Toon posts:

zijn we bij d.net gekicked ofzo?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beetje vaag,... 100% TGA staat niet meer in de stats bij D.net.......

We hadden met +/- 8.000.000 op plaats 28 overall moeten staan.
http://stats.distributed.net/ogr-25/plist.php3?low=1&limit=100

En binnen DPC op plaats 3.
http://stats.distributed.net/ogr-25/tmember.php3?team=10313

En onze team page werkt ook niet meer.
http://stats.distributed.net/ogr-25/psummary.php3?id=147892

Maare,...... helemaal niets dus,.... geen TGA te bekennen....

Ik heb trouwens geen mailtje van D.net gehad ofzo,...

Iemand een verklaring?

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

ik denk dat er iets mis is bij dnet, die laatste link is de enige die het doet bij mij ?

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Verwijderd

De links doen het wel, maar geen 100% TGA te bespeuren hier... de laatste link geeft dus een 'error processing your request', net alsof er niets of niemand met dat PID bestaat...
Komt hopelijk nog goed voor jullie. Ik duim ff mee...

[edit]
Heb je al eens geprobeerd een mailtje te sturen naar Ivo (of de andere dnet crew leden) om es te vragen hoe het zit ? Of het is een fout en dan komt het wel weer goed of jullie zijn gebanned en dan moet er een grondige reden zijn natuurlijk (laatste zou me verbazen magoed)

[edit2]
Lol, waarom lezen die anderen (Fritzz in casu) altijd mijn gedachten, en dan nog op 't zelfde moment ? :P

Verwijderd

Misschien een idee om dit verhaal in een mailtje naar d.net te sturen.

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op irc.distributed.net kun je direct kontakt met ze opnemen (als ze er zijn).

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-03 12:59

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Op donderdag 11 april 2002 20:13 schreef _piranha_ het volgende:

[..]

Lol, waarom lezen die anderen (Fritzz in casu) altijd mijn gedachten, en dan nog op 't zelfde moment ? :P
[een beetje off topic]
Gedachten lezen gaat altijd op hetzelfde moment. Anders heet het geen gedachten lezen meer. Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/images/Smilies/usehead.gif
[/een beetje off topic]

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 21:11 schreef Cow_tipping het volgende:
[een beetje off topic]
Gedachten lezen gaat altijd op hetzelfde moment. Anders heet het geen gedachten lezen meer.
[/een beetje off topic]
Mja, da's waar, maar ik drukte me wat verkeerd uit. Het had iets in de zin "waarom krijgen mensen altijd dezelfde gedachten als mij, en dan nog op hetzelfde tijdstip" moeten zijn of zoiets...
Naja, back on topic :)

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 21:24 schreef _piranha_ het volgende:

[..]

Mja, da's waar, maar ik drukte me wat verkeerd uit. Het had iets in de zin "waarom krijgen mensen altijd dezelfde gedachten als mij, en dan nog op hetzelfde tijdstip" moeten zijn of zoiets...
Naja, back on topic :)
[nogevenofftopic]
alle gedachtes van dpc-ers worden hier in Fritzz headquaters gemonitored en opgeslagen in een databeesje, waar ik dan binnen een fractie van een seconde de beste uithaal en ja die post ik dan.
[/nogevenofftopic]

Sunney laat je het even weten als het geregelt is dan weten mensen met het zlefde prob ook wat ze moeten.

Ik zat vandeweek toevallig naar jullie te zoeken in de rc5 dpc top 100 maar daar stonden jullie ook al niet.

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 21:54 schreef Fritzz het volgende:
alle gedachtes van dpc-ers worden hier in Fritzz headquaters gemonitored en opgeslagen in een databeesje, waar ik dan binnen een fractie van een seconde de beste uithaal en ja die post ik dan.
Ik ben vereerd :+

En nu ga'k ook maar terug on topic...

• Witlof
  • Laatst online: 19-05 23:07
hier: [topic=465352/1/25]
staat dat stappel een plek is gestegen zonder iemand in te halen en dus iemand uit de stats is gehaald. Als niemand van jullie weet waarom zou ik toch maar eens gaan mailen naar D.net :)

Verwijderd

Topicstarter
wij zijn dus door d.net uit de stats gehaald :(

iemand heeft ons gemarkeerd als "hacker" (cool, ik wist niet dat ik kon hacke :P)

copy uit IRC gesprek:
--------------------------------------
[00:26:27] <DeciBull> yeah, someone marked you as a hacker
[00:29:38] <DeciBull> this most likely means that someone discovered an un-authorized install with your email address
[00:33:12] <DeciBull> it's also possible that this was an accident on my part with the late-night stats hacking last night
[00:34:00] <DeciBull> I'll try and find out who marked you as a hacker. Until I can do that I have no way to know what the story is
[00:34:18] <DeciBull> I'll investigate; in the mean time I'll re-instate your stats
--------------------------------------

lekker hoor,........... NOT !

• Witlof
  • Laatst online: 19-05 23:07
Nou, suc6 ermee dan maar :)

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Stonden er ergens semi-illegale koetjes uit? Of zelfs dat niet?

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 09:47 schreef RobzQ het volgende:
Als ze uit staan is het niet zo erg :P
Laten we er voorlopig vanuit gaan dat het een foutje bij d.net was, het zijn immers mensen.

Verwijderd

we zullen wel gauw meer nieuws krijgen wanneer ze het uitgevogeld hebben : (

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

sterkte ermee, hopelijk niet een tweede bill goldberg :(

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 21:54 schreef Fritzz het volgende:

[..]
Ik zat vandeweek toevallig naar jullie te zoeken in de rc5 dpc top 100 maar daar stonden jullie ook al niet.
We hebben ong 6,5 miljoen RC5 gegraasd en zo te zien zijn we daar ook uit de stats verdwenen :( :'(
Op donderdag 11 april 2002 09:47 schreef RobzQ het volgende:

Bij ons weten niet, we hebben er altijd alles aan gedaan om op een eerlijke manier zo veel mogelijk voor DPC te grazen. Zoals het moet dus.

Ik snap er dus ook niets van dat iemand Dnet gewaarschuwd heeft met de mededeling dat wij vals spelen. (kan ik ook gewoon lukraak gaan blaten dat b.v. een team van Anandtech valsspeeld en worden zij dan ook gelijk uit alle stats verwijderd als ik dat zou doen :? ) En eigenlijk ook niets van Dnet, dat zij zonder ons om een weerwoord te vragen en aan te geven hoe en waar wij dan vals gespeeld zouden hebben, ons maar gelijk ff uit alle (RC5,OGR) stats te halen :( . Zo van als ze bij OGR vals gespeeld hebben dan halen we ze ook gelijk maar bij RC5 uit de stats want dan zal dat ook wel geen zuivere koffie zijn :?

Naja ik wacht het wel af en aangezien ik zeker weet dat wij al jaren op een eerlijke manier meedoen, ga ik er vanuit dat we over een dag of wat weer back in the stats staan.

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

De stats van RC5 en OGR zijn gekoppeld. Je hebt daar het zelfde idnummer dus als je account nummer gebanned wordt verdwijn je uit de dbase en die heeft toevallig betrekking op zowel RC5 als OGR.

Succes

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• ZeroVince
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
We hebben een tijdje terug ook zoiets gehad remember, zonder uitleg uit de stats verdwenen. Mijn advies: Ivo mailen (ivo@distributed.net), als alles inderdaad ook bij jullie klopt waar ik van uit ga, dan sta je morgen weer in de stats.

Verwijderd

Ik herinner me inderdaad dat geval van de EliteHackers ook.
Gewoon even vriendelijk melden, dan komt het wel goed. Ze zijn daar namelijk ferm aan het verhuizen met hun servers, ze zijn in statscode aan het prutsen, etc (zie plans op dnet) en dus zal het wel een 'human mistake' zijn. Komt zeker goed als je recht in je schoenen staat, en dat zal wel neem ik aan. Het blijft natuurlijk wel rottig kan ik me zo inbeelden... Sterkte !
Pagina: 1