Toon posts:

capture probleem met dynalink en studio7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een redelijk snelle pc PIV 1,8 256Mb Rimm 2x 40Gb 7200rpm schijven en Dynalink IEEE 1394 kaart. Als ik vanuit Studio 7, DV capture, gaat dit maar +/- 5 minuten (1Gbyte) daarna stopt de capture, maar draait mijn camera gewoon door. Soms gaat dit al na 45 seconden fout en soms pas na 12 minuten. Ik kan er niet achter komen waar het fout gaat. De data troughput is hoog genoeg. 32Mb/Sec schrijven!!!.

Iemand ervaring met deze combinatie. Ik gebruik een JVC-DVX4 camera.

• Zero Tolerance
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2021

Zero Tolerance

Danoontje POWERRRRR !!!!

Uhh, dit probleem heb ik ook....

Ik heb een Sitecom kaartje, dus dat maakt ook niet uit..
ik heb zelf een JVC-DVM50 maar met het capturen heb ik dezelfde probs... :(

...::: You`re just jealous `cause the little voices are talking to me :::...

Verwijderd

ik heb een standaard kaartje van de dynabyte en gebruik dit icm met studio 7/8 en heb met beide hetzelfde probleem. :(
Op de pinnecle site (www.pinnaclesys.com) stond dat dit een bekend probleem is.
De oplossing zou zijn : een virusscanner uitzetten op je iee1394 kaartje op een ander irq gooien...beide hielp niet ..... wie helpt mij/ons !!!! _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
het is gelukt met de nieuwste updates van Pinncale.

Verwijderd

Topicstarter
het is gelukt met de nieuwste updates van Pinncale. :)

Verwijderd

Bij mij niet !!! :(

Verwijderd

Topicstarter
Om dit werkend te krijgen heb ik wel alles uitgezet wat er op mijn computer draait. En ik ben gaan capturen op een lege 2e harddisk. Ik heb zelfs zoal Pinnacle adviseert de klok uitgezet :? . Let er ook op dat de virus scanner uit staat. Deze controleert namelijk iedere file die geopend of geschreven wordt. Dit kan enorm vertragen. :Z

Verwijderd

Ik heb net ontdekt dat zo snel er een grijs spikkelbeeld tussendoor komt ; hij stopt met capturen.
Heb de helpdesk hierover gebeld, maar dit scheen niet opgelost te kunnen worden.
Je moet de film in meerdere stukken opnemen en daarna in de tijdbalk slepen.
Pagina: 1