Pc in nietgeleidende koelvloeistof

Pagina: 1
Acties:
  • 629 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:59
Op een fotoverslag van cebit zag ik een pc die compleet in een vloeistof was ondergedompelt, de vloeistof is niet "stroom-geleidend" maar wel zeer warmtegeleidend.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1018538910.jpg

Ik weet dat dit al langer bestaat, maar waarom hoor je hier zo weinig van? :? Is dit dan zo duur? Of gewoon slecht/niet leverbaar??
Ik zou t anders wel willen, zo'n aquarium op me bureau :9~ !! En het is nog lekker stil ook :9

Weet iemand hier meer vanaf??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-06 14:58

Neomess

neomess.nl

moet je ff in de oude topics kijken, een link heb ik zo niet voor je maar er zijn hierover ook al heel uitgebreide topics geweest

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Nee, kweet er nix van

maar WOEI das :9~

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17989

VET.. dat wil ik ook.

Een goede fan erin, en occen maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49791

^^^^^ schopje ^^^^^

w0000t das stoer, ik wil d'r ook graag meer info over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Op donderdag 11 april 2002 19:57 schreef olav het volgende:
VET.. dat wil ik ook.

Een goede fan erin, en occen maar. :)
fan in het water? :? :)

Maar ziet er wel koel uit idd... :) ben toch benieuwd of dit helemaal zonder risico is, en of het ook op de langere duur allemaal blijft werken. Heb wel ooit vaker pics van een soortgelijk project gezien, maar daarbij was de PC binnen een week overleden...

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

zelf brouwen...
ik heb ferrofluide, maar dat geleid wel.
beetje scheikunde boeken inkijken en je weet et wel :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:08
ziet er zeker wel kickuh uit :P
en zoiets zul je idd niet snel tegenkomen
wel lastig bij LAN-party's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47391

en dat kan geen kwaad vor dat mobo (op zit dat ingepakt of zo :?

ruig en dan nog visjes er in >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
ik heb ooit eens gezien bij klokhuis hoe ze een tv in een vloeistof hadden :)

ik loop hier ookal een tijdje aan te denken. vindt het gewoon een mooi gezicht/idee.

ik weet alleen niet meer welke vloeistof ze gebruikten.
ik heb het nog niet gedurft om mijn oude p60 moederbord in HPLC water te gooien, maar misschien lukt het wel?
het lijkt me dat er toch geleidbaarheid zal ontstaan op den duur omdat het de sporen bv constant in de vloeistof zitten :?

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Op donderdag 11 april 2002 20:00 schreef hikerke het volgende:

Ghehe, lachen.. :P Denk alleen niet dat die lang zullen leven in die vloeistof ;)

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op donderdag 11 april 2002 20:00 schreef hikerke het volgende:

die visjes zullen denk ik niet kunnen leven in die vloeistof ;)

ennuh, dalijk verdwijnen ze in je fan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en roest van u pc case :? (maar ja dat kun je oplossen é)
maar als er ooit perongelukt iets ingeraakt en dat water begint te geleid :(
en wat als je iets wilt bijprikke in je mobo al dat water eruit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Met de search is hier echt gigantisch veel over te vinden (maw dit is al veel vaker besproken) In het kort: er kleven veel nadelen aan. De kans dat je hardware verkloot is vrij groot en het is moeilijk om een geschikte vloeistof te vinden.

Over een van de weinige redelijk geslaagde pogingen om zo te koelen kun je hier en hier (de tweede poging lezen. Zij hebben 3M Fluorinert gebruikt, en dat is reteduur.

I reject your reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Op donderdag 11 april 2002 20:03 schreef hikerke het volgende:
en roest van u pc case :?
maar als er ooit perongelukt iets ingeraakt en dat water begint te geleid :(
en wat als je iets wilt bijprikke in je mobo al dat water eruit :'(
Ja, vrij lastig... Vraag me ook af of er geen ioniserende stoffen of metalen oid na verloop van tijd in zullen oplossen...

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Laatst online: 18:03

Epsilon

het wordt nooit gebruikt omdat het ZWAAR is. Een bak met kweet niet hoeveel liter vloeistof is NIET leuk.

En warmte geleidend is het iig zeker minder dan koper en zilver. Deze vloeistof moet stromen, anders werkt het niet of nauwelijks.

warmte kan op 3 manier getransporteerd worden: straling, stroming en geleiding. Je zal altijd de warmte aan de lucht af moet geven dmv stroming (de lucht stroomt erlangs, aldanniet geforceerd). De warmte wordt bijna altijd naar de lucht toegebracht dmv geleiding (in koelblok)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35937

Vet!!

Wat zijn btw de temp's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46637

Het is zekers wel mogelijk, alleen hoe voer je de warmte af ?

Zo'n bak met niet-geleidende koelvloeistof warmt op den duur op.

Je blijft altijd met je rest warmte zitten, aangezien de voeding er ook in hangt denk ik dat je zo'n 150 tot 200 watt zeker wel haalt met een beetje moderne componenten.

Misschien nog een radiator er tussen flansen ??

Maar blijft wel een :9~ om te maken, misschien me vissen eens blij gaan maken met een tv. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 11 april 2002 20:03 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

die visjes zullen denk ik niet kunnen leven in die vloeistof ;)

ennuh, dalijk verdwijnen ze in je fan >:)
een fan in water :?
dat word lache, dan heb je watercirculatie
en visjes geleiden die niet? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-05 06:36

Atmoz

Techno!!

Dat spul waar het inzit is op "glycerine" basis. Een soort vet, maar dan net zoals water erg dun. Het gelijd niet, heeft een goeie warmte-geleidings-coëfficient en het laat niets roesten (het is immers vet) het is daarintegen wel duur. We hebben het hier al eens over gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47752

Kan je er toch een koelelement in hangen,
Hetzelfde als dat spiraaltje die je in een glas water hangt allen dan een koelelement,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tofus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05-2014

tofus

it's all in the game

Fomblin heet dat spul. Je zult waarschijnlijk Fomblin-A nodig hebben, dat lijkt qua eigenschappen het meest op water (minus de 'slechte' eigenschappen: geleiding, hoog vriespunt/laag kookpunt).

Nadeel van Fomblin is dat het kolere duur is. Maar als je het er voor over hebt, krijg je een koel resultaat.

"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
Hier vindt je een revieuw over een geslaagt project :9~ :9~

Echt vette overclock :D
Er moet toch wel iets op te bouwen zijn? Welke vloeistof zou hiervoor geschikt zijn en ook een beetje betaalbaar???

Dat is nou weer het lastige he... Vet idee met n prijskaartje :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
  • Laatst online: 08:11
Probeer eens olie geleid slecht en de warmte waarden zou ik niet weten. Maar ik heb een 1pk diepvries motor staan en een aquarium ik hoef alleen nog maar een goede vloeistof te hebben en ik haal heel het zootje beneden de -30 C >:) :7

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 11:58
omg! dit is echt vet wreed...dus wij moeten dit ook eens gaan proberen dus.......hmmz...k denk dat er binnenkort al de eerste mods te vinden zijn op het inet met dit soort vette shit :D :D :D

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tofus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05-2014

tofus

it's all in the game

Er zijn transparante olien/vetten te krijgen die bijna dezelfde eigenschappen hebben als Fomblin, en een stuk goedkoper zijn (paar euro per liter).

Enige nadeel van die vetten is dat ze nogal brandbaar en/of giftig zijn. En dat is errug gevaarlijk als je dat kombineert met elektriciteit en een slaapkamer ;p

Fomblin is speciaal ontwikkelt met oog op veiligheid: het is niet giftig, er komen geen giftige dampen vanaf, het vat nauwelijks vlam (net als water) en als de dampen toch verbranden, komen er geen giftige chemicalien vrij.

edit:

Hmm. Hier heeft iemand het toch voor mekaar gekregen...
...met zonnebloemolie!

"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr3ator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:30

Cr3ator

1 bar is geen bar

Probeer eens met sla-olie... Dat is Hioxz gelukt met een 486 voor een weekje... toen ging het aquarium lek.. >:) (het was "maar" 15 liter wat over de vloer lag :P)

Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
  • Laatst online: 08:11
damn dan heb je een rotzootje!!! >:) Maar hee mijn pa is slager en hij gebruikt van die transparante olie die ruik en proef je niet :) FF het merk opzoeken.... ben zo terug

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:58

Damian

Insane Obtrusion

Daar is ooit al een topic over geweest, die lui die hadden het zelf geprobeert met olijf of zonnebloem olie.

Zoiets werkt perfect. Zorg gewoon dat je het water in beweging houdt, dan gaat het perfect.

Het schaadt de mamaplank ook niet echt, want dat spul geleid niet dus, kan er ook niets kapoet.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52626

kewl, dat wil ik ook wel in mijn PC hebbe zitten, zal wel heel duur zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16167

Op donderdag 11 april 2002 22:00 schreef Jise het volgende:
kewl, dat wil ik ook wel in mijn PC hebbe zitten, zal wel heel duur zijn denk ik.
als je nou ff de replies doorleest, zie je dat het niet duur is |:(
Het kan met zonnebloemolie ... dat is toch niet al te duur ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Laatst online: 08-06 10:54
ik wil dit in mn waterkoeling systeem zodat als hij gaat lekken niet alles doorbrand of dat er kortsluiting komt :)

maar het moet ook goed koelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

je cdroms en hd rond draaien in olie? denk niet dat dat bevordelijk is

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op donderdag 11 april 2002 22:48 schreef joukehofman het volgende:
je cdroms en hd rond draaien in olie? denk niet dat dat bevordelijk is
die zitten ook niet onder water slimmerik ;)
of koel jij je cd-rom speler ook met water of met een fan :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

hmm, mischien wel een goed id, als ik cd's aan het fikken ben worden ze geblust :+

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
De cdrom en de hd's moet je ook niet in de vloeistof gooien |:( |:( Dit is puur als koeling van je mobo+cpu bedoelt en mischien ook voor een lekker geruisloze pc waar je alleen de hd dan nog hoort ratelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-06 18:54
Ik denk eigenlijk dat je nog flinke problemen krijgt om een moderne cpu op deze manier te koelen. Een oplossing zou natuurlijk kunnen zijn om een dompelpomp (sicce idra bijv.) in je bak te zetten en de koelvloeistof door een radiator/radiateur (weet nooit welke ik nou moet hebben, iig niet dat ding dat aan de muur zit :)) te pompen.
Eventueel gekoeld met een 120 mm fan @ 7 V.

Wat als je geen stromende vloeistof hebt moet je:

1) een flink oppervlak hebben
en/of
2) een flink hoge warmtegeleidingscoëfficiënt van je koelvloeistof hebben.

Let er ook op dat de dampspanning van je vloeistof niet te hoog is, anders zit je snel zonder :). Maar dat valt bij oliën natuurlijk heel erg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
En als je de pc-in-een-bak-olie geheel afgesloten in een koelkast zou zetten? Zodat er dus geen water in kan komen.
Of als je nou de pc gewoon in een luchtdichte zak stopt en die in de fridge legt?? *D *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Laatst online: 08-06 10:54
als je een hd voor een gedeelte in het water hangt dan denk ik dat het geluid toch al wel een gedeelte gedempt word zoals zij hebben gedaan. floppy drive of cdrom is niet echt bevordelijk nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
Voor alle duidelijkheid, dat rechter geval is de PSU ;) geen hd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49635

Rare vraag? maar is er ook vloeistof die niet geleidend is maar wel geschikt is voor vissen? :) of moeten die echt in water vanwege het zuurstof... ?

Anders lijkt het me wel errugh gaaf zo'n aquarium met een paar goudvisjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Op donderdag 11 april 2002 23:21 schreef MartyMF het volgende:
Rare vraag? maar is er ook vloeistof die niet geleidend is maar wel geschikt is voor vissen? :) of moeten die echt in water vanwege het zuurstof... ?

Anders lijkt het me wel errugh gaaf zo'n aquarium met een paar goudvisjes...
nee dat gaat echt niet :)

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25624

oke ik las hier dus net iets over de vloeistoffen die geschikt zijn, komt ie:

THE MATERIALS

The first problem that pop into mind was the availability of the materials I will use. Specifically Fluorinert and Liquid Nitrogen. Now these are not stuff that you just buy from your local hardware store or anywhere. Fluorinert, for instance, can only be bought directly from 3M and there are certain things and documents you need to show them before they could sell it to you, at least here in New Zealand. And man are they expensive!!! US$500/gallon and I need 2 of these to fully submerge the setup, so that's $1000. But what the heck! Next is Liquid Nitrogen. I have to scout around to look for a place to get them. And I need at least 10 liters of them. Found them in some chemical testing facility here. Very cheap but the problem lies as to what reservoir I would use to contain the Liquid Nitrogen for a period of time. In the end I was able to get all the stuff needed for this experiment. Note that this is not a very practical way of cooling for overclocking. This is just done out of pure curiosity and craziness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6882

http://www.octools.com/index.cgi?caller=articles/submersion2/submersion2.html

fluorinert is wat ze gebruiken, zeker een stoere site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5988

Op donderdag 11 april 2002 20:03 schreef _sNaRs_ het volgende:
Met de search is hier echt gigantisch veel over te vinden (maw dit is al veel vaker besproken) In het kort: er kleven veel nadelen aan. De kans dat je hardware verkloot is vrij groot en het is moeilijk om een geschikte vloeistof te vinden.
Inderdaad; dit topic is al 10000x aan bod geweest, maar *DE* geschikte vloeistof (behalve fluoron) is nog niet gevonden.

En het zal jullie waarschijnlijk niets verbazen dat, als ik een geschikte vloeistof vind, mijn maamplank ook onder vloeistof verdwijnt...
Mijn mobobak is straks luchtdicht, dus dat probleem heb ik al niet meer. Erin gieten en DaBit is klaar >:)
Op donderdag 11 april 2002 20:12 schreef atmoz het volgende:
Dat spul waar het inzit is op "glycerine" basis. Een soort vet, maar dan net zoals water erg dun.
Glycerine is niet echt dun. Heb je meer info over deze vloeistof?
Op donderdag 11 april 2002 20:32 schreef tofus het volgende:
Fomblin heet dat spul. Je zult waarschijnlijk Fomblin-A nodig hebben, dat lijkt qua eigenschappen het meest op water (minus de 'slechte' eigenschappen: geleiding, hoog vriespunt/laag kookpunt).

Nadeel van Fomblin is dat het kolere duur is. Maar als je het er voor over hebt, krijg je een koel resultaat.
Ehm, heb je praktijkervaring met dat spul? En wat is 'kolereduur'?

* DaBit wil ook wel z'n mammaplank in vloeistof van -20. En de overige benodigde dingen heb ik er al voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Zoiets als Fluorinert dus ??

Staat helaas geen prijs bij, maar dit is dus wat ze bijvoorbeeld door Cray clustertjes pompen om het zaakje koel te houden.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice-T106
  • Laatst online: 15:42
kijk eens op deze pagina : http://www.techtv.com/screensavers/supergeek/story/0,24330,3340252,00.html voor meer nieuwe info.
Ik denk dat dit veel mensen echter wel af zal schrikken.

To buy HFE, contact 3M Direct at 1.800.810.8513. HFE-7100 costs about $220 per gallon, but prices may vary. :'(

11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Laatst online: 23-05 12:40

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Op vrijdag 12 april 2002 15:14 schreef ice-T het volgende:
kijk eens op deze pagina : http://www.techtv.com/screensavers/supergeek/story/0,24330,3340252,00.html voor meer nieuwe info.
Ik denk dat dit veel mensen echter wel af zal schrikken.

To buy HFE, contact 3M Direct at 1.800.810.8513. HFE-7100 costs about $220 per gallon, but prices may vary. :'(
inkoop actie >:)

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5988

Fomlin-A is niet te betalen. Het bedrijf dat Fomlin-A maakt levert ook een heat transfer fluid, ongeveer hetzelfde als dat 3M spul, maar ook de prijs is ongeveer hetzelfde (~ $175/gallon)

Ietsjes te duur...

Hoe zit het met die brandbare varianten die goedkoper zijn? Wat kosten die, en hoe brandbaar zijn ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice-T106
  • Laatst online: 15:42
Op internet heb ik wel eens gelezen over over "Dr freeze" die had zijn computer in "mineral oil" gegooid en dit werkte goed, hij zij dat je het gewoon in de supermarkt kon kopen. Wat is dat precies voor spul?
Heeft iemand weleens heldere lampenolie geprobeerd, ik denk dat dit echt gat werken als je het in een goed afgesloten bak gaat gebruiken.

11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49239

Zou het dan mogelijk zijn om geen koelblok op je proc te zetten ?? ik bedoel... ok, beetje verdamping maar dat moet je kunnen tegenwerken toch ?? is wel ERG stoer lijkt me, zo`n proc open en bloot :p :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zaterdag 13 april 2002 12:13 schreef ice-T het volgende:
Op internet heb ik wel eens gelezen over over "Dr freeze" die had zijn computer in "mineral oil" gegooid en dit werkte goed, hij zij dat je het gewoon in de supermarkt kon kopen. Wat is dat precies voor spul?
Heeft iemand weleens heldere lampenolie geprobeerd, ik denk dat dit echt gat werken als je het in een goed afgesloten bak gaat gebruiken.
Je zou dan ook benzine of alcohol kunnen gebruiken, maar het probleem met al die stoffen is dat ze ongelofelijk brandbaar zijn. Ik zou mijn (heet wordende) mobo nooit van mijn leven in een bak met brandbare vloeistof stoppen. Stel je voor dat je proc zo heet wordt dat het geheel vlam vat en explodeert?

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49791

Zie m'n ondertitel...iemand nog wat staan :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28635

Op donderdag 11 april 2002 20:42 schreef Fraggler het volgende:
Hier vindt je een revieuw over een geslaagt project :9~ :9~

Echt vette overclock :D
Er moet toch wel iets op te bouwen zijn? Welke vloeistof zou hiervoor geschikt zijn en ook een beetje betaalbaar???

Dat is nou weer het lastige he... Vet idee met n prijskaartje :'(
Zwaar onder de indruk van deze oc!!! Jammer dat de vloeistof in gel veranderde!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27751

Lampolie zou volgens mij wel te gebruiken zijn... Er word gezegt dat het nogal brandbaar is maar volgens mij valt het best wel mee, ik dacht dat het alleen vlam kon vatten als het nevelde... daarom gebruiken vuurspugers ook lampolie. Als je het gewoon op een schaaltje legt en je houd de vlam erbij gebeurt er niets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zaterdag 13 april 2002 13:55 schreef Hendr-X-n het volgende:
Lampolie zou volgens mij wel te gebruiken zijn... Er word gezegt dat het nogal brandbaar is maar volgens mij valt het best wel mee, ik dacht dat het alleen vlam kon vatten als het nevelde... daarom gebruiken vuurspugers ook lampolie. Als je het gewoon op een schaaltje legt en je houd de vlam erbij gebeurt er niets. :)
Stinkt dat spul niet verschrikkelijk als het verdampt (door de warmte van je mobo)?
Zit je helemaal high te computeren :)

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27751

owjah niet eens aan gedacht... hangt idd wel een geurtje aan ;)... gwoon zorgen dat de bak helemaal afgedicht is dat je nix ruikt..
Pagina: 1