Ik wil een nieuwe geluidskaart aanschaffen en ik zag de M-Audio Delta 1010 LT staan.Kent iemand deze kaart en zo ja wat zijn dan de ervaringen hiermee. Hij is een stukje goedkoper dan de normale versie maar heeft geen break-out box.
Heb geen ervaringen met deze versie maar de Delta series van M-audio zijn gewoon goede kaarten. Maken allemaal gebruik van dezelfde drivers hebben alleen verschillend aantal aansluitingen. Ik heb zelf de Delta audiophile 2496 en ben er zeer over te spreken. Mooi is ook aan de Delta series dat je moeiteloos meer (verschillende) delta kaarten in je pc kunt prikken en gebruik maken van een control panel.
Of je voor een vergelijkbare prijs beter kunt krijgen (wat kost ie eigenlijk?) durf ik niet te zeggen maar een miskoop zal het op zeker niet zijn.
Of je voor een vergelijkbare prijs beter kunt krijgen (wat kost ie eigenlijk?) durf ik niet te zeggen maar een miskoop zal het op zeker niet zijn.
ik heb de gewone 1010 en die bevalt me uitstekend. goeie drivers, goeie kwaliteit convertors, goeie support (mn voeding van mn breakoutbox was eens stuk, iets na het jaar garantie, terugsturen naar nederlandse importeur en kkreeg binnen een week een nieuwe!).. ik geloof wel dat die LT versie iets andere convertors heeft.. maar datweet ik niet helemaal zeker..
tis iig een goed product!
tis iig een goed product!
Ik heb de 1010LT in huis, en ik omdat ik zie dat jij zegt dat je hem voor 640 euro gezien hebt moet ik even wat melden. Ik heb hem namelijk voor 456 euro inclusief verzendkosten uit amerika, van Audiomidi.com.
Check it, de software voor de kaart in windows en de drivers zelf zijn zeer ok, in mijn geval windows XP.
Check it, de software voor de kaart in windows en de drivers zelf zijn zeer ok, in mijn geval windows XP.
Pagina: 1