2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Hij enige verschil binnen de sub lijkt me dat de mono ingang gewoon door gaat en de stereo-ingang door een crossover gaat. Mischien dat er in de crossover nog wat filtertjes zitten waardoor het geluid (onbedoeld) beter wordt?
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
JahhhhaaaaaaaaaaaOp donderdag 11 april 2002 19:27 schreef Duck-Twacy het volgende:
edit. sh*t Minster ipv Monster, Jooost...
Ik heb zelf ook een splittertje ertussen zitten, waardoor het signaal harder is... Als ik alleen het linker of rechterkanaal aansluit werkt mijn sub ook helemaal goed.
Ik heb trouwens een verloopje van 17,50 ertussen gedaan, "betere" kabels voor je sub is IMO ongeveer de allergrootste onzin die je je maar kan bedenken...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Vrij onzinnig hoor..
Je voert hem gewoon 2x hetzelfde signaal. En ja, dat wordt het geluid harder.
Je voert hem gewoon 2x hetzelfde signaal. En ja, dat wordt het geluid harder.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Deze Minster kost 33,50 euro, zie ikOp donderdag 11 april 2002 19:36 schreef JvS het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een verloopje van 17,50 ertussen gedaan, "betere" kabels voor je sub is IMO ongeveer de allergrootste onzin die je je maar kan bedenken...
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
denk dat et wel zinnig is, als ik wist hoe het in elkaar zat,..met diodes neem ik aan vanniet
dan is het : dag speaker
zou et signaal wat gevoerd word VOOR de kabel mono worden?
zo niet, wil ik er wel een!
zou et signaal wat gevoerd word VOOR de kabel mono worden?
zo niet, wil ik er wel een!
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Meestal gebeurt dit in de reciever of decoder al dus met zo'n splitter doe je hetzelfde alleen kan het er nooit beter op worden.
Echt volledige onzin zo'n splitter. Het signaal van "links en rechts" gaat namelijk door een summing amp voordat het de eindversterker ingaat. Als je signaal gaat splitten krijg je alleen maar meer signaal, maar daar schiet je niet echt iets mee op
. Om daar 33.50 euro voor te vragen is echt oplichterij.
Pagina: 1