Toon posts:

Diablo2, act3, quest4

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
Ik heb act 3 in zijn geheel uitgespeeld. Memphisto verslagen, maar heb nooit opdracht gekregen om quest 4 op te lossen.
Wat moet je doen voor deze quest?
Welk character verteld je wat deze quest inhoud?

Greetz,

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:04
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Name: Lam Esen's Tome
Act: 3
Sequence: 4
Given by: Alkor
Task: This is probably the most overlooked quest in the game as many people just don't talk to Alkor during the crucial period. I'm not sure exactly what the time period is, but keep going back and talking to him during the middle period of Act 3 and you are sure to eventually get the quest. Then you must simply head to the Kurast Bazaar and find the Ruined Temple. Enter the temple, clear it out, and you will find the Tome. Bring it back to Alkor for your reward.
Reward: Five attribute points.[/quote]Heb ik van www.diablo2.com. Ik heb deze Quest wel gekregen. Of het in jouw geval gaat lukken om deze nog te krijgen weet ik niet. Even proberen dus...

Edit:

volgens mij kun je die Tome ook gewoon ergens vinden en naar Alkor brengen. Maar waar die ligt weet ik eerlijk gezegd niet meer.

omniscale.nl

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Vanaf Kurast, als je dus de jungle uit bent en tussen die ruines loopt, heb je een paar sublevels, de "disused Fane" de "forgotten dinges" en dat soort shit. In 1 van die 6 dingen staat een boekstandaard, met dat boek erop.
Ik dacht dat de goeie ergens in Kurast Bazaar te vinden is.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Topicstarter
Thx!!!

Greetz,

Verwijderd

Ik heb 2x gehad dat 't 1 van de 2 eerste Tempels waren, dus in de Lower Kurast geloof ik...

ps. 't leverd je +20 max. life op, dus écht de moeite waard is 't nie :P

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:04
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ps. 't leverd je +20 max. life op, dus écht de moeite waard is 't nie :P[/quote]Het levert je +5 attribute points op, en dat is toch altijd leuk lijkt mij?

omniscale.nl

• Bert
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 11:06

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

inderdaad.. die +20 life krijg je ook van alkor.. bij de quest van the Jade figurine..

het boek is wel handig...

<offtopic>
het spelen in hell is trouwens wel debiel moeilijk!!
</offtopic)

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Valt mee, ik zit in hell hell. aan het eind. Ik vond NM in verhouding moeilijker.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

owja, sorry guys...

Verwijderd

Topicstarter
Heb die quest gevonden en afgerond. Zit nu in Diablo's sanctuary.
Geen meevaller al zeg ik het zelf.

Greetz,

Verwijderd

Geen meevaller? Ik zou je véél magic resistance aanraden in 't laatste stuk, en speel ut nie uit man! Versla 5x Izrual en Hellforge guy en w8 met Diablo tot je er écht genoeg van hebt (en bv. lvl 30+ bent :P)
Pagina: 1