Weet iemand waarom de DiViDo standalone DVD-speler niet meer leverbaar is? Op www.divido.nl staat alleen 27-3-2002 de divido is niet langer leverbaar.....waarom? Ik was me net aan het orienteren op een DVD-speler en de DiViDo leek me wel wat.
Vanaf heden is de DiViDo helaas niet meer leverbaar.
Lijkt me duidelijk genoeg toch ?
De precieze reden weet ik niet maar ik zou er vanuit gaan dat hij iig niet meer leverbaar is..
Lijkt me duidelijk genoeg toch ?
De precieze reden weet ik niet maar ik zou er vanuit gaan dat hij iig niet meer leverbaar is..
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Ik was er ook een van plan te kopen.
Hoorde dat ze niet meer werden geleverd, ben ik verder gaan vragen en kijken.
Heb nu een Revoy 2200 gekocht.
Bleek ook een goede te zijn, en voor zover nog niets te klagen.
Hoorde dat ze niet meer werden geleverd, ben ik verder gaan vragen en kijken.
Heb nu een Revoy 2200 gekocht.
Bleek ook een goede te zijn, en voor zover nog niets te klagen.
De Revoy 2200 schopt idd kont! Dat ding kan echt alles aan!
Idd da ding eet alles.
BTW wat voor een Chipset zit er in die DiViDo??
In die Revoy een Zoran Vaddis III chipset.
(Ik heb geen ervaring tussen die twee.)
BTW wat voor een Chipset zit er in die DiViDo??
In die Revoy een Zoran Vaddis III chipset.
(Ik heb geen ervaring tussen die twee.)
Verwijderd
Ik heb er op de HCC nog een weten te bemachtigen, erg relaxed apparaat, en niet duur 
Volgens mij zijn ze uit de handel omdat ze regiovrij geleverd werden, en ook nog eens zonder macrovision. (niet fleemen als ik het mis heb, dit heb ik ook maar van-horen-zeggen...)
Volgens mij zijn ze uit de handel omdat ze regiovrij geleverd werden, en ook nog eens zonder macrovision. (niet fleemen als ik het mis heb, dit heb ik ook maar van-horen-zeggen...)
Ik zag net een Finlux staan retegoedkoop en dus ook regiovrij en macrovision vrij, ben er alleen nog niet achter of het nou een beetje kwaliteit is (als je dat al mag verwachten voor 160 euro). Iig zijn er dus alternatieven genoeg, zal die revoy 2200 ook eens bekijken.
voor het bedrag kun je hem niet vergelijken met een top speler...
het beeld en geluid is iig veel beter als dat wat van mijn video komt, en het is een leuk alles kunnertje.
hij speel MPG files (1 en 2) vcd, svcd, DVD en mp3 gewoon goed af... Oh ja ook de gewone audio cd's doet ie goed. Alleen met mixed mode cd's heeft ie problemen, hij speelt wel de tracks allemaal, alleen de track-nummering gaat niet goed... en CDI-schijfjes lust ie weinig kaas van...
het beeld en geluid is iig veel beter als dat wat van mijn video komt, en het is een leuk alles kunnertje.
hij speel MPG files (1 en 2) vcd, svcd, DVD en mp3 gewoon goed af... Oh ja ook de gewone audio cd's doet ie goed. Alleen met mixed mode cd's heeft ie problemen, hij speelt wel de tracks allemaal, alleen de track-nummering gaat niet goed... en CDI-schijfjes lust ie weinig kaas van...
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Pagina: 1