Past 3/8' slang op 1/4" nippel??

Pagina: 1
Acties:

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:33

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Vraag me af of een 3/8" slang op een 1/4" nippel past,en dan bedoel ik dus dat ie goed aansluit, zonder lekken, iemand die dit weet?? Voordat ik weer wat bestel waar ik niks aan heb :? voor de duidelijkheid: wil een gpu cooler kopen met 1/4 nippels en heb een 3/8 slang aan het koelsysteem

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Past mijn grote mond op mijn vriendin haar tepel?

Ehm, nee, zonder gekheid, zomaar op zichzelf zou ik het niet doen, maar er zijn geheid omvormertjes te koop (die wel weer een lichte negatieve invloed hebben op je flow...) en het kost je een extra slangklem...

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:13
1/4=2/8
zou een 3/8 dan op een 2/8 passen?
(zeg ik dit goed :? )

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
ja heb ik ook aan zitten denken, koppelingetje ertussen, waar zou ik die kunnen halen?? Aquariumzaak?? Zou het erg veel schelen als ik dat koelblok aansluit kwa flow/koeling?? Maar het past dus niet rechtstreeks 3/8 -> 1/4??

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 20:32 schreef Crash-Override het volgende:
1/4=2/8
zou een 3/8 dan op een 2/8 passen?
(zeg ik dit goed :? )
dit kwam ook in mij op logisch gezien niet dus...

• Bigfoot48
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 14:16
wat voor cijfer had je voor wiskunde? B-)

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
ja duuuuh rekenen ken ik ook wel *D maar zon koppeling loopt taps toe he zeg maar zo : -<{ klein naar groot, vroeg ook of iemand het wist, als je het nou niet weet reageer dan niet, laat het rekenwerk maar aan paarden over die hebben een veel grotere......

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 20:28 schreef justifire het volgende:
Vraag me af of een 3/8" slang op een 1/4" nippel past,en dan bedoel ik dus dat ie goed aansluit, zonder lekken, iemand die dit weet?? Voordat ik weer wat bestel waar ik niks aan heb :? voor de duidelijkheid: wil een gpu cooler kopen met 1/4 nippels en heb een 3/8 slang aan het koelsysteem
dit werkt niet
wat wel zou werken
is een 2/8 op een 3/8 nippel
misschien andere nippeltjes erin draaie?

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
ja als dat kan en anders doe ik gewoon een verloopstukje op de slang met een 1/4 slang daaraan, zal wel lukken was alleen benieuwd of die rompslomp allemaal nodig is

Pagina: 1