Mijn vader heeft hier een pc met daarbij een LG 795FT+ monitor. Prima ding, maar sinds Windows XP geeft het beeldscherm wat problemen. Als pc tijdje aanstaat dan flikkert de monitor af en toe...lijkt op degauss maar is het niet volgens mij
Want dat doet ie toch niet vanzelf, althans dat deed ie niet vanzelf in Windows 98 en instellingen van de monitor zijn niet veranderd verder.
Monitor is al omgeruild (zat nog garantie op) maar ook bij dit exemplaar is het probleem er nog soms, wel in mindere mate.
Ik dacht eerst dat het misschien kwam doordat windows een standaard pnp monitor had ingesteld, maar nu hoorde ik net van me ouders dat hij het nu (na installeren van LG drivers) nog af en toe doet...iemand enig idee?
Monitor is al omgeruild (zat nog garantie op) maar ook bij dit exemplaar is het probleem er nog soms, wel in mindere mate.
Ik dacht eerst dat het misschien kwam doordat windows een standaard pnp monitor had ingesteld, maar nu hoorde ik net van me ouders dat hij het nu (na installeren van LG drivers) nog af en toe doet...iemand enig idee?
Move along people. Nothing to see here.