Toon posts:

kingston of dane-electric

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kingston Dimm 256Mb DDR Sdram PC2700 333Mhz
had ik besteld voor mijn nieuwe mb-tje nl.MSI KT3 ULTRA ARU, SocketA, VIA KT333, 3xDDR,

maar dat is nog niet leverbaar, nu is wel dane-electric Dane-Elec Dimm 256Mb DDR SDram PC2700 leverbaar, ik wil graag advies zal ik wachten tot het kingston geheugen leverbaar is of het dane-electric geheugen kopen ?

Verwijderd

Kwalitatief gezien is Dane-Elec net zo goed, verschillen in overklokbaarheid weet ik niet.

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
Heeft het nut om te overklokken? je CPU draait standaard op 266 en die zal je niet hoger krijgen dan 333 denk ik.

Ik heb zelf 512Mb Kingston besteld voor mijn KT3 Ultra-ARU.

Dane-elec is goed geheugen maar Kingston wordt meestal nog gezien als het beste en het betrouwbaarste.

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 21:45 schreef MurDocK_dc het volgende:
Kwalitatief gezien is Dane-Elec net zo goed, verschillen in overklokbaarheid weet ik niet.
dream on

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-02 14:20

Snow_King

Konijn is stoer!

Op donderdag 11 april 2002 21:48 schreef roys het volgende:

[..]

dream on
:?

Verwijderd

Ik heb 2 x 256 mb DDR-RAM PC 2100 van Dane-Elec in mijn 1e PC, en 2 x 256 MB SD-RAM van Kingston in mijn 2e PC. Ik heb er nooit problemen mee. Dus ik denk dat je gewoon moet kijken wat het goedkoopste is en dat pakken.

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 21:48 schreef roys het volgende:

[..]

dream on
Kingston en Dane - Electric gebruiken vaak dezelfde chips (Samsung en Nanya) , dus waar baseer jij dit op?? :?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:13
Naar mijn mening kun je net zo goed Kingston als Dane-Elec kopen, ze maken alletwee prima DIMM's. Echt verschil zit er niet tussen; beide betrekken hun chips bij een derde partij en maken er goede, aan de specificaties voldoende, DIMM's van. Kijk wat goedkoper/beter leverbaar is zou ik zeggen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• CSCExter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-02-2024
Op vrijdag 12 april 2002 11:06 schreef Abbadon het volgende:
Naar mijn mening kun je net zo goed Kingston als Dane-Elec kopen, ze maken alletwee prima DIMM's. Echt verschil zit er niet tussen; beide betrekken hun chips bij een derde partij en maken er goede, aan de specificaties voldoende, DIMM's van. Kijk wat goedkoper/beter leverbaar is zou ik zeggen.
idd, hier zou ik naar prijs gaan kijken...

Verwijderd

Topicstarter
Het wordt dus dane elec want die is direct leverbaar,
bedankt voor de reactie's
Pagina: 1