover dan meer...
UPDATE 12-04-2002-->
Hij is nu af zoals ik ém wil, niet TE EXTREEM, maar gewoon stijlvol rustig. Zelfs de floppy is weggewerkt (zie foto)
Als iemand suggesties heeft over het stealthen v/d HDD-bracket, hoor ik dit graag. Ook heb ik twee stijlvolle draaghandvatten bovenop gemonteerd. Zeer handig voor het verplaatsen en vervoeren van de PC.
Vermoeddelijk wordt hij later zwart gespoten, maar daarover dan meer...
UPDATE 12-04-2002-->
Hij is nu af zoals ik ém wil, niet TE EXTREEM, maar gewoon stijlvol rustig. Zelfs de floppy is weggewerkt (zie foto)
| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |