Toon posts:

thermal pad verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
vanavond wil ik Arctic silver tussen mn cpu en heatsink aanbrengen. Ik heb veel gelezen over het vewijderen van de thermal pas (sticker) die er nu tussen zit maar snap nog steeds niet goed waarmee dat het beste kan. :?

terpentine? gaat dat goed?

suggesties zijn heel erg welkom

• Dickster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 23:25
Eerst er af krassen met een bot plastic voorwerk (geen krassen op de onderkant). Daarna restant verwijderen...ik heb het zelf met wasbenzine gedaan, maar ken ook mensen die er nagellak remover voor gebruikt hebben.

Weet niet of terpentine agressiever is dan wasbenzine???

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Suggestie:

[search=\'thermal pad verwijderen\']

Verwijderd

Half uurtje in de vriezer leggen :Z

Verwijderd

Topicstarter
ik lees een hoop over nagellak remover omdat dit voor het grootste deel uit aceton bestaat, dit weekt die prut er zo vanaf.

maar in nagellak remover zitten vaak extra bestanddelen zoals voedende shit voor je nagels (wijze les van me vrouw :P )

Blijft deze troep dan niet op je CPU zitten als een dunne film?

sorry.. search wel gebruikt maar geen goeie zoekterm gebruikt

Verwijderd

Ik had pas het zelfde probleem met Volcano 7, gewoon ff fan er af, koelblok in de vriezer, ff koffie drinken, als je koffie op is naar de vriezer lopen (wel 30 min drinken dan hoor :)) en dan schraap je het er zo af met iets hards (nagels, voorzichtig mesje etc) werkt echt ideaal...

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-01 08:31
Zelf ff in een badje met sticker-remover geplaatst... is hij daarna ook meteen mooi ontvet :)

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Ik heb gewoon een beetje wasbenzine op een doekje gedaan, en je kan het er zo afwrijven...

Eat my shorts !

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dit is echt heeel duidelijk een [search] vraag :? :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.