Is deze kast wat?

Pagina: 1
Acties:

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:22

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Hallo,

Ik ga bij Salland (http://www.sallandautomatisering.nl) een nieuwe PC kopen en zag ik deze kast
Afbeeldingslocatie: http://is41.introweb.nl/isroot/salland/SiteImages/PZ-4.jpg

is dat een beetje goede kast?

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 19:01

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op donderdag 11 april 2002 20:28 schreef Snow_King het volgende:
Hallo,

Ik ga bij Salland (http://www.sallandautomatisering.nl) een nieuwe PC kopen en zag ik deze kast
[afbeelding]

is dat een beetje goede kast?
Volgens mij heeft DumphuiZ deze kast ook, en hij ziet 'r wel phat ook iig :)
Op welke punten moet hij goed zijn? Voeding/airflow?
Ik zou dan ff posten wat voor voeding erin zit, is wel handig.
Airflow is wel goed volgens mij, maar hij heeft de kast wel open staan en heeft een paar fans erin hangen om z'n GF1DDR Core van 120 naar 170 te houden :D

Specs

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 20:30 schreef Masterdam het volgende:

[..]

Volgens mij heeft DumphuiZ deze kast ook, en hij ziet 'r wel phat ook iig :)
Op welke punten moet hij goed zijn? Voeding/airflow?
Ik zou dan ff posten wat voor voeding erin zit, is wel handig.
Airflow is wel goed volgens mij, maar hij heeft de kast wel open staan en heeft een paar fans erin hangen om z'n GF1DDR Core van 120 naar 170 te houden :D
Ok
-300Watt Voeding
-40% dikker staal
-2 USB connectoren aan de voorkant (wat mijn rele lijkt)
-mooi design
-airflow moet goed zijn kast moet lekker koel blijven

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Airflow lijkt mij juist niet echt geweldig (dichte voorkant) maar mooi is ie zeker :9

Verwijderd

Volgens mij is het wel een mooie kast als je ook een systeem erbij koopt. Als ik hem zou kopen (ja ik ben ook op zoek) zou ik met een zilveren kast zitten met allemaal witte cd-roms. Ik vind een klepje toch wel wat mooier dan
(ja over-verven kan ook).

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 22:12 schreef Zyphion_X het volgende:
Volgens mij is het wel een mooie kast als je ook een systeem erbij koopt. Als ik hem zou kopen (ja ik ben ook op zoek) zou ik met een zilveren kast zitten met allemaal witte cd-roms. Ik vind een klepje toch wel wat mooier dan
(ja over-verven kan ook).
ik koop een geheel nieuw systeem en ga de kast daarna modden! (pics volgen dan wel)

Verwijderd

Is dat dikke staal dan wel handig met modden. Ik weet niet of je een stille kast of een herrie bak wilt met veel overclock resultaat. Voor veel herrie en goed koeling is dit denk ik geen geschikte kast. Maar voor mods om hem mooier tem maken misschien wel. En stil is hij wel.
Een goede airflow kan alleen niet ech als er geen ga voorin zit. Dus ik weet niet wat je gaat kopen P3-TU of een p4 of amd xp of amd-tb

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 22:32 schreef Zyphion_X het volgende:
Is dat dikke staal dan wel handig met modden. Ik weet niet of je een stille kast of een herrie bak wilt met veel overclock resultaat. Voor veel herrie en goed koeling is dit denk ik geen geschikte kast. Maar voor mods om hem mooier tem maken misschien wel. En stil is hij wel.
Een goede airflow kan alleen niet ech als er geen ga voorin zit. Dus ik weet niet wat je gaat kopen P3-TU of een p4 of amd xp of amd-tb
ik neem een AMD XP 1700+

ga een gat voorin MAKEN en een raam aan de zijkant en maak een display met daarop allerlei leuke LED's.

Shit nu verklap ik TE veel

Verwijderd

Dat klinkt wel stoer, heb nu al zin in de pics :) BTW doe wel je best om het er niet standaard uit te laten zien he ;)

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 22:43 schreef TonD het volgende:
Dat klinkt wel stoer, heb nu al zin in de pics :) BTW doe wel je best om het er niet standaard uit te laten zien he ;)
ik maak hem zeker apart! reken daar maar op! ik ben nogal raar zegt iedereen!
Pagina: 1