Toon posts:

topic Ipod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even een berichtje voor sinterklaas, kon je niet anders bereiken.

Ik heb alles al afgezocht naar mp3 spelers. Naar mijn mening is een vraag naar een vergelijkbaar model met de ipod niet te algemeen omdat er zo weinig (of misschien geen) vergelijkbare modellen zijn. Daar vroeg ik ook naar. Het zou kunnen zijn dat er wel een minder bekend vergelijkbaar model was....
Maar goed, de topic was zo snel gesloten dat reageren daarop geen optie was.
Ik hoop dat je dit begrijpt,

Greetz Banano

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

HEt onderwerp :)
[topic=464893]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry heheh

niet zoveel ervaring hiermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-je hebt helemaal niets uitgezocht (althans, dat haal ik niet uit je topic), anders had je ook wel gevonden dat je een iPod met windows kan gebruiken
-topictitel slaat echt nergens op, het halve forum gaat over mp3 spelers

En topics van 2 regels zijn van te voren bijna altijd kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het halve forum gaat over mp3 spelers, maar niet zoals de Ipod, persoonlijk vind ik de andere spelers niet compleet als ik ze vergelijk met de Ipod en is de Ipod dus een op zich staand topic voor mij (andere kwaliteitsklasse)
Anyhow, ik weet nu meer over de Ipod dan eerder en dacht dat dit de doelstelling was van zo'n forum.
Ik had nl. op de site van Apple gelezen dat Ipod alleen met mac kon, dit was dus niet zo, had ik idd ook wel zelf kunnen vinden, maar via dit forum vond ik het ook.
Dat het ergenis oplevert voor sommigen die alles al weten, kan ik begrijpen. Niet iedereen weet alles (ik in ieder geval niet) en dat is een schot voor open doel voor sommigen om daar op een bepaalde manier op te reageren.
In ieder geval, bedankt voor de reacties, ik heb wat geleerd.
Wat mij betreft kun je deze topic sluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat van die topicnaam kan ik me voorstellen, heheh
Pagina: 1