Hoi,
Ik heb op de site van winamp een programma'tje gevonden waarmee je je winamp-knopjes ook onder windows 2000 kunt gebruiken.
Dit werkte met de comcontroll van Bas Konings namelijk niet.
Dit topic is absuluut niet bedoeld om bas z'n comcontroll af te kraken maar die werkte gewoonweg niet met w2k!
Ik vind het programma'tje mooi uitgewerkt en ik vind ook dat het feel functies heeft.
Alleen wil windows niet afsluiten als je het programma nog aan hebt staan dus deze zal je eerst af moeten sluiten.
De hardware voor deze is precies het zelfde en er kunnen ook weer 2 compoorten gebruikt worden.
Ook kunnen er 2 commando's per knop gebruikt worden, 1 voor 1 keer indrukken en 1 voor dubbeldrukken.
Hij ondersteund de volgende dingen:
Nothing (Duh)
Play
Pause
Stop
Previous song
Next song
Ten songs back
Ten songs forward
Volume up
Volume down
Volume 1/8 up
Volume 1/8 down
Maximal volume
Minimal volume
Forward 5 seconds
Rewind 5 seconds
Stop after current song
Stop with fadeout
Start of playlist
End of playlist
Start/stop vizualization
Jump to file dialog
Open file(s) dialog
Open url dialog
Play audio cd
File info window
Preferences window
Toggle shuffle
Toggle repeat
Show/hide main window
Clear playlist
Save playlist
Close winamp
Er zit geloof ik geen copyright op en omdat ik hem later niet weer kon vinden op de site van winamp heb ik hem maar ff geupload.
Hij is hier te downloaden: http://scouting.endoria.net/download/?1
Ik heb op de site van winamp een programma'tje gevonden waarmee je je winamp-knopjes ook onder windows 2000 kunt gebruiken.
Dit werkte met de comcontroll van Bas Konings namelijk niet.
Dit topic is absuluut niet bedoeld om bas z'n comcontroll af te kraken maar die werkte gewoonweg niet met w2k!
Ik vind het programma'tje mooi uitgewerkt en ik vind ook dat het feel functies heeft.
Alleen wil windows niet afsluiten als je het programma nog aan hebt staan dus deze zal je eerst af moeten sluiten.
De hardware voor deze is precies het zelfde en er kunnen ook weer 2 compoorten gebruikt worden.
Ook kunnen er 2 commando's per knop gebruikt worden, 1 voor 1 keer indrukken en 1 voor dubbeldrukken.
Hij ondersteund de volgende dingen:
Nothing (Duh)
Play
Pause
Stop
Previous song
Next song
Ten songs back
Ten songs forward
Volume up
Volume down
Volume 1/8 up
Volume 1/8 down
Maximal volume
Minimal volume
Forward 5 seconds
Rewind 5 seconds
Stop after current song
Stop with fadeout
Start of playlist
End of playlist
Start/stop vizualization
Jump to file dialog
Open file(s) dialog
Open url dialog
Play audio cd
File info window
Preferences window
Toggle shuffle
Toggle repeat
Show/hide main window
Clear playlist
Save playlist
Close winamp
Er zit geloof ik geen copyright op en omdat ik hem later niet weer kon vinden op de site van winamp heb ik hem maar ff geupload.
Hij is hier te downloaden: http://scouting.endoria.net/download/?1
* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)