Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Guarana (een natuurlijke caffeine soort, verkrijgbaar bij de kruidvat of smartshop)
Ephedra, verkrijgbaar bij de smartshop, houd je wel wakker
Maar anyways als ik jou was zou ik gewoon ff wat uurtjes slapen dan voel je je heel wat beter.
Wat is d'r nou leuk aan een lan als je je de helft van de tijd toch ultra brak voelt... wakker of niet.

Hier staat tekst
Anoniem: 26351
Ik vind het beste middel (buiten al die wonderdrankjes dan) nog steeds het bezig blijven. Zolang je je vermaakt zul je minder behoefte hebben aan slapen.
just my 2 cents
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Maar voor 2 dagen gebruik ik wel caffeïne houdende dranken of er moet iemand zijn die me wakker houd op een 1 of andere manier.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Maaruh, 72 uur zonder slaap zou ik zeker niet doen... is echt niet goed voor je... is sowieso ook heel erg slecht voor je ogen om al die tijd achter een beeldscherm te zitten!
Mijn advies: ga tussendoor een keer slapen
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Anoniem: 26351
je moet ook niet ff een kwartiertje niks gaan doenOp donderdag 11 april 2002 18:35 schreef Fire_escape het volgende:
Kben nu al sinds gistermorgen 6 uur wakker.
Ik vind het beste middel (buiten al die wonderdrankjes dan) nog steeds het bezig blijven. Zolang je je vermaakt zul je minder behoefte hebben aan slapen.
just my 2 cents
Anoniem: 52728
Bovendien kan ik er niet goed tegen als ik aan het cs-en ben met slaperige kop en ik doordat ik zo moe ben steeds dood ga, wordt ik alleen maar chagrijnig van.
Als je dan tog wakker wilt blijven, gewoon naar de wc en water in je gezicht gooien, fris je ook wat van op
edit: ohja, hoe had ik guarana kunnen vergeten, ik heb hier 800mg pillen van 't kruidvat en die dingen werken echt GOED. Er zit ook guarana in Zeuz trouwens (rode frisdrank van royal club, er goed te mixen met wodka trouwens
op WAN-null ben ik 65 uur wakker geweest, toen speelde ik UT, maar na die 65 uur ging het ook niet zo goed meerOp donderdag 11 april 2002 19:05 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Kwas op ambience geweest, ook 3 dagen. Maar op een gegeven moment(dag 2 ofzo) verveel je je gewoon omdat of iedereen slaapt of je alle spelletjes al tig x gespeeld hebt en dan is beter om te gaan slapen.
Bovendien kan ik er niet goed tegen als ik aan het cs-en ben met slaperige kop en ik doordat ik zo moe ben steeds dood ga, wordt ik alleen maar chagrijnig van.
Als je dan tog wakker wilt blijven, gewoon naar de wc en water in je gezicht gooien, fris je ook wat van op
toch maar 5 uur geslapen in die 5 dagen alleen...
2 dagen na WANN-null ging ik op fietsvakantie naar schiermonnikoog

Je zat toch niet in de tweaker-tent heOp donderdag 11 april 2002 19:09 schreef PowerCow het volgende:
op WANN-null had ik alleen maar 2 kratten bier en cola
toch maar 5 uur geslapen in die 5 dagen alleen...
2 dagen na WANN-null ging ik op fietsvakantie naar schiermonnikoogdaar was ik dus wel ff een party brak
Ik had 'r een fles zeuz, 3 flessen cola en in totaal 10 blikjes jolt gehaald ofzo. Heb je ook die pannenkoeken van de crew gegeten? die waren helemaal niet hard van binnen

Anoniem: 38690
LOp donderdag 11 april 2002 19:10 schreef DazZta het volgende:
Hier blijf je wel wakker van
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/381695
Anders is het ook zo ongezond hoor, zodat je vast minder LANs in je leven kan bezoeken.
🌞🍃
neem een bak koffie, whatever...
2 a 3 dagen is 1 a 2 nachten, dus als je niet elke week LANt valt dat best meeOp donderdag 11 april 2002 19:14 schreef DataBeest het volgende:
Een paar uurtjes slaap kan er toch wel af?
Anders is het ook zo ongezond hoor, zodat je vast minder LANs in je leven kan bezoeken.
Anoniem: 47893
Anoniem: 51327
kheb nog geen toegangOp donderdag 11 april 2002 19:13 schreef OrkBozz het volgende:
[..]
LL
Anoniem: 31427
Mary WanaOp donderdag 11 april 2002 19:25 schreef OCULUS het volgende:
[..]
kheb nog geen toegangkan je ff de leukste hier posten?
--==funkdafied==--
Door Mary Wana - dinsdag 15 januari 2002 22:31
--------------------------------------------------------------------------------
tweakers even een tipje van funkie NOOIT NEVER EVER je ZAK scheren NEVER FUCKING NOOIT!! het jeukt maar aan 1 stuk door echt erg gewoon en het duurt ook zo lang voordat het terug groeit in tussentijd kanikw el 300 keer doodgaan
ik heb geen idee waarom ik dit gedaan hebt , maar ik raad het jullie af ! en neej het is
A-B-S-O-L-U-U-T__N-I-E-T__G-R-A-P-P-I-G !!
Anoniem: 51327
nee helemaal niet grappig, LOL :)!Op donderdag 11 april 2002 19:27 schreef DazZta het volgende:
[..]
Mary Wana
--==funkdafied==--
Door Mary Wana - dinsdag 15 januari 2002 22:31
--------------------------------------------------------------------------------
tweakers even een tipje van funkie NOOIT NEVER EVER je ZAK scheren NEVER FUCKING NOOIT!! het jeukt maar aan 1 stuk door echt erg gewoon en het duurt ook zo lang voordat het terug groeit in tussentijd kanikw el 300 keer doodgaan
ik heb geen idee waarom ik dit gedaan hebt , maar ik raad het jullie af ! en neej het is
A-B-S-O-L-U-U-T__N-I-E-T__G-R-A-P-P-I-G !!
En melig dat je dan bent

[ONTOPIC]
Gewoon een hele dag (+nacht) van te voren slapen. Of in ieder geval zo lang mogelijk zodat je helemaal niet moe meer bent. + de normale zooi: Energy drinx+pille enz.
[/ONTOPIC]
\_Specs_/
wat je ook doet:Op donderdag 11 april 2002 19:24 schreef webkabouter het volgende:
Gewoon een uurtje slapen. Is zoals gezegd goed voor je ogen en voor jezelf. Daarnaast kun je het gewoon met koffie doen. Dat werkt echt goed. En natuurlijk het grootste medicijn is bezig blijven..
Ga desnoods naar de dichstbijzijnde sexclub ofzo
ga nooit maar dan ook nooit voor maar 1 a 2 uurtjes slapen, als je gaat slapen, dan voor minstens een uurtje of 4/6
anders wordt je alleen maar erger moe
ennuh, wat is nu 72 uur wakker blijven
Als je een LAN van 3 of meer nachten hebt raad ik toch wel aan om elke nacht ff 2 uurtjes te slapen, omdat je dan toch een stuk wakkerder bent (wel 's ochtends ff actief doen, keihard gaan bleren "ik voel me keigoed" van hans teeuwen ofzo, of een stukje gaan rondrennen, of ff voetballenOp donderdag 11 april 2002 20:10 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
wat je ook doet:
ga nooit maar dan ook nooit voor maar 1 a 2 uurtjes slapen, als je gaat slapen, dan voor minstens een uurtje of 4/6
anders wordt je alleen maar erger moe
ennuh, wat is nu 72 uur wakker blijven
Rest van de tips die je nodig hebt heb ik al gegeven
tis dat toen ik thuiskwam me vriendin te bed lag,
dus ging ik ook maar naar bed
Wat je ook kan doen das wat wij deden, we pakten al onze lege flessen van die dag (glazen) en we probeerden die over een 25 meter brede rivier heen te keilen
Maar ja das een nacht, als ik daarna een tweede nacht moet opblijven krijg ik het koud enzo en dan kan je een standkachel onder me reet douwen, maar dat helpt niets....
Rebuilding knowledge database
Anoniem: 26986
Anoniem: 3528
Gemiddeld slaap ik op een LAN van 6:00 tot 12:00.
thats my boy!Op donderdag 11 april 2002 23:06 schreef pr0t0type het volgende:
Ik denk dat een beetje speed door je drinken mixen wel helpt, dus daar mee bedoel ik dus niet gelijk een lijn, waardoor je helemaal zit te klapper tanden, gewoon een beetje zo dat je wakker blijft
ghehe
Het klinkt een beetje vreemd, maar daarmee maak je je lichaam weer helemaal wakker.
Voor de echte computeraars, maak je geen zorgen, zelfs al doe je dr maar 10, daar blijf je ook wel wakker van. Maar hoe meer hoe beter, tot een bepaald punt dat je er moe van word. Want dan wil je uitrusten, en dan wil je meteen weer slapen
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
energy drinks doen mij niet zoveel, van suiker word ik namelijk helemaal gek !! geef mij maar lekker een bakje sterke zwarte koffie, dan kom ik er wel !!
Deze plek is te koop.
Anoniem: 47597
Beste manier op wakker te blijven: Glas scherner inslikken
Of Poolse redbull --> wicked!
Bawls is de officiele energie drink van CPL maar wel duur.
Bovendien houdt het je wakker als er iemand aan je bawls probeert te zitten
Ook de eindeloze ultradroge grappen (die je nog kan begrijpen na 14 uur slaapgebrek) die je kan maken met bawls houden je wakker.
Old school gamer met een lag en een traan.
Anoniem: 36822
maarja, ik zou gewoon gaan slapen als ik moe zou zijn. Ander speel ik toch bagger. Maar meestal ben ik dan wel aardig dronken ofzo.
Op drome 9 viel het best mee
Anoniem: 48305
hmm, bij mij werkt dat niet zoOp vrijdag 12 april 2002 13:01 schreef Enfermidade het volgende:
een goeje blow roken dat helpt ook wel
voel je niet dat je moe ben
Anoniem: 50963
11 uur achter elkaar codename-eagle gespeelt
PS. als je eenmaal ligt te pitten

Anoniem: 45743
Idd het werkt vaker averechtsOp vrijdag 12 april 2002 13:06 schreef Masterdam het volgende:
[..]
hmm, bij mij werkt dat niet zo

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Anoniem: 31482
Anoniem: 26261
En niet door je drinken mixen, dat is goor, gewoon op de oldfashioned way: Snuiven.
Dat doe ik zelf ook ieder weekend om wakker te blijven.
Ik moet namelijk de hele week incl. zaterdag werken, en dus heb ik maar weekend van zaterdagavond tot zondagavond. Daarom ga ik zaterdagnacht nooit slapen, zodat ik toch een fatsoenlijk weekend gehad heb.
Anoniem: 28267

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Anoniem: 26261
Dat is natuurlijk ook goed!Op zaterdag 13 april 2002 14:37 schreef w3sTErGaS het volgende:
Ik ga toch voor de colombiaanse variant op het kopje koffie. Vermoeidheid is weg en je kan, in tegenstelling tot speed, toch nog helder nadenken. Behalve als je te veel neemt natuurlijk [afbeelding]
Alleen wat prijzig.
Ik kan trouwens beter nadenken met speed, dan met coke.
En met coke op gamen is ook niet alles!
Zeker als je quake oid aan het spelen bent, wordt je nog wel eens para...
Anoniem: 29882
Anoniem: 28899
die geven je wel een oplawaai als je op t moment staat in slaap te vallen
Anoniem: 24175
en dan moet je scheiten als de tyfusOp donderdag 11 april 2002 18:32 schreef DarthRaider het volgende:
3 dagen = 72 uur .. en dat is lang .. als je dan helemaal niet gaat slapen, reken maar dat je daarna dan verrot bent, echt verrot
Anoniem: 44875
ik ben ook en van de lan gasten daar, het is dus niet de bedoeling dat we na 2 dagen allemaal al gaan slapen, ik heb meestal niet zo'n moeite met wakker blijven , maar de anderen wel (vorige lannetje was 4 dagen en dag 3 heb ik in me eentje zitten gamen!) maar goed, alternatieven als toch maar gaan slapen willen we niet horen!!
weet iemand hoe ik aan Jolt kan komen?
PSN: DutchTrickle PVoutput
is dat extreem lang? dat is zo ongeveer basic hiero @ weekend/vrij/ziekOp vrijdag 12 april 2002 13:04 schreef raptorix het volgende:
Als ik lan party heb slaap ik meestal de dag ervoor extreem lang, liefst iets van 14 uur

anyways 2x red bull snachts en ik bleef wakker, toen achter elkaar ong 44 uur wakker gebleven, niet slecht voor eerste keer overnachting lan
Ik wil echt 100% veilige zooi. Kijk, teveel red bull is ook niet goed, maar lever kanker is wel heel erg.Op zondag 14 april 2002 02:30 schreef Nosfer@tu het volgende:
Guarana = het woord
let wel op, teveel van dit spul kan tot lever kanker komen.
voorderest bedankt mensen. Wij blijven wel wakker
/edit: ik hoorde net dat die zooi in al die drankjes zit
Anoniem: 10452
mijn moeder zij altijd: "alles waar "te" voor staat is slecht, behalve "te-vreden""
[/forrest gump mode]
ff serieus, die drankjes zijn goed om je wakker te houden, zolang je maar niet een tree naar binne giet....
niet allemaal, wel luisteren naar mij he, in 80% , maar de meesten van die drankjes worden in nederland echter niet verkocht, vraag me af waaromOp zondag 14 april 2002 03:41 schreef Bolk het volgende:
[..]
Ik wil echt 100% veilige zooi. Kijk, teveel red bull is ook niet goed, maar lever kanker is wel heel erg.
voorderest bedankt mensen. Wij blijven wel wakker
/edit: ik hoorde net dat die zooi in al die drankjes zit
Wat denk je, daar zit efidrine in, en dat mag dus niet. Persoonlijk ga ik voor Piranha.Op zondag 14 april 2002 11:58 schreef Maverick het volgende:
[..]
niet allemaal, wel luisteren naar mij he, in 80% , maar de meesten van die drankjes worden in nederland echter niet verkocht, vraag me af waarom![]()
He who controls the Spice, controls the Universe.
Anoniem: 40446
absolutely no

Rebuilding knowledge database
Anoniem: 47893
waar iedereen bijzitOp maandag 15 april 2002 11:10 schreef FuTaL het volgende:
Aan je pik trekken
Anoniem: 12316
Voorbeeldjes:
www.lanwars.nl
Kleine lanparty georganiseerd door een vriend van mij. Ik ben 1 van de weinigen die altijd op blijft. Duur van de party is meestal van zaterdagochtend 9:00 tot zondagmiddag 17:00. Waardoor blijf ik wakker? Veel bier en een blowtje op ze tijd
www.netgamez.nl
CPL lanparty: de eerste grote lanparty voor mij, van vrijdag 18:00 tot zondag 18:00. Ik was uiteraard vrijdagochtend al wakker voor me werk. Zaterdag op zondag 2 a 3 uurtjes geslapen. Voedsel en drankconsumpties hetzelfde als bij lanwars
www.lockdown.nl
Dit was voor mij het "toppunt" van wakkerblijven dan. De party zelf was best zout omdat het netwerk brak was, maargoed. Weer vanaf vrijdagochtend wakker. Het duurde evenlang als de CPL party, enige verschil voor mij, niet geslapen, meer bier en meer te blowen
Ik ben toen vanaf vrijdagochtend 7:30 tot zondagavond 00:30 wakker geweest. Dat is 65 uur...
Dit jaar ga ik 5 dagen naar campzone als het goed is, ben benieuwd hoelang ik het uithoud!!!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Anoniem: 43671
een paar flessen cola kom je ook al ver mee
MAAR WAAR HAAL IK JOLT?Op maandag 15 april 2002 21:08 schreef CHILLYWILLY het volgende:
idd jolt en redbull (1,5 l flessen). maar gewoon veel drinken en dus ook naar de wc gaan.
een paar flessen cola kom je ook al ver mee
Anoniem: 43671
Als je persee zo lang wakker wilt blijven, dan kun je i.p.v. van al die drankjes ook proberen 20-25 minuten te slapen, maar niet langer. Na 20-25 minuten slapen wordt je weer wakker en volgens de theorie zijn je hersens dan weer opgeladen. Klinkt HEEEL vaag dit.. kweetut
Happy LAN'ning
---
P.S. Dit dient natuurlijk niet voor de vervanging van de normale slaap

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Ik kan niet 20 minz slapen, Alhoewel ik soms wel sliep en wakker gemaakt werd, en idd heb je wel voor een deel gelijkOp maandag 15 april 2002 21:36 schreef -Sander_ het volgende:
Iets natuurlijks wat heel vaag klinkt:
Als je persee zo lang wakker wilt blijven, dan kun je i.p.v. van al die drankjes ook proberen 20-25 minuten te slapen, maar niet langer. Na 20-25 minuten slapen wordt je weer wakker en volgens de theorie zijn je hersens dan weer opgeladen. Klinkt HEEEL vaag dit.. kweetutMaareh.. ik heb het geprobeerd en IT works.
Happy LAN'ning
---
P.S. Dit dient natuurlijk niet voor de vervanging van de normale slaap
Anoniem: 25177
en evenveel redbull.
Maar ik raad het af, ik kan toch zeggen dat ik menig LAN heb meegemaakt, en je kan beter 6 uurtjes tussendoor slapen en de andere dagen weer "topfit" zijn, dan dat je met zijn allen als zombies door de_dust rondloopt en niet eens meer het fut hebt om de linkermuiknop in te drukken als je een tegenstander tegenkomt
AAARGH! van die dingen krijg je hartkloppingen. en niet zo zuinig ook! ik raad jullie Bionics aan. wordt je fit van en geen bijwerkingen.Op zondag 14 april 2002 21:14 schreef e-Zz het volgende:
efidrinecapsules...te halen bij elke smartshop (lees eerst de achterkant van de verpakking)
absolutely no![]()
Of wij moeten ff langskomen. wel alleen maar per 10 gram.
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Anoniem: 40838
Op lockdown was dat heel erg, een heleboel lui dachten wel de hele LAN wakker te blijven, maar de tweede avond werd het voor de meesten toch echt te veel. Lache, lui die half van hun stoel afgevallen met de kop op het toetsenbord, lagen te slapen.
Mijn advies. Ga gewoon lekker 2 uurtjes ofzo slapen en dan blijft je aim ook nog een beetje redelijk.
Als ze toch allemaal slapenOp maandag 15 april 2002 11:11 schreef Maverick het volgende:
[..]
waar iedereen bijzit
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
2 daagse lan wakker blijven wil wel [36 uurtjes[ maar dan ben je daarna ook best brak.
Maar na 48+ uur non-stop word je toch echt wel te brak...
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
mja zoeiets heb ik 2 dagen lukt wel , om 6-7 uur ff vaag in de kopOp dinsdag 16 april 2002 12:51 schreef -=!ME!=- het volgende:
3 dagen lan wakekr gaat niet lukken hoor, ook al ZAL je wakekr blijven kun je de laatse 12-24 uur niks doen omdat je TE brak ben.
2 daagse lan wakker blijven wil wel [36 uurtjes[ maar dan ben je daarna ook best brak.
achja 2 dagen lukt wel 3 dagen lukt maar dan benk wel zo brak dat ik daarna veel slaap
owja zonder redbull en die zooi
plain old Cola/fanta and chips
OWJA! JAAAAAHHHHH!Op dinsdag 16 april 2002 12:45 schreef Splasher het volgende:
[..]
Als ze toch allemaal slapenmerken ze niks van
Splat.
Hee lul ik leg te slapen!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Anoniem: 15895
Dat is niet waar. op m'n eerste lan ben ik uiteindelijk 56 uur lang wakker gebleven en ik schoot ze nog steeds allemaal af.Op dinsdag 16 april 2002 12:51 schreef -=!ME!=- het volgende:
3 dagen lan wakekr gaat niet lukken hoor, ook al ZAL je wakekr blijven kun je de laatse 12-24 uur niks doen omdat je TE brak ben.
is trouwens best wel fun als je begint te hallucineren door slaapgebrek
Anoniem: 25177
Mhh dan had je niet echt veel tegenstand zeker. of iedereen lag te slapen en ze respawnde welOp dinsdag 16 april 2002 21:18 schreef Homan000 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. op m'n eerste lan ben ik uiteindelijk 56 uur lang wakker gebleven en ik schoot ze nog steeds allemaal af.
Anoniem: 38386
lol, da past goed bij je old-fashion iconOp zaterdag 13 april 2002 13:04 schreef SunStorm het volgende:
Speed.
En niet door je drinken mixen, dat is goor, gewoon op de oldfashioned way: Snuiven.
Dat doe ik zelf ook ieder weekend om wakker te blijven.
Ik moet namelijk de hele week incl. zaterdag werken, en dus heb ik maar weekend van zaterdagavond tot zondagavond. Daarom ga ik zaterdagnacht nooit slapen, zodat ik toch een fatsoenlijk weekend gehad heb.
ik doe niet meer snuiven, maar het is wel een goeie manier om wakker te blijven, alleen vind ik wel dat je monitor zo gaat flashen als je Harddrugs op hebt.
Dit topic is gesloten.