Hij checked duz dat DMI Pool Data maar verder komtie niet... naar poosje reset hij dan.. wat kan er aan de hand zijn?
Kan je niet ff wat meer vertellen over je systeem? Deed 'ie 't eerst wel? Wat heb je veranderd dat het nu niet werkt etc.? Dit is een beetje vaag zo.
OKe athlon xp 1700
2hdz @ raid
Abit KG7Raid
512mb DDR
Alles deed het perfect. Het enige wat ik heb veranderd is de voeding.. Nu weer terug verandert... maakt niets uit
2hdz @ raid
Abit KG7Raid
512mb DDR
Alles deed het perfect. Het enige wat ik heb veranderd is de voeding.. Nu weer terug verandert... maakt niets uit
Probeer dan allereerst ff een CMOS clear (met die jumper) of anders in BIOS (als je daar kunt komen) een clear NVRAM...Op donderdag 11 april 2002 18:35 schreef Tactical-Opz het volgende:
OKe athlon xp 1700
2hdz @ raid
Abit KG7Raid
512mb DDR
Oslik blyat! Oslik!
Bios heb ik al keer gereset via jumper.. Waar staat clear NVram onder?Op vrijdag 12 april 2002 00:02 schreef dion_b het volgende:
[..]
Probeer dan allereerst ff een CMOS clear (met die jumper) of anders in BIOS (als je daar kunt komen) een clear NVRAM...
Waar staat dat ergens?Op vrijdag 12 april 2002 01:24 schreef rick_h het volgende:
staat in de bios 'Clear DMI data' oid misschien op enabled?
Staat in het bios misschien ergens 'Reset configuration data'? (staat denk ik bij PnP/PCI settings). Probeer dat es enabled/disabled..
trek voor de gein je hdd's eens los, voor hetzelfde geldt heb je ruzie met je raid setup.
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
als ik een andere hd erop aansluit dan doet hij precies hetzelfde (duz ff raid schijven los, andere hd erop.. )
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()