Lanparty! Wat doen we om wakker te blijven?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.708 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Howdyhow,

In de vakantie gaan we weer lannen, aangezien iedereen komt om te LANNEN en niet om te SLAPEN moet je natuurlijk wakker kunnen blijven. Ik heb het hier over 2 a 3 dagen zonder slaap. Wat is het beste middel om wakker te blijven dezer dagen? Ik heb al dingen zoals Jolt (waar te bestellen?) ofzo opgepikt. Wat gebruiken jullie zoal?

Thnx :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 15:51
koffie/redbull/ander caffeine houdend product.
Guarana (een natuurlijke caffeine soort, verkrijgbaar bij de kruidvat of smartshop)
Ephedra, verkrijgbaar bij de smartshop, houd je wel wakker :) Zit Ephedrine in, een zogenaamde "smartdrug" (google maar ff voor meer info :))

Maar anyways als ik jou was zou ik gewoon ff wat uurtjes slapen dan voel je je heel wat beter.
Wat is d'r nou leuk aan een lan als je je de helft van de tijd toch ultra brak voelt... wakker of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Laatst online: 12:15

Sjaak_Afhaak

Bleh!

gewoon ff bij de aldi langsgaan, en enkele traytjes met Golder Power halen.. :P 0.35 pleuro's per blikje, en het houd je gegarandeerd de hele nacht wakker :z

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Gewoon een paar sterke bakken oer-hollandse koffie ...is nog lekker ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

3 dagen = 72 uur .. en dat is lang .. als je dan helemaal niet gaat slapen, reken maar dat je daarna dan verrot bent, echt verrot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Kben nu al sinds gistermorgen 6 uur wakker.

Ik vind het beste middel (buiten al die wonderdrankjes dan) nog steeds het bezig blijven. Zolang je je vermaakt zul je minder behoefte hebben aan slapen.

just my 2 cents

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik denk zelf ook dat caffeïne houdende dranken het beste om wakker te blijven. Ik ga zelf nog naar Lan-Sation, wordt wel me eerste Lanparty. Heb verder geen problemen om 2 dagen wakker te blijven, heb daarna toch vakantie. *D
Maar voor 2 dagen gebruik ik wel caffeïne houdende dranken of er moet iemand zijn die me wakker houd op een 1 of andere manier. ;)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:12

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Jolt is !! :9

Maaruh, 72 uur zonder slaap zou ik zeker niet doen... is echt niet goed voor je... is sowieso ook heel erg slecht voor je ogen om al die tijd achter een beeldscherm te zitten!

Mijn advies: ga tussendoor een keer slapen

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38690

Golden Power :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Op donderdag 11 april 2002 18:35 schreef Fire_escape het volgende:
Kben nu al sinds gistermorgen 6 uur wakker.

Ik vind het beste middel (buiten al die wonderdrankjes dan) nog steeds het bezig blijven. Zolang je je vermaakt zul je minder behoefte hebben aan slapen.

just my 2 cents
je moet ook niet ff een kwartiertje niks gaan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52728

Kwas op ambience geweest, ook 3 dagen. Maar op een gegeven moment(dag 2 ofzo) verveel je je gewoon omdat of iedereen slaapt of je alle spelletjes al tig x gespeeld hebt en dan is beter om te gaan slapen.

Bovendien kan ik er niet goed tegen als ik aan het cs-en ben met slaperige kop en ik doordat ik zo moe ben steeds dood ga, wordt ik alleen maar chagrijnig van.

Als je dan tog wakker wilt blijven, gewoon naar de wc en water in je gezicht gooien, fris je ook wat van op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 10:26

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

FF een lekker potje voetballen met z'n allen (iig iets fysiek actiefs). Niet stil gaan zitten. Veel koffie/golden wonder/cola enz.
edit: ohja, hoe had ik guarana kunnen vergeten, ik heb hier 800mg pillen van 't kruidvat en die dingen werken echt GOED. Er zit ook guarana in Zeuz trouwens (rode frisdrank van royal club, er goed te mixen met wodka trouwens :) )

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op donderdag 11 april 2002 19:05 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Kwas op ambience geweest, ook 3 dagen. Maar op een gegeven moment(dag 2 ofzo) verveel je je gewoon omdat of iedereen slaapt of je alle spelletjes al tig x gespeeld hebt en dan is beter om te gaan slapen.

Bovendien kan ik er niet goed tegen als ik aan het cs-en ben met slaperige kop en ik doordat ik zo moe ben steeds dood ga, wordt ik alleen maar chagrijnig van.

Als je dan tog wakker wilt blijven, gewoon naar de wc en water in je gezicht gooien, fris je ook wat van op :D
op WAN-null ben ik 65 uur wakker geweest, toen speelde ik UT, maar na die 65 uur ging het ook niet zo goed meer :P (ging toen maar filmpies kijken)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-06 09:17
op WANN-null had ik alleen maar 2 kratten bier en cola
toch maar 5 uur geslapen in die 5 dagen alleen...
2 dagen na WANN-null ging ik op fietsvakantie naar schiermonnikoog |:( daar was ik dus wel ff een party brak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op donderdag 11 april 2002 19:09 schreef PowerCow het volgende:
op WANN-null had ik alleen maar 2 kratten bier en cola
toch maar 5 uur geslapen in die 5 dagen alleen...
2 dagen na WANN-null ging ik op fietsvakantie naar schiermonnikoog |:( daar was ik dus wel ff een party brak
Je zat toch niet in de tweaker-tent he :D
Ik had 'r een fles zeuz, 3 flessen cola en in totaal 10 blikjes jolt gehaald ofzo. Heb je ook die pannenkoeken van de crew gegeten? die waren helemaal niet hard van binnen :r :D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38690

Op donderdag 11 april 2002 19:10 schreef DazZta het volgende:
Hier blijf je wel wakker van :)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/381695 :+
L :+ L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Een paar uurtjes slaap kan er toch wel af? :?
Anders is het ook zo ongezond hoor, zodat je vast minder LANs in je leven kan bezoeken. :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:22
veel gamen, en energy drinks zuipen (Red Bull, Golden Power e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-06 17:35
Zorg dat je jezelf blijft vermaken, en na fulltime achter de pc blijven zitten wordt je moe, ga ff naar buiten.
neem een bak koffie, whatever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op donderdag 11 april 2002 19:14 schreef DataBeest het volgende:
Een paar uurtjes slaap kan er toch wel af? :?
Anders is het ook zo ongezond hoor, zodat je vast minder LANs in je leven kan bezoeken. :P
2 a 3 dagen is 1 a 2 nachten, dus als je niet elke week LANt valt dat best mee :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47893

Idd Lekker Midden in de nacht op straat gaan voetballen, beweeg veel en probeer de Trolly-lijnen te raken, is wel cewl. Het stoerste ervan is nog wel dat je de hele weg voor jezelf alleen hebt. Alles lijkt om de ene of andere reden ook veel groter. Maar je bent daarna ook echt vet wakker :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:43
Gewoon een uurtje slapen. Is zoals gezegd goed voor je ogen en voor jezelf. Daarnaast kun je het gewoon met koffie doen. Dat werkt echt goed. En natuurlijk het grootste medicijn is bezig blijven..

Ga desnoods naar de dichstbijzijnde sexclub ofzo

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51327

Op donderdag 11 april 2002 19:13 schreef OrkBozz het volgende:

[..]

L :+ L
kheb nog geen toegang :( kan je ff de leukste hier posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31427

Op donderdag 11 april 2002 19:25 schreef OCULUS het volgende:

[..]

kheb nog geen toegang :( kan je ff de leukste hier posten?
Mary Wana
--==funkdafied==--

Door Mary Wana - dinsdag 15 januari 2002 22:31

--------------------------------------------------------------------------------
tweakers even een tipje van funkie NOOIT NEVER EVER je ZAK scheren NEVER FUCKING NOOIT!! het jeukt maar aan 1 stuk door echt erg gewoon en het duurt ook zo lang voordat het terug groeit in tussentijd kanikw el 300 keer doodgaan
ik heb geen idee waarom ik dit gedaan hebt , maar ik raad het jullie af ! en neej het is

A-B-S-O-L-U-U-T__N-I-E-T__G-R-A-P-P-I-G !!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Redbull en koffie en wat bij mij ook zeer goed helpt is af en toe wat water in me gezicht gooien en dan kan ik er weer effe tegen aan!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51327

Op donderdag 11 april 2002 19:27 schreef DazZta het volgende:

[..]

Mary Wana
--==funkdafied==--

Door Mary Wana - dinsdag 15 januari 2002 22:31

--------------------------------------------------------------------------------
tweakers even een tipje van funkie NOOIT NEVER EVER je ZAK scheren NEVER FUCKING NOOIT!! het jeukt maar aan 1 stuk door echt erg gewoon en het duurt ook zo lang voordat het terug groeit in tussentijd kanikw el 300 keer doodgaan
ik heb geen idee waarom ik dit gedaan hebt , maar ik raad het jullie af ! en neej het is

A-B-S-O-L-U-U-T__N-I-E-T__G-R-A-P-P-I-G !!

nee helemaal niet grappig, LOL :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:53
Ga gewoon een uur of zes s'ochtens eerst goed eten ff een half uurtje relaxen en dan gewoon een uurtje kei hard voetballen....

En melig dat je dan bent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

LOL :r

[ONTOPIC]

Gewoon een hele dag (+nacht) van te voren slapen. Of in ieder geval zo lang mogelijk zodat je helemaal niet moe meer bent. + de normale zooi: Energy drinx+pille enz.

[/ONTOPIC]

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 22-06 09:37
mjah, gewoon zorgen dat je goed uitgerust bent, en dat je wat redbull en eten bij je hebt. Goed blijven eten en periodiek een redbull, en gaan met die banaan ;). Af en toe wat water over je gezicht gooien help ook wel, en ffies rondlopen op de lan is ook en aanrader hrhr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op donderdag 11 april 2002 19:24 schreef webkabouter het volgende:
Gewoon een uurtje slapen. Is zoals gezegd goed voor je ogen en voor jezelf. Daarnaast kun je het gewoon met koffie doen. Dat werkt echt goed. En natuurlijk het grootste medicijn is bezig blijven..

Ga desnoods naar de dichstbijzijnde sexclub ofzo
wat je ook doet:
ga nooit maar dan ook nooit voor maar 1 a 2 uurtjes slapen, als je gaat slapen, dan voor minstens een uurtje of 4/6
anders wordt je alleen maar erger moe
ennuh, wat is nu 72 uur wakker blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op donderdag 11 april 2002 20:10 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

wat je ook doet:
ga nooit maar dan ook nooit voor maar 1 a 2 uurtjes slapen, als je gaat slapen, dan voor minstens een uurtje of 4/6
anders wordt je alleen maar erger moe
ennuh, wat is nu 72 uur wakker blijven :P
Als je een LAN van 3 of meer nachten hebt raad ik toch wel aan om elke nacht ff 2 uurtjes te slapen, omdat je dan toch een stuk wakkerder bent (wel 's ochtends ff actief doen, keihard gaan bleren "ik voel me keigoed" van hans teeuwen ofzo, of een stukje gaan rondrennen, of ff voetballen :D ) dan ben je uiteindelijk wel een stuk wakkerder en geniet je meer van de LAN :)
Rest van de tips die je nodig hebt heb ik al gegeven :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
ben in januari op een LAN 90 uur achter elkaar wakker geweest,
tis dat toen ik thuiskwam me vriendin te bed lag,
dus ging ik ook maar naar bed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
  • Laatst online: 23-05 18:18

uppie8374

Sousousou

Nah ik organiseer ook regelmatig mijn eigen LAN's en dan zitten we ook met zijn 20en tot weet ik het hoe laat op. Is wel leuk, gaan er altijd een paar slapen, zowel op een bed als met der muil tegen een monitor aan gekwakt, met handen op toetsenbord en hoofd er op of op een bank gaan liggen (altijd leuk om plaatjes van te schieten)

Wat je ook kan doen das wat wij deden, we pakten al onze lege flessen van die dag (glazen) en we probeerden die over een 25 meter brede rivier heen te keilen *D, leuke poging.

Maar ja das een nacht, als ik daarna een tweede nacht moet opblijven krijg ik het koud enzo en dan kan je een standkachel onder me reet douwen, maar dat helpt niets....

Rebuilding knowledge database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
ff wat beweging is idd ook goed voor je jah :)
anders gebeurt er dit met je:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.verbeek13/FOTO.jpg
of
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.verbeek13/FOTO.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26986

Ik denk dat een beetje speed door je drinken mixen wel helpt, dus daar mee bedoel ik dus niet gelijk een lijn, waardoor je helemaal zit te klapper tanden, gewoon een beetje zo dat je wakker blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 22:52
Dicipline :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Misschien af en toe wat training!!Gewoon zomaar effe 48 uur wakker blijven ofzo met de benodigde hulpmiddelen zoals redbull, kan je gelijk testen of het helpt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3528

Een tekort aan slaap en teveel aan energie drankjes beinvloeden mijn Frags per hour. :)

Gemiddeld slaap ik op een LAN van 6:00 tot 12:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKLORD
  • Laatst online: 22-01 21:17
Op donderdag 11 april 2002 23:06 schreef pr0t0type het volgende:
Ik denk dat een beetje speed door je drinken mixen wel helpt, dus daar mee bedoel ik dus niet gelijk een lijn, waardoor je helemaal zit te klapper tanden, gewoon een beetje zo dat je wakker blijft :)
thats my boy!

ghehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Als je nou zo'n LAN hebt waar je de tweede middag ff in een dipje zet, dat je met zn allen ff niet weet wat je moet spelen. Druk dan ff op!
Het klinkt een beetje vreemd, maar daarmee maak je je lichaam weer helemaal wakker.
Voor de echte computeraars, maak je geen zorgen, zelfs al doe je dr maar 10, daar blijf je ook wel wakker van. Maar hoe meer hoe beter, tot een bepaald punt dat je er moe van word. Want dan wil je uitrusten, en dan wil je meteen weer slapen :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

onze LAN begint meestal rond een uur of 11, en de volgende dag 11 uur istie afgelopen, 24 uur is lang genoeg !! meestal krijgen we rond een uur of 7 een dipje, dan gaan we even naar buiten, of moet er weer wat prOn gekeken worden (dat houd je wel wakker ;)) met het geluid redelijk voluit :D

energy drinks doen mij niet zoveel, van suiker word ik namelijk helemaal gek !! geef mij maar lekker een bakje sterke zwarte koffie, dan kom ik er wel !!

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 18-06 09:08
Filosofie van * Zephyer
Doorgaan met gamen, dan voel je niet dat je moe bent :D
Dit is net zoiets als uitgaan.... als je eenmaal zit dan voel je je benen / voeten.... :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47597

Er is laatst in Finland iemand doodgeaan aan stress, door 18 uur lang te counter-striken...

Beste manier op wakker te blijven: Glas scherner inslikken >:)
Of Poolse redbull --> wicked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Bawls drinken, voetballen, de plaatselijke gemeente database kraken etc ;)

Bawls is de officiele energie drink van CPL maar wel duur.
Bovendien houdt het je wakker als er iemand aan je bawls probeert te zitten :P

Ook de eindeloze ultradroge grappen (die je nog kan begrijpen na 14 uur slaapgebrek) die je kan maken met bawls houden je wakker.

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36822

Tis dus echt niet gezond... :)

maarja, ik zou gewoon gaan slapen als ik moe zou zijn. Ander speel ik toch bagger. Maar meestal ben ik dan wel aardig dronken ofzo.

Op drome 9 viel het best mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48305

meestal neem ik 2 blikkes RB of JoltCola, maar als mn ogen dan nog dichtwillen dan laat ik ze hun gang gaan...liever iets langer slapen en lekker mee LANnen dan gewoon jezelf de rest van de LAN in 1 woord KLOTE te voelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38386

een goeje blow roken dat helpt ook wel ;)

voel je niet dat je moe ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48305

mja, voor de niet-blowers...wat dan? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Je kan wel wakker blijven maar of je dan nog wat raakt is de vraag :? Als ik lan party heb slaap ik meestal de dag ervoor extreem lang, liefst iets van 14 uur, dan de eerste nacht 4 uur slaap en de laatste nacht meestal uur of 5, tuurlijk kan je wel al die tijd wakker blijven maar je helpt je zelf gewoon de vernieling in, ik neem liever paar uurtjes slaap zodat je veel meer fun kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op vrijdag 12 april 2002 13:01 schreef Enfermidade het volgende:
een goeje blow roken dat helpt ook wel ;)

voel je niet dat je moe ben :)
hmm, bij mij werkt dat niet zo :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50963

Nou als je eenmaal aan het gamen bent dan blijf je wel wakker !!!
11 uur achter elkaar codename-eagle gespeelt *D

PS. als je eenmaal ligt te pitten :Z na 24/48 uur game, dan blijf je echt wel z'n 9 uur liggen als ze je niet wakker maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGJ
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGJ

Veel Redbull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45743

Op vrijdag 12 april 2002 13:06 schreef Masterdam het volgende:

[..]

hmm, bij mij werkt dat niet zo :P
Idd het werkt vaker averechts :) niet dat ik daar problemen mee heb :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-06 23:36

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

JOLT is hier uitermaten geschikt voor

En kom ook eens kijken op http://wallylan.ath.cx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:30

westergas

rikkie_pc

Mmmmmmm ik zie hier alleen maar LEGALE dingen.... :Z

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31482

ik blijf meestal vanzelf wakker en slaap de dag(en) daarna lang. maar jah, koffie en goed eten (of andere drank met cafeine werkt goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26261

Speed.

En niet door je drinken mixen, dat is goor, gewoon op de oldfashioned way: Snuiven.

Dat doe ik zelf ook ieder weekend om wakker te blijven. :)
Ik moet namelijk de hele week incl. zaterdag werken, en dus heb ik maar weekend van zaterdagavond tot zondagavond. Daarom ga ik zaterdagnacht nooit slapen, zodat ik toch een fatsoenlijk weekend gehad heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
snap niet waarom al die troep nodig is om wakker te blijven :) gebruik nooit die zut gewoon cola en de normale etenswaren etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28267

Black Booster. gelijk aan 12 bakken koffie. dan kijk je wel weer even fris uit je ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 08:30

westergas

rikkie_pc

Ik ga toch voor de colombiaanse variant op het kopje koffie. Vermoeidheid is weg en je kan, in tegenstelling tot speed, toch nog helder nadenken. Behalve als je te veel neemt natuurlijk Afbeeldingslocatie: http://ftd.quickhost.nl/phpBB2/images/smiles/icon_eek.gif

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48737

Gewoon koffie :)

En veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26261

Op zaterdag 13 april 2002 14:37 schreef w3sTErGaS het volgende:
Ik ga toch voor de colombiaanse variant op het kopje koffie. Vermoeidheid is weg en je kan, in tegenstelling tot speed, toch nog helder nadenken. Behalve als je te veel neemt natuurlijk [afbeelding]
Dat is natuurlijk ook goed!
Alleen wat prijzig. :)
Ik kan trouwens beter nadenken met speed, dan met coke. :)

En met coke op gamen is ook niet alles!
Zeker als je quake oid aan het spelen bent, wordt je nog wel eens para... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

3 kratjes bier neerzetten voor je neus en jezelf voorhouden dat je niet gaat slapen voordat je die ophebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28899

bij thinkgeek.com hebben ze nu cans 'o whoop ass :D
die geven je wel een oplawaai als je op t moment staat in slaap te vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24175

Op donderdag 11 april 2002 18:32 schreef DarthRaider het volgende:
3 dagen = 72 uur .. en dat is lang .. als je dan helemaal niet gaat slapen, reken maar dat je daarna dan verrot bent, echt verrot :P
en dan moet je scheiten als de tyfus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44875

espresso of caposhino paar kopjes en ik kan 24 uur non stop door lannen (CS!) en natuurlijk ook ff goed eten -= patat, chips, tosi=- en een paar red bulltjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Laatst online: 12-07-2024
Tsss.......... Gewoon wat je anders ook drinkt....... Je kan toch wel 1 nacht wakker blijven ofniesoms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 08:13

ik ben ook en van de lan gasten daar, het is dus niet de bedoeling dat we na 2 dagen allemaal al gaan slapen, ik heb meestal niet zo'n moeite met wakker blijven , maar de anderen wel (vorige lannetje was 4 dagen en dag 3 heb ik in me eentje zitten gamen!) maar goed, alternatieven als toch maar gaan slapen willen we niet horen!!

weet iemand hoe ik aan Jolt kan komen?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 22-06 16:01
Op vrijdag 12 april 2002 13:04 schreef raptorix het volgende:
Als ik lan party heb slaap ik meestal de dag ervoor extreem lang, liefst iets van 14 uur
is dat extreem lang? dat is zo ongeveer basic hiero @ weekend/vrij/ziek :) een keertje op een normale dag van 22.00 to 17.30(moest eten) liggen ronken. kon toen wel de hele nacht zowat niet slapen(zondagnacht nog wel, volgende dag school |:( )
anyways 2x red bull snachts en ik bleef wakker, toen achter elkaar ong 44 uur wakker gebleven, niet slecht voor eerste keer overnachting lan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10452

Guarana = het woord

let wel op, teveel van dit spul kan tot lever kanker komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 02:30 schreef Nosfer@tu het volgende:
Guarana = het woord

let wel op, teveel van dit spul kan tot lever kanker komen.
Ik wil echt 100% veilige zooi. Kijk, teveel red bull is ook niet goed, maar lever kanker is wel heel erg.

voorderest bedankt mensen. Wij blijven wel wakker >:)

/edit: ik hoorde net dat die zooi in al die drankjes zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10452

[forrest gump mode]

mijn moeder zij altijd: "alles waar "te" voor staat is slecht, behalve "te-vreden""

[/forrest gump mode]

ff serieus, die drankjes zijn goed om je wakker te houden, zolang je maar niet een tree naar binne giet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Op zondag 14 april 2002 03:41 schreef Bolk het volgende:

[..]

Ik wil echt 100% veilige zooi. Kijk, teveel red bull is ook niet goed, maar lever kanker is wel heel erg.

voorderest bedankt mensen. Wij blijven wel wakker >:)

/edit: ik hoorde net dat die zooi in al die drankjes zit ;)
niet allemaal, wel luisteren naar mij he, in 80% , maar de meesten van die drankjes worden in nederland echter niet verkocht, vraag me af waarom :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 10:43

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Op zondag 14 april 2002 11:58 schreef Maverick het volgende:

[..]

niet allemaal, wel luisteren naar mij he, in 80% , maar de meesten van die drankjes worden in nederland echter niet verkocht, vraag me af waarom :+ :P
Wat denk je, daar zit efidrine in, en dat mag dus niet. Persoonlijk ga ik voor Piranha.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40446

efidrinecapsules...te halen bij elke smartshop (lees eerst de achterkant van de verpakking)

absolutely no :Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
  • Laatst online: 23-05 18:18

uppie8374

Sousousou

Wakker blijven tot de rest gaat slapen, dan kan je wakker blijven door de rest van hun slaap te houden *D

Rebuilding knowledge database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47893

Je kan ook natuurlijk wakker gemaakt worden, maar ga nooit in de kamer waar geland wordt een slapie doen. Ik lag namelijk ff te pitten en toen liep mijn 'halfzatte' en tevens 'vermoeide' vriend (ik zal geen namen noemen >:)) over mij heen. Ben je wel meteen wakker, maar het is GEEN fijne manier om zo wakker te worden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 13-05 09:37
R E D B U L L ! ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Infuus met pure caffeine. Geen omkijken meer naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23297

Aan je pik trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Op maandag 15 april 2002 11:10 schreef FuTaL het volgende:
Aan je pik trekken
waar iedereen bijzit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Het is een bezigheid, maar als ik het goed heb wordt er bij een lozing d'zaad wat "slaapmiddelen" door je lichaam heengepompt. Resultaat: nog vermoeider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Ik heb er persoonlijk nooit zo'n moeite mee...

Voorbeeldjes:
www.lanwars.nl
Kleine lanparty georganiseerd door een vriend van mij. Ik ben 1 van de weinigen die altijd op blijft. Duur van de party is meestal van zaterdagochtend 9:00 tot zondagmiddag 17:00. Waardoor blijf ik wakker? Veel bier en een blowtje op ze tijd :)
www.netgamez.nl
CPL lanparty: de eerste grote lanparty voor mij, van vrijdag 18:00 tot zondag 18:00. Ik was uiteraard vrijdagochtend al wakker voor me werk. Zaterdag op zondag 2 a 3 uurtjes geslapen. Voedsel en drankconsumpties hetzelfde als bij lanwars :P
www.lockdown.nl
Dit was voor mij het "toppunt" van wakkerblijven dan. De party zelf was best zout omdat het netwerk brak was, maargoed. Weer vanaf vrijdagochtend wakker. Het duurde evenlang als de CPL party, enige verschil voor mij, niet geslapen, meer bier en meer te blowen :9
Ik ben toen vanaf vrijdagochtend 7:30 tot zondagavond 00:30 wakker geweest. Dat is 65 uur...

Dit jaar ga ik 5 dagen naar campzone als het goed is, ben benieuwd hoelang ik het uithoud!!!

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43671

idd jolt en redbull (1,5 l flessen). maar gewoon veel drinken en dus ook naar de wc gaan.
een paar flessen cola kom je ook al ver mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Op maandag 15 april 2002 21:08 schreef CHILLYWILLY het volgende:
idd jolt en redbull (1,5 l flessen). maar gewoon veel drinken en dus ook naar de wc gaan.
een paar flessen cola kom je ook al ver mee ;)
MAAR WAAR HAAL IK JOLT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43671

kwee ni. op de lans waar ik beweest ben hadden ze het daar en volgens mij is het verboden in nederland. maar ik duitsland niet dus. (dit is wat ik denk) iemand anders die meer weet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Iets natuurlijks wat heel vaag klinkt:

Als je persee zo lang wakker wilt blijven, dan kun je i.p.v. van al die drankjes ook proberen 20-25 minuten te slapen, maar niet langer. Na 20-25 minuten slapen wordt je weer wakker en volgens de theorie zijn je hersens dan weer opgeladen. Klinkt HEEEL vaag dit.. kweetut :) Maareh.. ik heb het geprobeerd en IT works.

Happy LAN'ning

---
P.S. Dit dient natuurlijk niet voor de vervanging van de normale slaap :z

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 21:36 schreef -Sander_ het volgende:
Iets natuurlijks wat heel vaag klinkt:

Als je persee zo lang wakker wilt blijven, dan kun je i.p.v. van al die drankjes ook proberen 20-25 minuten te slapen, maar niet langer. Na 20-25 minuten slapen wordt je weer wakker en volgens de theorie zijn je hersens dan weer opgeladen. Klinkt HEEEL vaag dit.. kweetut :) Maareh.. ik heb het geprobeerd en IT works.

Happy LAN'ning

---
P.S. Dit dient natuurlijk niet voor de vervanging van de normale slaap :z
Ik kan niet 20 minz slapen, Alhoewel ik soms wel sliep en wakker gemaakt werd, en idd heb je wel voor een deel gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25177

koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie
en evenveel redbull.

Maar ik raad het af, ik kan toch zeggen dat ik menig LAN heb meegemaakt, en je kan beter 6 uurtjes tussendoor slapen en de andere dagen weer "topfit" zijn, dan dat je met zijn allen als zombies door de_dust rondloopt en niet eens meer het fut hebt om de linkermuiknop in te drukken als je een tegenstander tegenkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Laatst online: 09-06 20:08

JohnD

Bernd

Op zondag 14 april 2002 21:14 schreef e-Zz het volgende:
efidrinecapsules...te halen bij elke smartshop (lees eerst de achterkant van de verpakking)

absolutely no :Z :Z
AAARGH! van die dingen krijg je hartkloppingen. en niet zo zuinig ook! ik raad jullie Bionics aan. wordt je fit van en geen bijwerkingen.

Of wij moeten ff langskomen. wel alleen maar per 10 gram. ;)

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40838

drie dagen vind ik net te lang. Dan ben je volgens mij daarna ook wel een aantal dagen kwijt om weer helemaal bij te komen. Een nacht overslaan op een LAN is niet zo'n probleem, maar de tweede nacht wordt dat toch een stuk moeilijker.

Op lockdown was dat heel erg, een heleboel lui dachten wel de hele LAN wakker te blijven, maar de tweede avond werd het voor de meesten toch echt te veel. Lache, lui die half van hun stoel afgevallen met de kop op het toetsenbord, lagen te slapen.

Mijn advies. Ga gewoon lekker 2 uurtjes ofzo slapen en dan blijft je aim ook nog een beetje redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

Op maandag 15 april 2002 11:11 schreef Maverick het volgende:

[..]

waar iedereen bijzit :o
Als ze toch allemaal slapen :+ merken ze niks van :+

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

3 dagen lan wakekr gaat niet lukken hoor, ook al ZAL je wakekr blijven kun je de laatse 12-24 uur niks doen omdat je TE brak ben.
2 daagse lan wakker blijven wil wel [36 uurtjes[ maar dan ben je daarna ook best brak.
Maar na 48+ uur non-stop word je toch echt wel te brak...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 12:51 schreef -=!ME!=- het volgende:
3 dagen lan wakekr gaat niet lukken hoor, ook al ZAL je wakekr blijven kun je de laatse 12-24 uur niks doen omdat je TE brak ben.
2 daagse lan wakker blijven wil wel [36 uurtjes[ maar dan ben je daarna ook best brak.
mja zoeiets heb ik 2 dagen lukt wel , om 6-7 uur ff vaag in de kop :P dan weer wakker en tof en dan na de 2e dag , weet je neit wat je de 3e dag moet doen omdat je te gaar bent :D
achja 2 dagen lukt wel 3 dagen lukt maar dan benk wel zo brak dat ik daarna veel slaap :P

owja zonder redbull en die zooi :P
plain old Cola/fanta and chips :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 22:52
Op dinsdag 16 april 2002 12:45 schreef Splasher het volgende:

[..]

Als ze toch allemaal slapen :+ merken ze niks van :+
OWJA! JAAAAAHHHHH!
Splat.

Hee lul ik leg te slapen!

:P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Is 3 gram speed snuiven al de revue gepasseert? Wedden dat je het dan wel uithoudt!

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15895

Op dinsdag 16 april 2002 12:51 schreef -=!ME!=- het volgende:
Dat is niet waar. op m'n eerste lan ben ik uiteindelijk 56 uur lang wakker gebleven en ik schoot ze nog steeds allemaal af.

is trouwens best wel fun als je begint te hallucineren door slaapgebrek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25177

Op dinsdag 16 april 2002 21:18 schreef Homan000 het volgende:

[..]

Dat is niet waar. op m'n eerste lan ben ik uiteindelijk 56 uur lang wakker gebleven en ik schoot ze nog steeds allemaal af.
Mhh dan had je niet echt veel tegenstand zeker. of iedereen lag te slapen en ze respawnde wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38386

Op zaterdag 13 april 2002 13:04 schreef SunStorm het volgende:
Speed.

En niet door je drinken mixen, dat is goor, gewoon op de oldfashioned way: Snuiven.

Dat doe ik zelf ook ieder weekend om wakker te blijven. :)
Ik moet namelijk de hele week incl. zaterdag werken, en dus heb ik maar weekend van zaterdagavond tot zondagavond. Daarom ga ik zaterdagnacht nooit slapen, zodat ik toch een fatsoenlijk weekend gehad heb. :)
lol, da past goed bij je old-fashion icon

ik doe niet meer snuiven, maar het is wel een goeie manier om wakker te blijven, alleen vind ik wel dat je monitor zo gaat flashen als je Harddrugs op hebt. :o
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.